TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוני חץ מדווחת על רכישת מחצית מקומפלקס משרדים בבוסטון באמצעות Carr


אלוני חץ
Carr חתמה על הסכם לרכישת 50% מהזכויות בקומפלקס המאגד שני בנייני משרדים צמודים ומחוברים לפי שווי של 485 מיליון דולר לקומפלקס כולו

אלוני חץ מדווחת היום כי חברת הבת Carr Properties חתמה על הסכם לרכישת 50% מהזכויות בקומפלקס המאגד שני בנייני משרדים צמודים ומחוברים ביניהם הממוקמים בבוסטון (ב-75-101 Federal Street), לפי שווי של 485 מיליון דולר לקומפלקס כולו.


הקומפלקס הינו מסוג A Class עם שטח השכרה כולל של כ-73 אלף מ"ר והוא ממוקם במרכז העסקים הראשי בבוסטון. הקומפלקס מאוכלס כיום בתפוסה של 89% ומניב NOI שנתי של כ-23 מיליון דולר. להערכת Carr, הקומפלקס צפוי להניב במהלך חמש השנים הקרובות NOI שנתי ממוצע של כ-27 מיליון דולר, וזאת כתוצאה מגידול בתפוסה וגידול מהותי בדמי השכירות.


במקביל לחתימה על הסכם הרכישה, התקשרה Carr עם הבעלים המחזיקים במחצית השנייה של הקומפלקס האמור בהסכם לניהול משותף של הקומפלקס.


בכוונת Carr והשותף ליטול הלוואה בסך של כ-280 מיליון דולר נגד שיעבוד הקומפלקס, כך שמרכיב ההון העצמי אותו תשקיע Carr בעסקה צפוי לעמוד על כ-105 מיליון דולר.


הצדדים צופים כי השלמת העסקה (Closing) תבוצע עד לתום הרבעון הראשון השנה.
העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, לרבות השלמת בדיקת נאותות כמקובל.

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "אנו שמחים לדווח על עסקה נוספת (שלישית) של Carr בבוסטון. זהו קומפלקס משרדים איכותי הממוקם במרכז העסקים הראשי של העיר והוא יהווה תוספת משמעותית במסגרת האסטרטגיה שלנו להרחבה והעמקת דריסת הרגל של Carr בשוק המשרדים בבוסטון. לנו (באמצעות השותפות עם אוקספורד) ול-Carr יש כיום 6 נכסים בעיר בוסטון, בשווי מצרפי כולל של כ-2 מיליארד דולר, לרבות פרויקט One Congress הנמצא בשלבי הקמה, כאשר חלקה היחסי של אלוני חץ בחשיפה לתחום הנדלן בבוסטון מגיע לכמיליארד דולר, כשליש ממנו יזמות ב-One Congress. בכוונת Carr להמשיך ולפעול לאיתור השקעות נוספות בבוסטון ובוושינגטון בהתאם לאסטרטגיה שלה.

אודות קבוצת אלוני חץ
אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב ובתחום האנרגיה הירוקה בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון], שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב-55.2% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל, ובכ-57.5% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב מחזיקה הקבוצה ב-44.0% מ-CARR (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון DC ובוסטון. בנוסף, מחזיקה החברה ב-3 מבני משרדים בבוסטון בשותפות עם Oxford Properties (55% בעלות, 50% בשליטה).
בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-כ-8.0% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה מחזיקה הקבוצה ב-95.3% בחברת Brockton Everlast, חברה פרטית אשר עוסקת ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון.
בנוסף, לקבוצה אחזקה ב-3 קרנות השקעה בנדל"ן שמנהלת Brockton Capital.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il