TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצבע נכנס לאונליין


קרדיט: נירלט
חברת נירלט משיקה את אתר ה-(E-COMMERCE) הראשון בישראל בתחום הצבע.
האתר החדש והראשון מסוגו בישראל המאפשר רכישת צבעי קירות, עץ, מתכת ומוצרים נוספים ישירות מהנייד או מהמחשב בתהליך נוח, מהיר וידידותי לצרכן.

הצרכן יוכל להיכנס לאתר ולבחור צבע וגוון ממניפת הצבעים, להיעזר ביועץ גוונים דיגיטלי, לדמות את הצבע בחדר הנבחר באמצעות מערך הדמיות ולחשב כמות צבע באמצעות מחשבון כמויות וכן להסתייע במבחר רחב של סרטוני הדרכה, טרנדים והשראות וכל זה בצורה נגישה ונוחה.

נירלט, חברת הצבע המובילה בישראל, משיקה בימים אלו אתר E-COMMERCE חדשני וייחודי. צעד זה מהווה מהפכה בשוק הצבעים בישראל אשר לא היה קודם לו.

מהלך ייחודי זה, הופך את נירלט לחברת הצבע הראשונה והיחידה בישראל המשיקה אתר E-COMMERCE ומאפשרת לצרכנים לקבל צבע עד הבית ובכך מגדירה מחדש את כללי המשחק ונותנת מענה אמיתי לצרכנים בזמן אמת, ובשגרת ימי קורונה כאשר כל יציאה מהבית נשקלת בכובד ראש.

השקת אתר ה-E-COMMERCE, הינו חלק ממהלך שיווקי רחב אותו מובילה נירלט בתחום צביעת הבית ובשוק הצבע בישראל המלווים את הצרכן הפרטי בתהליך צביעת הבית ומקנים לו ידע, הדרכה, כלים וסט פתרונות איכותי ויעיל.

דרך הפלטפורמה החדשה, גולשי אתר נירלט, יוכלו להתרשם ממגוון הגוונים, צבעי הקירות, העץ והמתכת, האפקטים הדקורטיביים, אביזרי הצביעה ומוצרי התשתית והאיטום ולבצע פעולת רכישה בצורה פשוטה ומהירה. האתר מאפשר לגולש לבחור גוונים ממניפות נירלט, להתאים להם את הצבעים המתאימים לצרכיו ולבצע רכישה של המוצרים בהתאם לבחירותיו. מנגנון זה הוא ייחודי לנירלט וזהו המקום היחידי שצרכן יכול לבנות תוכנית צבע מלאה.

האתר כולל גם מגוון רחב של כלים, אפליקציות שבמה הן מסייעות? , השראות וידע והוא מהווה מדריך צביעה דיגיטלי- להסביר מה זה אומר אשר מלווה את הצרכן בתהליך הצביעה, משלב התחקיר, דרך בחירת הגוונים והצבעים המתאימים ועד תהליך רכישת הצבע ואביזרי הצביעה ובכך מפשט את תהליך.

באתר ניתן גם למצוא כלים חדשניים וייחודיים ביניהם: יועץ גוונים דיגיטלי באמצעותו יכולים הצרכנים לקבל תוכנית צבע סדורה מיועצי הצביעה של נירלט מחשבון כמויות לחישוב כמות הצבע הנדרשת, הדמיית חדרים לפי בחירת גוונים, מבחר רחב של סרטוני הדרכה וכתבות, טרנדים והשראות וכל זה בצורה נגישה ונוחה .

תמי מרקוביץ, סמנכ"ל שיווק, נירלט: "העידן הדיגיטלי יצר זירה צרכנית חדשה עם צרכנים, המצפים לחוויה מותאמת ומידית לאורך כל נקודות המגע עמם. מבחינת נירלט תופעת הקניות בזירה הדיגיטלית שרק מתעצמת עם הזמן, מהווה הזדמנות לשדרוג וליצירת חוויית קנייה נעימה ונוחה. כחברת צביעת הבית המובילה בישראל, המחויבות שלנו כלפי הצרכנים בנירלט היא לספק את כלל הפתרונות, הכלים והעזרה לצביעת הבית ובכך לפשט במעט את התהליך שנתפס כמסובך ומסורבל. אני שמחה וגאה שהצלחנו לייצר אתר E-COMMERCE חדשני וייחודי שמלווה את הצרכן לאורך כל התהליך ומהווה יועץ צביעה דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל. ".

נירלט הינה חברת צבע תעשייתית מהגדולות והמובילות בישראל בתחומה, מובילה בחדשנות, באיכות ובשירות בתחום צבעי הבנייה, צבעי האבקות ועוד. נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים ולחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il