TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלבנת הון- כיצד להימנע מתביעה?


בהינתן מצבים שבהם אדם עלול להיתבע בגין הלבנת הון עליו לעשו כל מאמץ ולמצות כל סיכוי להימנע מהגשת תביעה כזאת. חשוב לדעת: הלבנת הון נמנית עם עבירות המס היותר שכיחות והיותר חמורות
הלבנת הון- כיצד להימנע מתביעה?
אין ספק כי בהינתן מצבים שבהם אדם עלול להיתבע בגין הלבנת הון עליו לעשו כל מאמץ ולמצות כל סיכוי להימנע מהגשת תביעה כזאת. חשוב לדעת: הלבנת הון נמנית עם עבירות המס היותר שכיחות והיותר חמורות. הענישה עליה מחמירה ומשקפת את החומרה בה נדרש בית המשפט לעבירות מסוג זה.

הלבנת הון- מה היא?
הלבנת הון היא פעולה שמטרתה להכשיר את חוקיותם של כספים אשר מקורם, על פי רוב, אינו חוקי. כסף שמולבן שלא כדין מקורו, בסבירות גבוהה, בפעילות לא חוקית בכלל ובפעילות עבריינית בפרט. יש דרכים ואופנים שונים להלבין הון, ובהם, בין השאר, הנפקת קבלות פיקטיביות שאינן משקפות פעילות ממשית, השקעת כספים בחשבונות שונים בבנקים בחוץ לארץ, הקמת עסק שתכליתו להלבין כספים ועוד.

העונש משקף את חומרת הפשע

אף שיש מקרים, אשר בהם ביצוע עבירת הלבנת הון הוא תוצאה של אי שימת לב או חוסר ידיעה, ניתן לקבוע כי רוב הלבנות ההון מקורן בפעילות של גופים עבריינים כגון ארגוני פשע. באמצעות ההלבנה הם ממנים עסקות אפלות שונות, בלתי חוקיות בעליל. ברף העליון של ענישת פשע מסוג הלבנת הון עלולות להיגזר על המבצעים אותו עשר שנות מאסר. העונש החמור הזה מבטא ומשקף את החומרה שבה רואה בית המשפט את העבירה מסוג הלבנת הון.

כיצד אפשר להימנע מתביעת הלבנת הון?
בכל ביצוע עסקה חשוב להתנהג בשיקול דעת, באופן זהיר, מחושב ומושכל. אם יש לכם אפילו צל-צלו של ספק, קל וחומר חשד, במי שמולו מתנהלת העסקה ומשהו בו נראה לכם מחשיד, אל תהססו לפנות לייעוץ ובכל מקרה אל תחתמו עמו על שום עסקה לפני בירור מקיף ויסודי על זהות האיש וכשרות עסקיו. אל תחתמו בחיפזון, ודאי לא תחת לחץ, ודאי לא במסתור ולא בסמטה אפלה וחשוכה, אשר המיקום והנסיבות מעלים חשד כבד לכוונת מבצע העסקה להסתיר את עצם קיומה.

אם יש ספק- אין ספק!
מקובל להניח כי אם יש ספק- אין ספק. כלומר, אם יש לכם ספק, מכל סיבה שהיא במי שעמו אתם עתידים לחתום על עסקה, אתם חייבים (לעצמכם!) לעצור ולשקול. עו"ד קרן זרקו זמיר מתמחה בעבירות הלבנת הון. היא מנוסה ומיומנת בייצוג חשודים בהלבנת הון, מכירה היטב את החוק ואת היבטיו השונים. ייעוץ עמה מבעוד מועד, ודאי אם וכאשר אתם חשודים ומואשמים בהלבנת הון הוא הכרחי ועשוי להיות קריטי עבורכם.
המשרד מטפל במגוון סוגיות משפטיות בתחום מיסים, עבירות כלכליות והלבנת הון. הוא מלווה אנשים הנקלעים לצרות בתחום זה משלב המעצר ועד סיום הליכים משפטיים, שבהם הוא מייצג אותם תוך מיצוי כל אפשרות וסיכוי לעונש מופחת ולא אחת אף לזיכוי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il