TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביולייט מדווחת על הסכם השקעה והסכם ייצור בחברה הבת דיאגנוסטיר


ביולייט
דיאגנוסטיר מגייסת כ- 4 מליון דולר לפי שווי של מעל 18 מליון דולר דיאגנוסטיר ואלכם מדיקל חתמו גם על הסכם ייצור מסחרי, על פיו אלכם מדיקל מתחייבת לייצור מסחרי כלל עולמי

חברת ביולייט, העוסקת בניהול ופיתוח של פתרונות חדשניים, בתחום מחלות העיניים  מדווחת היום כי נחתם הסכם סופי ומחייב להשקעה בחברה הבת דיאגנוסטיר, לפיו תשקיע אלכם מדיקל סכום של 2.85 מיליון דולר בדיאגנוסטיר, וביולייט תשקיע סכום נוסף של 1 מיליון דולר בדיאגנוסטיר.




ההשקעה תתבצע בדרך של רכישת מניות רגילות בדיאגנוסטיר, לפי שווי של דיאגנוסטיר של כ- 18.25 מיליון דולר, לאחר הכסף. עם השלמת ההשקעה האמורה, צפויה ביולייט להחזיק בכ- 76% ואלכם מדיקל להחזיק בכ-16%, מהון המניות של דיאגנוסטיר (בדילול מלא).




במקביל לחתימת הסכם ההשקעה, יחתמו אלכם ודיאגנוסטיר על הסכם ייצור מסחרי, על פיו אלכם מדיקל תתחייב כלפי דיאגנוסטיר לייצור מסחרי כלל עולמי של חלק מרכיבי מוצר דיאגנוסטיר, בהתאם לתפוקה מקסימלית ובמחיר שנקבעו מראש, בתנאי תשלום, בקרת איכות ופרמטרים נוספים שנקבעו בהסכם הייצור.




"אלכם מדיקל רואה בהשקעה ובשיתוף הפעולה עם חברת דיאגנוסטיר המשך למהלך אסטרטגי שנועד לבסס את עצמה כמפתחת יצרנית ומשווקת של מוצרים בתחום ה-In Vitro Diagnostics עבור חברות ציוד רפואי מובילות בעולם. אנו מאמינים ביתרונות המוצר אותו פיתחה דיאגנוסטיר ומאמינים ששיתוף הפעולה יתרום ערך לכלל השותפים", אמר יגאל כהן, מנכ"ל אלכם מדיקל.




מנכ"ל ביולייט ויו"ר דיאגנוסטיר יעקב מיכלין הוסיף כי "ההשקעה האסטרטגית של אלכם בדיאגנוסטיר יחד עם הסכם הייצור שנחתם, יאפשרו לדיאגנוסטיר לממש את המשך תכנית העבודה שלה ובעתיד למכור את מוצריה במחיר תחרותי יותר. אנו מקווים שהסכם חשוב זה יהווה עוד נדבך בהפיכת דיאגנוסטיר לחברה מובילה בעולם בתחום האבחון המהיר של מחלות בקדמת העין. הסכם זה גם משתלב היטב עם מדיניות ביולייט לפעול לצירוף משקיעים אסטרטגיים ולשיתופי פעולה בחברות העוגן שלה".




מנכ"ל דיאגנוסטיר ד"ר ערן אילת ציין: "אנו שמחים על הצטרפותה של אלכם לחברה. הבעת האמון של אלכם בחברה תאפשר לנו לחזק את מעמדנו התחרותי תוך יצירת קו יצור איכותי אשר יוכל לתמוך במסחורו של המוצר בהיקפים גדולים. הבעת אמון זו מצטרפת להבעת האמון אשר קיבלנו מחברת הפארמה המשתתפת בביצוע הניסוי הגדול בהודו. שני נדבכים אלו מחזקים את דיאגנוסטיר  ומהווים קרש קפיצה ליכולתנו לספק לחולים במחלות עיניים פלטפורמת זיהוי המחלה והתאמת טיפול אישי".




אודות אלכם מדיקל




אלכם מדיקל הינה אגודה שיתופית ישראלית בבעלות קיבוץ ברעם, בעלת פעילות ייצור ושיווק ענפה ומוניטין בינלאומיים בתחום הפיתוח וייצור של מוצרים ורכיבים לשימוש רפואי, וכן ספקית פתרונות חדשניים בתחום בקרת זרימה. לאלכם מדיקל חטיבה העוסקת בתחום ההזרקה העצמית. אלכם מדיקל מעסיקה כ-600 עובדים בישראל, באיטליה ובארה"ב ומספקת מאות מליוני מוצרים מדי שנה והיא מייצרת מוצרים עבור חברות מובילות בעולם ובהם: Medtronic, B Braun, Baxter ועוד.  




אודות דיאגנוסטיר ומוצר דיאגנוסטיר




דיאגנוסטיר עוסקת בפיתוח ומסחור טכנולוגיית TeaRx™ המיועדת לאבחנה של מחלות בקדמת העין על-ידי בחינת הרכב נוזל הדמעות. בשלב זה מפתחת דיאגנוסטיר מוצר לאבחנה, התאמה אישית ומעקב אחר טיפול בסינדרום העין היבשה על בסיס טכנולוגיית TeaRx™.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il