TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הממשלה אישרה היום לחברת החשמל לממש אופציה לקבלת מניות בחברת סייבר ג'ים ישראל


קרדיט: חברת החשמל
היום, 18.10.20, אישרה הממשלה לחברת החשמל לממש אופציה לקבלת מניות בחברת סייבר ג'ים ישראל.
בנוסף, במידה ויוחלט על הנפקת סייבר ג'ים ישראל דרך חברה אשר תאוגד באחת ממדינות ה- OECD, חברת החשמל תוכל להמיר את החזקתה במניות או את האופציה בסייבר ג'ים ישראל ולקבל מניות בסייבר ג'ים הבורסאית.

חברת סייבר ג'ים תהיה רשאית לעסוק בפיתוח ואספקת זירות סייבר, אימונים, הדרכות והסמכות מותאמות ללקוח בתחום הגנת הסייבר והפעלת רשת בפריסה בינ"ל של שיתוף מידע וכלים להתגוננות בזמן אמת כנגד איומי סייבר, כולל מבחני חדירות, חדרי מצב (SOC), סביבת בדיקות לפתרונות סייבר ושירותי ייעוץ הנוגעים להללו. בנוסף, הפעלת צוותי תגובה ומענה ראשוני להתמודדות עם אירועי סייבר, בין היתר לספקי תשתיות.


אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל "אני מברך על החלטת הממשלה שאישרה לחברת החשמל את מימוש האופציה בחברת סייבר ג'ים. מדובר בצעד משמעותי אשר ייטיב את יכולות חברת החשמל להתמודד מול עשרות אלפי איומי סייבר ביום, אותם היא חווה ומצליחה להדוף. כפי שציינתי בעבר, איום הסייבר הוא המלחמה העכשווית. הטילים מהחיזבאללה ומעזה הם – OUT, מתקפות הסייבר הן – IN. מדי יום אנחנו מותקפים ומגינים על עצמנו. לפיכך, בהחלטה זו, יש אופק של התחדשות, חדשנות ושיפור משמעותי למדינת ישראל בכלל ולמשק החשמל בפרט".


על פי החלטת הממשלה, חברת החשמל לא תידרש להעביר תמורה לצורך מימוש האופציה לקבלת מניות בסייבר ג'ים.
עוד החליטה הממשלה, כי סייבר ג'ים לא תהיה חברת בת ממשלתית.


רקע:

לחברת החשמל ניסיון רב בתחום הגנת הסייבר אשר נרכש במסגרת פעילותה במשק החשמל. חברת החשמל מעוניינת לעשות שימוש במומחיות, בידע ובכלים שלה בתחום הסייבר ועם קבלת מניות בסייבר ג'ים, הפועלת בתחום ובעלת פוטנציאל עסקי, חברת החשמל תוכל להיטיב יכולותיה להתמודד עם איומי אבטחת מידע.
במהלך השנים, איומי אבטחת מידע וסייבר הפכו להיות מהותיים ביותר על חברת החשמל, עד כדי איום אסטרטגי של ממש. בשל כך, מזה 20 שנה, חברת החשמל מפתחת כלי הגנה עבור מערכותיה, מעסיקה מומחים ומקיימת קשרים עם מפתחי הגנת סייבר בישראל.

בשנת 2013, כחלק מהרחבת פעילותה, חברת החשמל התקשרה במערכת הסכמים עם חברת סייבר ג'ים ישראל, חברה פרטית המאוגדת בישראל ופועלת בתחום הסייבר ומספקת זירות אימונים והדרכות לחברות תשתית ואחרות, בישראל ומחוצה לה. משמעות זירת הסייבר הינה סימולטור הכולל רכיבי חומרה ותוכנה המיועד לאפשר למתאמן חווית לימוד ואימון דומה לסביבת העבודה הממשית שלו.

כאמור, חברת החשמל מבקשת לממש אופציה לקבלת מחצית מאחזקות המייסדים של סייבר ג'ים ישראל. האופציה משקפת למועד זה זכות לקבלת כ 44%- מהון המניות המונפק של סייבר ג'ים ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il