TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מבצע ביקורות ארצי בענף השיפוצים העלה כי 21% מהנבדקים לא רשמו הכנסות


רשות המסים
ובמצעד ההסברים: "לא הספקתי לרשום", "זו רק מקדמה, אני רושם בסוף", שכחתי את הפנקס בבית"...
השנה החדשה בפתח, "עונת השיפוצים" בשיאה ואיתה גם הביקורות בתחום. השבוע ערכו משרדי מס הכנסה ברחבי הארץ ביקורות ממוקדות אצל 117 בעלי עסקים בענף הקבלנות והשיפוצים ונמצא כי 21% מהם לא רשמו הכנסות כנדרש. הנתונים הראו כי באזור הצפון 27% מהנבדקים לא רשמו הכנסות, בעוד שבאזור הדרום שיעורם עמד על 19% ובאזור המרכז על 17%.

ביקורת אצל קבלן שיפוצים בצפון העלתה כי לא רשם הכנסות בסך 65,000 ₪, הוא היתמם ואמר שלא הספיק לרשום. קבלן שיפוצים נוסף בצפון נבדק ונמצא כי לא רשם העברה בנקאית בסך 20,000 ₪, לדבריו מדובר במקדמה והוא מוציא חשבונית רק בסוף. עוד קבלן שיפוצים בצפון שנבדק ונמצאו אצלו שתי העברות בנקאיות מחודש יולי בסך 4,000 ₪ שלא נרשמו בספרים, התנצל ואמר: התרשלות שלי". קבלן הובלות מחיפה שלא רשם הכנסה מיום הביקורת בסך 3,500 ₪ טען כי שכח את פנקס הקבלות בבית. גנן מכרמיאל שקיבל 3,000 ₪ שלא נרשמו בספרים תירץ כי מדובר במקדמה והלקוחה רוצה להוסיף דברים ויוציא קבלה בסוף העבודה. קבלן לעבודות גינון מאזור קיסריה שלא רשם הכנסות בסך של כ-33,000 ₪ אמר כי אחת לתקופה הוא מתיישב ומוציא קבלות וחשבוניות.

ומה עלה בביקורות באזור הדרום? בדיקת חשבון בנק של קבלן שיפוצים שעד יולי היה בחל"ת וקיבל דמי אבטלה גילתה כי ביצע עבודות עוד בהיותו בחל"ת עבורן שולמו לו כ-50,000 ₪. וקבלן לעבודות שיפוצים שמבצע עבודות ניקיון בשני מבנים "ניקה" ולא רשם את ההכנסות בסך 88,000 שהתקבלו עבור עבודות הניקיון.

ובאזור המרכז עלה בבדיקת חשבון הבנק של קבלן שיפוצים מחולון כי הופקד צ'ק בסך 58,500 ₪ ובוצעה העברה בנקאית בסך כ-56,800 ₪, שלא נרשמו בספרי העסק. קבלן השיפוצים טען כי הדבר נעשה בתום לב. ביקורת אצל מתקין מקלחונים מחולון מצאה כי לא רשם הכנסות שהתקבלו באמצעות ביט בסך 400 ₪ והוא גם אינו מנהל ספרי הזמנות כנדרש, לדבריו הוא מעדיף לרשום על דפים ולא בספר הזמנות כי יותר נוח לו. בעל חברה לעבודות גינון נצפה עובד בקריית אונו, אולם הכנסתו מעבודה זו בסך 3,000 ₪ שהתקבלה במזומן לא נרשמה בספרים והנימוק שלו היה: לא היה לי פנקס קבלות זמין ולכן שכחתי לרשום". ביקורת אצל מנעולן מצאה כי לא רשם הכנסות בסך 1,500 ₪ שהתקבלו משלושה לקוחות, וההסבר שסיפק היה שמדובר במקדמות ומאחר שיש לו כאבי גב הוא לא ידע אם ייקח את העבודה.

מבצע זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il