TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דל טכנולוגיות קוראת לממשלות אירופה ותעשיית ה-IT להשקיע 45 מיליארד אירו בעתיד בר קיימא


דל
ההוצאה הציבורית באיחוד האירופאי מוערכת בכ-1.8 טריליון יורו בשנה. מתוכם, ההוצאה על-IT צפויה לגדול ל-45 מיליארד יורו עד שנת 2021

דל טכנולוגיות (Dell Technologies), אחד מספקי הפתרונות הטכנולוגיים המובילים בעולם, קוראת לממשלות אירופה ולתעשיית ה-IT להוביל לקידום עתיד בר קיימא יותר על ידי מאמץ מתואם להעלות את נושא הקיימות לראש סדר העדיפויות בכל הקשור לשירותי IT. מטרת הקריאה לפעולה הינה למנף הזדמנות ממשית לנצל את כוח הקנייה של ממשלות אירופה לקדם קיימות בתהליכי הרכש ושרשרת האספקה.

ההוצאה הציבורית באיחוד האירופאי מוערכת בכ-1.8 טריליון יורו בשנה. מתוכם, ההוצאה על-IT צפויה לגדול ל-45 מיליארד יורו עד שנת 2021. בזכות שיתוף פעולה הדוק, ניתן להפוך את נושא הקיימות לעדיפות גבוהה ברכישה של מוצרי IT, ממשלות אירופאיות צפויות לשפר את ההשלכה הסביבתית והכלכלית ובו בזמן צפויות לצמצם את 'עלות הבעלות הכוללת' (Total Cost of Ownership) של מוצרים נרכשים ושירותים.


התקנות לרכש ציבורי של האיחוד האירופאי, משנת 2014, אפשרו אנשי הרכש לזכות במכרזים המבוססים לא רק על מחיר, אלא גם על קיימות.

בעוד תקנות אלו אומצו כחוק ברוב חברות האיחוד בשנתיים האחרונות, מחקר של הנציבות האירופאית מצא כי 55% מהחוזים הציבוריים באיחוד האירופאי עדיין זוכים בזכות המחיר הנמוך ביותר כקריטריון היחיד. מחקר חדש של משרד הייעוץ Oxford Analytica בהזמנת חברת דל טכנולוגיות, מראה כי מחסור בקריטריונים נוספים מעבר לתג המחיר יוצר מחסומים להתפתחות הקיימות ברכש.


דל טכנולוגיות מאמינה כי קיים צורך ממשי בפעולות דה פקטו גם מצד מעצבי מדיניות וגם מצד התעשייה עצמה על מנת להתגבר על מחסומים אלה ולהבטיח כי אירופה תמשיך להוביל בתחום הקיימות ברכש.

על מנת להשיג את המטרה, דל טכנולוגיות קוראת לשורה של פעולות:

על הנציבות האירופאית לתמוך בפיתוח והפצת הנחיות לכל מגזר באופן ספציפי ליישום קיימות חברתית וסביבתית בתהליכי רכש ציבורי, בשיתוף פעולה עם התעשייה הרלוונטית, מומחים ומשקיעים לאומיים. זאת, בתאום עם מסגרות בינלאומיות קיימות ובהתאם לשיטות המיטביות הנהוגות בתעשייה. בנוסף, לאפשר בניית יכולת, שיתוף Best Practice ודירוג התקדמות בין מדינות חברות באיגוד.


ממשלות חברות באיחוד לאמץ קיימות כברירת מחדל במסגרת מדיניות הרכש הציבורי כמו גם טיפוח שיתוף פעולה עם התעשייה ותמיכה ביישום בפועל דרך בניית יכולת וכלים לתמיכה באנשי רכש ציבורי.


תעשיית ה-IT לדון עם הנציבות האירופאית והשחקנים הרלוונטיים בנושא רכש ציבורי לאומי לחלוק בשיטות עבודה מיטביות וחדשנות להגברת הקיימות של מחזור חיי ה-IT. בעבודה משותפת עם 'הברית לאחראיות הפעילות העסקית', על התעשייה להגדיר ולפתח דרישות משותפות לקיימות שרשרת האספקה. כחלק ממאמץ זה, דל טכנולוגיות מתחייבת לתרום לעבודה מתמשכת של הברית במטרה לפתח יחד את ההנחיות לתעשייה לרכש ציבורי אחראי בשנת 2019.

עזרה בקידום קיימות מתיישב היטב עם כוונת דל טכנולוגיות ליצור טכנולוגיות אשר מניעות קדמה אנושית.

למוצרי דל טכנולוגיות מגוון רחב של אישורי קיימות וגישה זו מובילה לחדשנות במוצריה. בעקבות צמצום צריכת האנרגיה של מוצריה ב-60% מאז שנת 2012, החברה מתקדמת לקראת 80% עד 2020. 90 אחוזים מהמוצרים הכשירים עומדים בתקן Energy Star.


בנוסף, דל טכנולוגיות גם קיבלה סדרת פרסים עבור מחויבותה לקיימות, כולל כניסה לרשימת Ethisphere של החברות בעלות האתיקה הגבוהה בעולם במשך חמש שנים ברציפות. בין היתר החברה ממחזרת את הפלסטיק הימי לטובת חלק מאריזותיה וכן תורמת לייצור תכשיטים מתוך הפסלות האלקטרונית של מוצריה. החברה גם אימצה את קוד ההתנהגות של 'הברית לעסקים אחראיים' עבור הפעילות התפעולית ושרשרת האספקה שלה.

לויז קוך (Louise Koch), מנהלת תחום הקיימות של התאגיד לאזור EMEA מציינת כי "דל טכנולוגיות הייתה עדה לתועלת העסקית והסביבתית של כלכלה מעגלית. זה מצב של win-win בו מתקיים צמצום של אנרגיה, עלויות ומדרך סביבתי בו זמנית. בזכות עבודה בשיתוף פעולה צמוד עם הברית לעסקים אחראיים (RBA- Responsible Business Alliance), הממשלות האירופאיות וכן גורמים בתעשייה, אנחנו יכולים להתייחס לבעיות קריטיות, כולל המאבק נגד שינוי האקלים."

"בעוד הדרישה לטכנולוגיה גוברת באופן גלובלי, צפוי צורך ליותר שיתופי פעולה בתוך או מחוץ לתעשיית ה-IT לשיפור תקנים ונוהגים ושאיפה לעתיד בר קיימא יותר," ציין אנגוס הגרטי (Aongus Hegarty), נשיא פעילות העסקים המסחריים של Dell-EMC לאזור EMEA. "רכש ציבורי מספק רק דוגמא אחת של הזדמנות חשובה בלתי מנוצלת לשאוף לקיימות בקנה מידה רחב, בהתאם לתקנים בינלאומיים ושיטות העבודה הטובות ביותר הנהוגות בתעשייה. זו הסיבה בגללה בחרנו לתמוך בנושא זה באופן פעיל עם בעלי עניין מפתח, ואנחנו משגרים היום את הקריאה שלנו לפעולה."

אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר - המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, המשרת חברות בכל הגדלים מ-180 מדינות, בהן 98% מהחברות בדירוג Fortune 500, באמצעות פתרונות טכנולוגיים מקיפים וחדשניים ביותר, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן.
דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il