TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איתן מאיר מונה ליו"ר תמר פטרוליום


איתן מאיר קרדיט שני נחמיאס
מאיר כיהן כמנכ"ל דליה אנרגיות כוח במשך 11 שנים וכמנכ"ל עיריית ירושלים

למאיר ידע וניסיון רב בתעשיית האנרגיה


חברת תמר פטרוליום (בורסת ת"א: תמרפ), המחזיקה ב-16.75% מהזכויות בחזקת תמר ובחזקת דלית, מדווחת על מינויו של איתן מאיר, מנכ"ל דליה אנרגיות כוח לשעבר, לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה החל מ- 1 בינואר 2020, בהמשך לאישור שהתקבל באסיפת בעלי המניות למינויו כדירקטור ולתנאי כהונתו בחברה.
למאיר ניסיון ניהולי רב בתכנון, הקמה וניהול אירגונים פרויקטים ותהליכים מורכבים בצה"ל, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי. בתפקידו האחרון כיהן מאיר כמנכ"ל דליה אנרגיות כוח בע"מ במשך 11 שנים.


במסגרת תפקיד זה היה אמון מאיר על ניהול תיכנון, הקמה ותפעול של תחנת הכוח הפרטית הגדולה בישראל לייצור חשמל בהיקף של 900 MV, כחלק מפתיחת משק החשמל לתחרות. מכוח תפקידו קיים מאיר עבודה שוטפת ורציפה מול גורמי ממשל ורגולציה וכן הוביל את פעילותה המסחרית של דליה, ובכלל זה ניהול מו"מ עם גורמים מסחריים בארץ ומחוצה לה, חתימת הסכמים וניהול ובקרה שוטפים.


קודם לכך, כיהן מאיר כמנכ"ל עיריית ירושלים. במסגרת תפקידו זה ניהל מאיר כ-7000 עובדים והוביל פרויקטים בהיקפים נרחבים בעיר ובראשם ניהול הקמת הרכבת הקלה בעיר.


איתן מאיר הוא אל"מ (מיל.) בעל תואר MA במדעי המדינה במסגרת המכללה לביטחון לאומי של צה"ל, ותואר BA בהיסטוריה של המזרח התיכון, שניהם מאוניברסיטת חיפה.


רן אפרתי, יו"ר תמר פטרוליום, מסר: "אני מברך את איתן מאיר עם כניסתו לתוקף של מינויו ליו"ר החברה. הידע והניסיון העשיר שלו בתחום האנרגיה והתשתיות יתרמו רבות להמשך פיתוח מאגר תמר, לניצול מרבי של מקורות האנרגיה ולביסוס יתרונה התחרותי והעסקי של תמר פטרוליום לטובת בעלי המניות והציבור".
איתן מאיר, היו"ר הנכנס, מסר: "אני מודה לדירקטוריון ולאסיפת בעלי המניות על האמון שניתן בי. אני בטוח שבכוחות משותפים נדע להוביל את תמר פטרוליום להמשך הצלחה בסביבה תחרותית ועסקית משתנה. בפני תמר פטרוליום אתגרים רבים והזדמנויות רבות שעשויות להבטיח את העצמאות האנרגטית של המשק בישראל לשנים קדימה".

אודות תמר פטרוליום:
תמר פטרוליום עוסקת במכירה של גז טבעי המופק ממאגר תמר ללקוחות שונים, ובעיקר לחברת חשמל לישראל, ללקוחות תעשייתיים, ליצרני חשמל פרטיים וכן לחברות שיווק של גז טבעי. החברה עוסקת במכירה של קונדנסט המופק מפרויקט תמר לפז זיקוק אשדוד ובקידום הרחבת מערך ההפקה של פרויקט תמר. החברה השלימה ביולי 2017 את רכישת 9.25% מהזכויות במאגרים תמר ודלית מדלק קידוחים. במרץ 2018 רכשה החברה 7.5% נוספים מהזכויות במאגרים תמר ודלית מידי נובל אנרג'י ומחזיקה כיום ב-16.75% מהזכויות בחזקות תמר ודלית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il