TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תביעה אזרחית לשיפוי המדינה בגין כספים ששולמו על ידי משרד הביטחון כשכר חודשי עבור ליווי נכה צה"ל כאשר בפועל הליווי בוצע על ידי עובד זר


משרד המשפטים
מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) נמסר: "הנתבעים ניצלו באופן ציני את תשלומי המדינה לקצבאות נכה צה"ל וניסו לעשות רווח מתשלומים אלו"
פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), באמצעות עוה"ד וסים סיבאט, הגישה בשם משרד הביטחון תביעה אזרחית על סך כ- 1,400,000 ש"ח כנגד האחים אבי וחיים שטרית, בגין כספים ששולמו להם על ידי משרד הביטחון כשכר חודשי עבור ליווי נכה צה"ל, כאשר בפועל הליווי בוצע על ידי עובד זר.

האחים שטרית הנתבעים קיבלו ממשרד הביטחון בין השנים 2009 ל- 2014 שכר חודשי עבור שירותי ליווי לקרובם, נכה צה"ל, באמצעות חברה המספקת שירותי ליווי לנכי צה"ל. השניים הגו תכנית במטרה לרמות את חברת הליווי ואת משרד הביטחון, וקיבלו במרמה משכורת חודשית בהיקף כולל של למעלה ממיליון שקל כל אחד עבור עבודת הליווי. במקביל שכרו את שירותיהם של מלווים בשכר, עובדים זרים, אשר קיבלו מהם משכורת חודשית נמוכה משמעותית מהסכום שקיבלו האחים. את ההפרשים הכספיים שלשלו האחים שטרית לכיסם הפרטי.

האחים שטרית הודו והורשעו בבית משפט השלום בתל אביב במסגרת הסדרי טיעון, בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בגזר דינם נקבע כי כל אחד מהאחים קיבל במרמה שכר עבודה נטו בסך כ- 670,000 ₪, כאשר עלות השכר למשרד הביטחון עמדה על מעל ל- 1,200,000 ₪ לכל אחד. במסגרת גזר הדין וכחלק מהסדר הטיעון נקבע כי השניים ישלמו פיצוי כולל בסך של 1,000,000 ₪ למשרד הביטחון בלבד. החקירה נוהלה על-ידי יחידת החקירות במלמ"ב.

מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) נמסר: "הנתבעים ניצלו באופן ציני את תשלומי המדינה לקצבאות נכה צה"ל וניסו לעשות רווח מתשלומים אלו. התביעה הוגשה במסגרת פעילות אכיפה כלכלית משולבת, לפיה על העבריין לשלם את מלוא הנזק שגרם, בצד הסנקציה הפלילית שהושתה עליו. משכך נדרשים הנתבעים לפצות את המדינה בגין הנזקים המלאים שנגרמו לה כתוצאה ממעשיהם הפליליים."

התביעה הוגשה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) מטעם חטיבת תביעות וביטוח באגף היועמ"ש במשרד הביטחון, בשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה. ההליך הפלילי נוהל על ידי עו"ד טל פרג'ון מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il