TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיט-טק השלימה בהצלחה ניסוי בתהליך מיון תאי הגזע והפיכתם לתאי שריר

תוצאות הניסוי מקדמות את החברה לאבן הדרך הקרובה, הדפסת שכבה של מספר סוגי תאים ליצירת רקמת בשר נקי שלמה ללא שחיטה וללא שימוש בבעלי חיים.
נס ציונה, 4 באוגוסט 2020, מיט-טק 3 די בע"מ המפתחת תהליך להדפסה תעשייתית של בשר נקי באמצעות מדפסת תלת-ממד, מדווחת כי השלימה בהצלחה ניסוי בתהליך מיון תאי הגזע שהופקו ע"י החברה והפיכתם לתאי שריר הנדרשים עבור גידול באמצעות הדפסת תלת ממד של נתח בשר נקי ללא שחיטה וללא שימוש בבעלי חיים. זאת, בהמשך להודעת החברה בחודש מאי 2020 על הצלחה בניסוי בתהליך מיון תאי גזע והפיכתם לתאי שומן.

החברה בחנה תהליך אותו היא מפתחת עבור גידול תעשייתי של תאי גזע לצורך הדפסה של בשר. במסגרת התהליך, עוברים התאים התמיינות מתאי גזע בסיסיים לתאי שריר אשר יצרו לבסוף את רקמת השריר בבשר הנקי המודפס המפותח ע"י החברה.

במסגרת הניסוי נלקחו תאי גזע, שהופקו במעבדות החברה והוזנו על ידי תרכובת הזנה ייחודית אשר פותחה במעבדות החברה, ומוינו באמצעותה לתאי שריר. תרכובת ההזנה מכוונת את תאי הגזע להתמיין לתאי שריר בתהליך המיון אותו מפתחת החברה. הצלחת תהליך המיון מהווה אבן דרך מרכזית להשגת מטרת החברה, יצור בשר למאכל, ללא שחיטה או שימוש בבעלי חיים, באמצעות הטכנולוגיות המפותחות על ידה.

כאמור, ניסוי זה לצד הניסוי שנערך למיון תאי השומן, מאפשר לחברה את תחילת העבודה על שכבת ההדפסה הדקה הבנויה ממספר סוגי תאים. בכך, תתקרב מיט-טק להשלמת אבן הדרך הקרובה בפרויקט, שהינה הדפסת שכבה של מספר סוגי תאים שונים ליצירת רקמת בשר שלמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il