TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פגישה מיוחדת של יו"ר ההסתדרות ושרת התחבורה למיגור האלימות נגד נהגים בתחב"צ‎


אדרי בר דוד ומירי רגב. צילום: דוברות ההסתדרות
שרת התחבורה מירי רגב: "אני מקדמת חקיקה שתשנה את המציאות בשטח ותמנע את האלימות כלפי נהגים". יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: נמשיך להיאבק על סביבת עבודה מוגנת לנהגים"
יו"ר ההסתדרות ושרת התחבורה והבטיחות בדרכים בפגישה מיוחדת:
"אפס סובלנות לאלימות נגד נהגים בתחבורה הציבורית"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש היום (ד') עם שרת התחבורה מירי רגב והשניים דנו במאמצים המשותפים להסדיר את מעמדם של נהגי התחבורה הציבורית ולקדם פתרונות למיגור האלימות נגד נהגים בישראל. הפגישה בין הצדדים שארכה כשעה, התקיימה בלשכת יו"ר ההסתדרות והשתתפו בה יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, מנכ"ל משרד התחבורה, עופר מלכה, ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, יעקב נתניהו, נציגי משרד התחבורה וראשי הוועדים בענף.

בסיכום הפגישה, ולבקשת יו"ר ההסתדרות, הודיעה שרת התחבורה רגב כי היא תפעל לזרז את שינוי החקיקה שיזמה, שמטרתו להכיר בנהגי התחבורה כעובדי ציבור לעניין חוק העונשין, ולהחמיר את הענישה במקרי אלימות נגד נהגים בתחבורה הציבורית. כמו כן, סיכמו הצדדים על הקמת שולחן עגול בנושא ועל קמפיין הסברה משותף להגברת המודעות הציבורית למניעת אלימות נגד נהגים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודה לשרה רגב על המחויבות שלה לנושא ואמר: "אנו נמשיך להיאבק על סביבת עבודה מוגנת לנהגים בתחבורה הציבורית ונבהיר לכולם מה המשמעות של אפס סובלנות לאלימות. משרד התחבורה הוא שטח עתיר אתגרים, וכעת, יותר מאי פעם, נפעל להדק את שיתוף הפעולה כדי להביא לשינוי אמיתי. פיתוח התחבורה הציבורית זה העתיד. יש לי הערכה רבה לשרה רגב בזכות הדרך המשותפת ובזכות ההכרה שלה בחשיבותם ובתרומתם של העובדים".

יו"ר ההסתדרות הוסיף: "במקביל להתקדמות המשמעותית שאנו עושים כעת בתחומים כמו תחבורה ציבורית ונמלי הים, יש נושאים נוספים שמחייבים את הירתמות הצדדים, כמו למשל שיקום ענף התעופה בארץ. התהליכים התחילו והם נעים קדימה. צריך לזכור שאחרי כל המחלוקות, יש מדינה בקצה ולהסתדרות יש תפקיד חשוב".

בר-דוד הדגיש כי: "בכל מקום שבו ניתן לייעל את השירות למען האזרחים, תוך הכנסת שיפורים וחדשנות, ההסתדרות בראשותי תהיה שותפה מובילה. אנו נעזור למדינת ישראל לנוע קדימה, ונמלא תפקיד אחראי באופן שהולם את מידת ההשפעה שלנו על הכלכלה הישראלית. המגזר הציבורי כבר הפנים את השינוי ויידע לתת את החלק שלו".

שרת התחבורה, מירי רגב, אמרה כי: "17 אלף נהגים בתחבורה הציבורית צריכים לדעת שרואים אותם, שמתייחסים אליהם, שדואגים להם, ואנו נוודא שהחקיקה תשתנה בהקדם כדי להרתיע את כל מי שחושב לפעול באלימות כלפי הנהגים. יחד עם ההסתדרות, נמשיך לעשות הכול כדי להסדיר את מעמד הנהגים בארץ ולוודא שהנהגים ירגישו בטוחים בסביבת העבודה שלהם. חשוב לי שהוועדים והציבור ייראו שאנו יושבים ביחד ופועלים ביחד כדי לפתור נושאים שחשובים לכולם ולהעביר מסר: אפס סובלנות לאלימות נגד נהגים".

השרה הודתה ליו"ר ההסתדרות על שיתוף הפעולה והוסיפה כי: "ההסתדרות משנה את פניה ואני שמחה להיות כאן היום. אנחנו יכולים להתווכח על נושאים עקרוניים אבל יש כאן הבנה הדדית ומערכתית. ההסתדרות מבחינתי היא פרטנר ועבודה מאורגנת היא לא מילת גנאי. צריך לזכור שהעובדים הם הכוח המניע של המשק ובכל הידברות מוצלחת של עובדים עם הנהלות, יש רווח לכל הצדדים. זה win-win לעובדים, להנהלות ולחברה הישראלית. אני רואה חשיבות גדולה בשמירה על זכויות העובדים במקביל לשמירה על התחרות והשוק החופשי למען אזרחי המדינה".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "מזה תקופה ארוכה שמתקיים שיתוף פעולה פורה בין ההסתדרות לבין משרד התחבורה והעומדת בראשו. אנו גאים להוביל מהלכים ביחד: בין אם זה בשמירה על ביטחון הנהגים או בין אם זה בשמירה על בריאות הנהגים. נמשיך לשתף פעולה בכל הקשור לעובדי התחבורה הציבורית בפרט, ולעובדי התחבורה בכלל".

בין הצוותים שנועדו היום בלשכת יו"ר ההסתדרות, השתתפו גם: מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה, מנהל הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה יעקב נתניהו, מ"מ מנהל הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה רן שדמי, מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא, וראשי וחברי ועדים בהם: יו"ר ועד הנהגים בחברת דן יוסי קפילוטו, יו"ר ועד הנהגים בחברת מטרופולין אסדי ויאסם, יו"ר ועד הנהגים במטרונית אחמד ח'ליל, וחברי ועד עובדי אגד סלמן יצחק ואלי בן איון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il