TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת מנועי בית שמש מדווחת על עסקה משמעותית בהיקף של כ-100 מיליון דולר עם יצרנית מנועים מובילה בעולם


מנועי בית שמש
קבוצת מנועי בית שמש ויצרנית מנועים מובילה בעולם בתחום המנועים התעופתיים התקשרו בסיכום לייצור חלקים למנועי סילון תמורת כ-100 מיליון דולר, על פני 10 שנות ייצור (2021-2030).

קבוצת מנועי בית שמש מודיעה כי הגיעה לסיכום בדבר התקשרות בהסכם מסגרת עם לקוח חדש, חברת מנועים אירופאית מובילה בתחום המנועים התעופתיים.  


 


ההסכם יכלול פיתוח וייצור חלקים במסגרתו הקבוצה תייצר חלקים לאחת מתוכניות המנועים המתקדמות ביותר בעולם התעופה האזרחית, וזאת לתקופה של כ-10 שנות ייצור (2021-2030) בתוספת אפשרות להארכה ב-5 שנים נוספות.


 


ההתקשרות מהווה אבן דרך חשובה ביחסי הקבוצה עם הלקוח והתפתחות משמעותית של ייצור חלקי מנוע בתוכנית מנועים מתקדמת עבור אחד הלקוחות המובילים בתחום התעופה בעולם.


 


רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר: "אנו שמחים לעדכן על סיכום התקשרות להסכם מסגרת חדש, ארוך טווח, עם שחקנית מובילה בעולם בתחום ההנעה הסילונית. קבוצת מנועי בית שמש רואה נדבך חשוב בהרחבת פורטפוליו לקוחותיה ובפרט עם אחת השחקניות המובילות בעולם התעופה האזרחית. אנו רואים בהסכם אבן יסוד נוספת לצמיחה עתידית והבעת אמון ביכולותיה ובמקצועיותה של קבוצת מנועי בית שמש בכללותה ובמקביל נמשיך לבחון הרחבת שיתופי פעולה עם לקוחותינו האסטרטגיים כבסיס לאיתנות הקבוצהעל אף השפעות נגיף הקורונה על הפעילות העסקית בכלל ועל החברה בפרט, החברה מתמידה במאמציה להמשך הרחבת עסקיה ומנועי הצמיחה שלה. הסכם זה מהווה נדבך חשוב במימוש  יעד זה על אף התקופה המורכבת שכול העולם חווה בימים אלו.


 


אודות החברה:


מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי, הינה חברה וותיקה ובעלת ניסיון מוכח בתחומה, לחברה שני תחומי פעילות:


מגזר יצור החלקים: ייצור חלקים למנועי סילון לרבות ייצור חישולים, יציקות מדויקות ועיבוד שבבי של חלקי מתכת למנועי סילון. לחברה מוניטין רב ושם עולמי בתחום זה.


מגזר מנועים: שיפוץ, הרכבה והנדסה של מנועי סילון ושל חלקים שונים למנועים.


השירותים והמוצרים שמספקת החברה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של החברה הן לשוק האזרחי.




אלדר גריידי



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il