TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסל סולושנס רוכשת שליטה באי.בי.אי אקטיב תמורת כ-13 מיליון שקל‎


קבוצת אקסל סולושנס
תרכוש 50.1% מהון המניות המונפק
אקסל סולושנס – מרחיבה את פעילות ה-M&A
רוכשת שליטה בחברת אי.בי.אי אקטיב שהינה שותפה של החברה ברווחיה ממכירת מוצרי טלקום וסייבר
היקף ההשקעה במזומן ומניות – 13 מיליון שקל

אקסל סולושנס גרופ התקשרה אתמול בהסכם השקעה עם חברת אי.בי.אי אקטיב בע"מ ובעל המניות היחידי שלה לפיו תרכוש ממנו 50.1% מהון המניות המונפק והנפרע של אקטיב בתמורה לסך כולל של: (א) כ- 4,240 אלפי ₪ במזומן ₪ ו- (ב) הקצאה של 4,118 אלפי מניות רגילות של החברה. בנוסף, בכפוף לעמידה בתנאים שנקבעו על ידי הצדדים, תקצה החברה 1,000 אלפי מניות רגילות של החברה, בסמוך ליום 1.1.2023. סך ההשקעה ברכישת השליטה באקטיב היא בסך של כ-13 מיליון שקל.
על פי נתוני פרופורמה שלוקחות בחשבון רק את הפעילות של אקטיב כפי שתהיה במועד ההשלמה של העסקה, סיימה אקטיב את שנת 2019 בהכנסות של כ-1.6 מיליון שקל וברווח לפני מס של כ-1.5 מיליון שקל. במקביל, את ששת החודשים הראשונים של השנה סיימה אקטיב בהכנסות של כ-1.3 מיליון שקל וברווח לפני מס של כ-1.2 מיליון שקל.
אקטיב סייעה לקבוצה להתקשר בהסכמים מסחריים ובתמורה זכאית לחלק מרווחי הפעילות, ובהתאם ובכפוף להוראות הסכמי השירותים. מימון ההשקעה ייעשה ממקורותיה העצמיים של החברה ומהקצאת מניות כאמור, והיא לא תידרש לבצע השקעות מהותיות באקטיב. ההשקעה באקטיב תאפשר לחברה להגדיל את חלקה מפעילותה הקיימת והעתידית ומהווה חלק מהיעדים והאסטרטגיה העסקית של החברה.
רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס אומר: "ההשקעה בחברת אי.בי.אי אקטיב היא מהלך אסטרטגי, המשתלב במדיניות הרכישות והמיזוגים שלנו ומתבקש מאידך לאור ניסיוננו והיכרותנו עם הפעילות הקיימת והפוטנציאל הגלום בה. תחום הטלקום בכלל והסייבר בפרט חווה גידול ברמה החודשית והביקוש למוצרים אלו גדל הן בארץ והן בחו"ל.
אודות אקסל סולושנס
קבוצת אקסל עוסקת ביבוא, הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה, ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של הדברים (IOT) ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il