TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת בתל אביב


רשות המיסים
בחנות רהיטים לא נרשמו 9000 ₪ * טכנאי שיניים כלל לא פתח תיק ברשות "אבדוק עם הרואה חשבון * במלון לא נרשמו 4400 דולר "מדובר באירוח עתידי"
אנשי יחידת ניהול ספרים של רשות המסים ערכו מבצע ביקורת רישום הכנסות כדין בתל אביב. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה ת"א 4, נערכו 166 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 11% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

בחברה לתיווך וכוח אדם מצאו המבקרים כי הכנסות של כ- 2600 ₪ שנתקבלו בגין אחזקה וטיפול בדירה של לקוח ולא נרשמו בספרי העסק. בעל החברה הסביר "התפספס לי בטעות, אני אקפיד יותר". בחנות רהיטים בה נערכה ביקורת גילו המבקרים שלושה צ'קים לא רשומים בסכום כולל של כ- 9000 ₪. בעל החנות טען "מדובר בעסקה שעדיין לא סגורה ובצ'קים שאני צריך לבדוק בבנק". ביקורת שנערכה אצל טכנאי שיניים שעובד כעצמאי במרפאה של אחיו העלתה כי הטכנאי אינו מנהל ספרים כלל ואינו רשום ברשות המסים. הטכנאי טען "אני אבדוק עם הרואה חשבון ואפתח תיק". מבדיקת מסמכים והעברות בנקאיות מצאו המבקרים כי הכנסות של 4400 דולר לא נרשמו בבית מלון בעיר. במלון הסבירו "זו העברה בנקאית על אירוח עתידי ובסוף האירוח אני רושם".

בחנות רהיטים נוספת בה נערכה ביקורת גילו המבקרים באחת המגירות צילומים של עשרה צ'קים שלא נרשמו בספרי העסק, וכמו כן נמצאה הזמנה ששלום בגינה 2600 ₪ שלא נרשמו גם כן. בעל המקום הסבירה "לגבי הצ'קים אני צריכה לבדוק, לגבי המזומן ייתכן שלא רשמתי". לעסק הגיעו חוקרי פקיד שומה תל אביב וחקרו את בעלת העסק. במרפאת עור ופלסטיקה במצאו הכנסות לא רשומות של כ- 5500 ₪. מפעילת המרפאה טענה "המזכירה לא פה, רציתי לשבת בשקט בסוף היום ולרשום". במרפאת שיניים בה נערכה ביקורת התגלה צ'ק בסכום של כ- 4600 ₪ שלא נרשם בספרים. הרופאה הסבירה "האמת אני צריכה להוציא חשבונית".

פעילות הביקורת באזור נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il