TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ההפצה ויז'ואל ד.ג מקימה זרוע חדשה


אלון עילם צילום יחצ
להפצה ושיווק פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר
Visual Security הודיעה כי חתמה על הסכם ראשון עם Radware ו- Veeam ותכריז על הסכמים נוספים ברבעון הקרוב.

קבוצת ההפצה ויז'ואל ד.ג, העוסקת בהפצה ושיווק פתרונות טכנולוגיה מיחשוב למאות משווקים בישראל, הכריזה על הקמתה של פעילות חדשה להפצה ושיווק של פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר, אשר תפעל תחת השם Visual Security.
זרוע ההפצה החדשה תפעל לצד פעילות ויז'ואל ד.ג המפיצה פתרונות בתחום השרתים, מערכות אחסון, גיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים ורכיבי מחשב של מותגים כגון: לנובו, Qnap, HPE Aruba, Adata, Asus, IBM ועוד.
כמנהל פעילות Visual Security מונה ינון גולן, המביא עימו 20 שנות ניסיון בשוק הישראלי בעולמות אבטחת המידע והסייבר.

עם הקמת Visual Security הכריזה ויז'ואל על חתימת הסכם הפצה עם חברת אבטחת הסייבר המובילה Radwareוחברת Veeam, אשר עוסקת בפתרונות גיבוי וחתמה לאחרונה על הסכם עם ויז'ואל ד.ג. בימים אלו עובדים בחברה על חתימת מספר הסכמי הפצה אסטרטגיים נוספים, אשר יוכרזו במהלך הרבעון הראשון של 2021.

לדברי אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל ד.ג: "קבוצת ויז'ואל רואה בתחום אבטחת המידע והסייבר אחד החשובים המבוקשים והחשובים ביותר עבור ארגונים, במיוחד בזמנים אלו. פעילות Visual Security היא תוספת טבעית ומשלימה לסל המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו והיא נשענת על הגישה שיש לויז'ואל למשווקים וארגונים בישראל בכל סדר גודל. אנו שמחים לקבל לשורותינו את ינון גולן. לאור היכרותו ומקצועיותו של ינון עם תחום אבטחת הסייבר, אין לי ספק כי קבוצת ויז'ואל תצמח באופן משמעותי בשנת 2021 בתחום אבטחת המידע ובכל הפתרונות שאנו מציעים לשותפים שלנו".

לדברי ינון גולן, "תחום אבטחת המידע והסייבר משלים בצורה מושלמת את הפתרונות שקבוצת ויזואל מספקת לשותפיה ומהלך זה יספק לשותפיים שלנו מענה אחיד בבית אחד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il