TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת LG משיקה בישראל את LG VELVET ופותחת עידן חדש של עיצוב ואלגנטיות


העיצוב של LG VELVET מאופיין בקווים נקיים ופינות מעוגלות, לצד נוחות אחיזה בכף היד; מרכיב מרכזי בעיצובו היוקרתי.

העיצוב של LG VELVET מאופיין בקווים נקיים ופינות מעוגלות, לצד נוחות אחיזה בכף היד; מרכיב מרכזי בעיצובו היוקרתי הוא עוביו הצר – 7.9 מ"מ בלבד – שהתאפשר לראשונה בזכות מסך בתקן P-OLED Cinematic Fullvision בגודל 6.8 אינץ'; מצלמת ה-48MP מנוצלת באופן מקסימלי באמצעות כלים לעריכת תמונה, LG Creator’s Kit ועוד
***
המכשיר ישווק בישראל החל מהיום (4.8.2020) במקביל להשקתו בעולם; המחיר המומלץ לצרכן הינו 2,299 ש"ח ויקבע ע"י המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק וכן יגיע עם שנתיים אחריות יצרן; 3000 הרוכשים הראשונים יקבלו ערכה של מגן מסך וכיסוי בשווי 149 שקלים במתנה

LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות היום (4.8.2020) את מכשיר הדגל החדש LG VELVET בגרסת ה- 4G. העיצוב החדש של LG VELVET מאופיין בקווים נקיים, פינות מעוגלות, סימטריה של השוליים הקדמיים והאחוריים – הכל בשפה עיצובית תלת-ממדית השואבת השראה מעולמות הטבע. השפה העיצובית הזאת מספקת ל- LG VELVET משיכה חזותית – לצד נוחות אחיזה בכף היד. משטחים חלקים ומלוטשים, צבעים בוהקים ונגיעות אלגנטיות, דוגמת עדשות מצלמה "בהשראת טיפת מים", המדמה גשם יורד, יוצרים בידול ברור בין LG VELVET ובין מכשירים אחרים.


אי אפשר להחמיץ את העיצוב הדק של המכשיר – 7.9 מ"מ בלבד, המתאפשר בזכות השימוש בצג P-OLED FullVision display cinematic, בגודל 6.8 אינץ' ומשלב מנגנון אבטחה ביומטרי ע"ג המסך. המכשיר קל במיוחד ומשקלו 180 גרם בלבד והעיבוד במכשיר מבוצע על ידי ערכת שבבים Qualcomm Snapdragon 845 ומגיע עם תמיכה בסים-כפול (DUAL SIM). על אף העיצוב היוקרתי והאלגנטי – המכשיר עמיד ביותר ועומד בתקן IP68 וכן נבדק ב-14 מבחני קשיחות של התקינה הצבאית האמריקאית כמו בוץ, אבק, מים, טמפרטורה ועוד.

גיא בן יהודה סמנכ"ל השיווק של LG בישראל ציין כי: " העובדה שהסמארטפונים של היום הופכים להיות דומים יותר זה לזה וקשים להבחנה על ידי מפרט טכני בלבד, הובילה את LG לשינוי אסטרטגיה והחלטה לשים דגש על עיצובים ייחודיים בכדי לבדל את עצמה ולהביא ערך מוסף חדש. המכשיר הראשון הוא ה- LG VELVET, שאנו משיקים היום בישראל בגרסת ה G4 .


המחשבה לשים דגש על העיצוב נולדה לאחר מחקר ארוך שבצעה החברה והעלה כי כיום, הצרכן מייחס חשיבות לעיצוב, לאיכות צפייה בווידאו ולמחיר ופחות שם דגש על החומרה, משום שההבדלים בין דגם לדגם הפכו עם השנים למזעריים וקשים להבחנה המיתוג החדש שלנו משקף מגמות עכשוויות והתייחסות לטעמו האישי של הצרכן ואני בטוח שהוא ינחל הצלחה גדולה גם בשוק הישראלי."

אבישי פריז מנכ"ל רונלייט הוסיף: "מכשיר ה- LG VELVET הנו המכשיר הראשון שמיישם את אסטרטגיית המיתוג החדשה של LG. הניסיון הרב שלנו בשוק הישראלי וההיכרות הטובה עם הצרכים של הצרכן בארץ, הובילה אותנו להחלטה כי אנחנו רוצים לשים דגש מיוחד על מחיר ובכך לייצר שילוב אולטימטיבי בין טכנולוגיה, עיצוב ומחיר אטרקטיבי.


ברור לנו שככל שהטכנולוגיה מאד מתקדמת והפער בין הדגמים השונים מצטמצם, הצרכן הופך להיות אדיש להבדלים הטכנולוגיים ולרוב לא מבחין בהם כלל. לעומת זאת, כאשר ישנו עיצוב מיוחד לצד תג מחיר מאד משתלם, זה משנה את התפיסה והופך את המוצר לאטרקטיבי עבורו עוד יותר. אין לנו ספק שהאסטרטגיה הזו תהיה משמעותית מאד עבור הצרכן הבינלאומי והישראלי כאחד ונראה שהקו הזה עתיד להמשך גם בדגמים הבאים ש- LG עתידה להשיק בטווח הקצר והארוך."

חוויית צפייה ושמע מובילה
LG VELVET מציעה חוויות צפייה אידיאלית במובייל וגיימינג באמצעות מסך P-OLED Cinematic FullVision נוח לאחיזה בגודל 6.8 אינץ', בעל יחס רוחב – גובה של 20.5:9. כדי לצמצם את מספר הנגיעות השגויות במסך, פיתחה LG את האלגוריתם Grip Suppression שמבחין בין נגיעות מכוונות במסך לבין נגיעות שגויות שהמשתמש לא התכוון לבצע. ה-VELVET צויד ברמקולים סטריאופוניים שבהם שולב מנוע הקול התלת-ממדי של LG המפיק צלילים איכותיים ומפורטים באמצעות בינה מלאכותית. בתקופה בה שקע אוזניות סטנדרטי 3.5מ"מ כמעט נעלם מהסמארטפונים של התקופה הנוכחית, חובבי המוזיקה יכולים להיות בטוחים ש-LG דאגה להם ושילבה שקע כזה במכשיר החדש.

צילום מתקדם
LG VELVET מספק פתרונות מתקדמים בתחום התמונות באמצעות ה-LG Creator's Kit שמנצל באופן מקסימלי את מצלמת ה-48MP המרכזית של המכשיר, את העדשות האיכותיות ואת התוכנה הייחודית של המצלמה. הקלטה בטכנולוגיית ASMR עושה שימוש בשני מיקרופונים בעלי רגישות גבוהה על מנת ללכוד אפילו את הצלילים החלשים ביותר . מערכת Steady CAM מאפשרת למשתמשים להקליט וידיאו ברור ואיכותי – גם כשהצילום מתבצע תוך כדי תנועה, וכמובן מנוע ה- Portrait הדואג לצלם תמונות עם אובייקט מודגש ומובלט. המכשיר משלב סוללה עוצמתית 4,300 mAh הכולל מנגנון בינה מלאכותית לטיוב השימוש וניצול מקסימלי של הסוללה וכן יכולות טעינה אלחוטית – לטעינה אלגנטית נטולת כבלים.

ה- LG VELVET ממשיך את הקו של השקעה במולטי-טאסקטנג, וגם הוא תומך באביזר מסך נוסף (Dual Screen) המאפשר עבודה על 2 מסכים במקביל וכן תמיכה בחרט (סטיילוס) לכתיבה, שרבוט, איור – ומקסום המכשיר ככלי עבודה.

LG VELVET מגיע במגוון צבעים השואבים השראה מעולמות הטבע . "אשליית שקיעה" הוא הצבע הראשון של LG העושה שימוש בדפוס אופטי חוזר על עצמו, בהפרדה של פחות ממיקרון אחד – כמאית מעובייה של שערה אנושית. תבנית העיצוב הזו מצופה בטכנולוגיה של ננו-חומרים, על מנת לשקף ולשבור את האור הנופל על המכשיר, כדי ליצור אפקט ברק מיוחד. בישראל, המכשיר יהיה זמין בצבעים: ורוד-זהב ("אשליית שקיעה"), כסף, לבן וטיטניום .

מחירו המומלץ לצרכן של LG VELVET בישראל הינו 2,299 ש"ח וכוללים שנתיים אחריות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il