TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות האיסור של EFSA על שימוש בתוספי מזון המכיל טיטניום דו חמצני


Blue California
בלו קליפורניה משיקה כחלופה חומרי הלבנה בעלי תווית נקייה כחלופות
ראנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 11 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

בעקבות האיסור של רשות המזון EFSA על שימשו בתוספי מזון המכילים טיטניום דו חמצני (TiO2), בלו קליפורניה (Blue California), יצרנית מרכיבי מזון מבוססי מדעי הטבע, השיקה חומרי הלבנה חדישים בדרגת מזון כחלופה נקייה להחלפת חומר ההלבנה טיטניום דו חמצני לו סיכון בריאותי פוטנציאלי.
"מותגים המבקשים להחליף את חומר ההלבנה טיטניום דו-חמצני ימצאו יתרונות רבים בחומרי ההלבנה המתאימים לשימוש במזון של בלו קליפורניה המחכים לאישור כפטנטים", אמרה ד"ר קואי יאן, סגנית נשיא לכימוס. "החלופה שלנו לטיטניום דו חמצני תשנה את התעשייה עם השפעות אטימות או הלבנה ויתרונות תחושתיים מצוינים עם תחושת פה קרמית/עשירה, והיא מכילה מרכיבים קנייניים שעשויים להיות להם יתרונות נוספים כמו תמיכה בבריאות קוגניטיבית".
אחד הפיגמנטים הנפוצים ביותר לשימוש בתעשיית המזון הוא טיטניום דו חמצני (E171), אבקה חסרת ריח המשפרת את הצבע הלבן או האטימות של המזון. מוצרי הטיטניום דו חמצני הנפוצים ביותר הם מסטיקים, סוכריות, מאפים, שוקולדים, קרם לקפה וקישוטי עוגות. טיטניום דו חמצני משמש גם כפיגמנט בצבעים ובתרופות.
בעשורים האחרונים, החששות לגבי הסיכונים בצריכת טיטניום דו חמצני גברו. מנהל המזון והתרופות (FDA) מסמל טיטניום דו חמצני כ-"מוכר באופן כללי כבטוח" (GRAS) במשקל מרבי של 1%, אך ארגונים אחרים פרסמו אזהרות.
חוקי ממשל חדשים באירופה קובעים של יצרנים לנסח מחדש את הרכבי המוצרים שלהם במהלך חלון של שישה חודשים בו יתבצע ביטול הדרגתי של השימוש בטיטניום דו חמצני (E171), וזאת בעקבות החלטת רשות המזון האירופית לבטיחות מזון (EFSA) שקבעה כי טיטניום דו חמצני (E171) הוא חומר "לא בטוח" במהלך 2021, וכעת, החל ב-2022, כבר חל איסור מוחלט בשימוש בו. צרפת השעתה את השימוש בטיטניום דו חמצני כבר בינואר 2020.
"חומרי ההלבנה היעילים שלנו, בעלי התווית הנקייה, היעילים והמאושרים לשימוש במזון, יציבים בחום וב-pH עבור מגוון יישומים התואמים לשימושים בטיטניום דו חמצני, אך ללא החשש הבריאותי ממנו", אמרה יאן. "חדשנו את הפתרונות האלה כחלופות בטוחות למותגים שצריכים לנסח מחדש מוצרים במהירות עקב החששות של הרשויות הממשלתיות, והאיסורים על המשך השימוש בטיטניום דו חמצני".
לאבקות ההלבנה בדרגת שימוש במזון של בלו קליפורניה, הממתינות לאישור כפטנט, יש קוטר דומה לקוטר הטיטניום דו חמצני המסורתי עם ערכי L גבוהים יותר (לבן יותר)

חומרי ההלבנה המותרים לשימוש במזון נבדקו במסטיק בהשוואה לטיטניום דו חמצני. תוצאות השפעת ההלבנה של חומרי ההלבנה של בלו קליפורניה יוצאי דופן כמו טיטניום דו חמצני. הלובן עולה ככל שהמינון עולה.
"אנו מוכנים לשתף פעולה עם מפתחי מוצר כדי להחליף את הטיטניום דו חמצני בתווית נקייה, טעימה ובטוחה יותר בקווי המוצרים שלהם", אמרה יאן.
אודות Blue California
חברת Blue California הינה ספקית ויצרנית פתרונות יזמית, מבוססת מדע של מרכיבים נקיים, טבעיים ובר קיימא המשמשים במזון, משקאות, חומרי טעם, ריח, תוספי תזונה, הטיפול האישי ומוצרי קוסמטיקה. במשך יותר מ-25 שנה, Blue California בנתה מוניטין חזק ליצירת ערך במוצרים טבעיים מגוונים אלה ובתעשיות בהשראת הטבע. www.bluecal-ingredients.com

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il