TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המשנה מנהל רשות המיסים מירי סביון


רשות המיסים
רשות המיסים תבחן מתן החזרים באופן אוטומטי
כך אמרה הגב' מירי סביון, המשנה למנהל רשות המיסים בנוגע להחזרי מס שנגבים ביתר מנישומים. את הדברים אמרה במענה לדברי רו"ח ג'ק בלנגה סגן נשיא ויו"ר ועדת המיסים בלשכה כי "החזרים של רשות המסים צריכים להתבצע אוטומטית בפעולת מחשב פשוטה. תוך 3 ימים לאחר שידור , אם הכל סטנדרטי צריך להתקבל החזר. רב החברות ורוב ההחזרים הם מסודרות נישומים מסודרים אתם מכירים את אופן תשלום המיסים הקבוע שלהם. זו צריכה להיות מדיניות שלכם ואת החרגיות בשוליים של חברות חדשות או גוררות הפסדים צריכים ללכת לבירור מעמיק."

על פי החוק, נדרש מרשות המיסים להחזיר מס בתוך 90 יום. סביון ציינה כי חלק ממהחזרים מועברים בפרק זמן קצר יותר "אבל אנו מסכימים עם העיקרון שאין צורך לשלם ריביות ובגלל העומס הדברים מתעכבים , זה לא אמור להיות כך ואפשר להוסיף עוד מצבים שאפשר להחזיר באופן אוטומטי ואנו עובדים גם על פתרונת סוג זה."

כמו כן, חשפה סביון בכנ כי רשות המיסים שלחה מעל ל- 100 הארכות לתאומי מס :"בתחילת 2018 רשות המסים שלחה למעלה מ100 אלף הארכות לתיאומי מס באופן אוטומטי לאוכלוסיות שונות כמו גמלאים, נטולי יכולת, תושבי ישובים הזכאים להטבות" להארכות האוטומטיות נוספה השנה גם ההארכה לתושבי הישובים בפריפריה, שעד כה נדרשו להגיש בקשה בכל שנה מחדש.

סביון התייחסה לצורך בשיפור השירות של רשות המיסים וציינה יש מקום ר לייעל ולהוסיף מערכות חלקן קיימות, אבל גם עם מערכות בסדר גודל כזה לא ניתן להפוך עולמות ביום.

אורי בארי יו"ר מרחב תל אביב בלשכת רואי החשבון הדגיש כי רשות המיסים מצאה את הפתרונות לבעיית כוח האדם הקיימת: "הדרך שלכם להסתגל למציאות החדשה מגיעה על חשבון המייצגים. מסתבר שאנחנו רואי החשבון הפכנו ל"סוג של פתרון" לבעיית כוח אדם שלכם, אנחנו מפתחים שומות למרות שזה לא משימות שלנו, העברתם לנו את המטלות ואין מערכת תומכת או מתגמלת עבורנו "

יזהר קנה נשיא לשכת רואי החשבון ציין כי בשנה האחרונה יש תרעומת גדולה ממשרדי רואי החשבון, שנגרם להם נזק עצום. "אנחנו יודעים ומכירים א המאמצים שאתם עושים תוך כדי למידה, אבל אני מצפה מרשות המיסים שתהיה שירותית גם ללא המהפכות הגדולות שעל הפרק . למשל סוגיית ההחזרים- אדם שילם מס ביתר ולא מקבל החזרים. 3 חודשים!. היום אפשר להיכנס ולראות שמגיע החזר מס, מדוע לא לקצר את פרק הזמן משלושה חודשים לחודשיים? זה נחשב עבורכם שולי אבל זה חשוב לאזרח וחשוב לנו".

ח"כ מיקי לוי יש עתיד ציין כי " לרשות המיסים חסרים תקנים והיא צריכה לבצע צעד ענק בנושא הטכנולוגיות. אם יהיה אומץ להוציא את נושא המחשוב החוצה מרשות המיסים נוכל לבצע צעדים משמעותיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il