TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סולגרין השלימה בהצלחה הנפקת מניות בדרך של זכויות וגייסה כ-36 מיליון שקל


תום שפרן מנכ״ל סולגרין וגל בוגין יו״ר סולגרין. קרדיט צילום אייל טואג
בהנפקה נרשמה היענות בשיעור הקרוב ל-100% מבעלי הזכויות. בעלת השליטה, קרן ג'נריישן קפיטל, השתתפה בהנפקה בהיקף של כ-24.2 מיליון שקל, מהלך המשקף הבעת אמון בחברה ובפעילותה

בהנפקה נרשמה היענות בשיעור הקרוב ל-100% מבעלי הזכויות


 


בעלת השליטה, קרן ג'נריישן קפיטל, השתתפה בהנפקה בהיקף של כ-24.2 מיליון שקל, מהלך המשקף הבעת אמון בחברה ובפעילותה


 


גל בוגין, יו"ר פעיל בסולגרין: "אנו מודים לבעלת השליטה ג'נריישן קפיטל, לבעלי המניות המוסדיים ולכלל בעלי המניות על ההיענות הגבוהה להנפקה, ורואים בכך הבעת אמון גדולה בפעילות החברה ובתוכניותיה העסקיות, בוודאי נוכח המצב המורכב בו נמצאת הכלכלה הישראלית כיום. ההון שגויס, לצד הסכם המימון עליו חתמה החברה בחודש ינואר מול עמיתים, יאפשרו לחברה להמשיך ולממש את אסטרטגיית הצמיחה המבוססת על עליונות תפעולית של הנכסים המניבים הקיימים, הקמה אופטימלית של הצבר שבהקמה והרחבה מואצת של היקף הנכסים בייזום. לחברה יש כיום פרויקטים בהיקף של מאות מגה ואט בדרום ובצפון. תחום האנרגיות המתחדשות צובר תאוצה בעולם ובישראל, ולאחרונה הגדיר שר האנרגיה יעד ייצור של 30% מהחשמל בישראל בשנת 2030 מאנרגיות מתחדשות, זהו יעד שמהווה רוח גבית חזקה להמשך התפתחותה העתידית של החברה. נמשיך לפעול למימוש פוטנציאל צבר הפרויקטים של החברה ולבסס את סולגרין כשחקן משמעותי בשוק האנרגיה המתחדשת בישראל".


 


 


חברת האנרגיה המתחדשת סולגרין, המוחזקת בכ-60% ע"י ג'נריישן קפיטל ומתמחה בייזום, מימון, הקמה ותפעול של מתקני חשמל על בסיס אנרגיות מתחדשות, דיווחה כי השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של כ-36.2 מיליון שקל, בדרך של הנפקת זכויות.


 


מחיר המניה במסגרת הנפקת הזכויות עמד על 14.85 שקל, כאשר כ-98% מהזכויות שהוצעו נוצלו. 


 


בעלת השליטה, ג'נריישן קפיטל, השתתפה בהנפקה בהיקף של 24.2 מיליון שקל, מעבר להתחייבות שהעניקה מראש, מהלך המשקף את הבעת האמון בחברה ובפעילותה.


 


לסולגרין פורטפוליו נוכחי בהיקף של כ-68 מגה ואט, מתוכו כ-45 מגה-ואט לקראת התחלת הקמה וכ-23 מגה ואט נכסים מניבים. בנוסף, לחברה צבר נכסים בהיקף של 450 מגה ואט בשלבים שונים של יזום ופיתוח.


 


תחזית החברה לשנת 2020 הינה לגידול בהכנסות ממכירת חשמל ל-35-37 מיליון שקל ב-2020, לעומת כ-34.3 מיליון שקל ב-2019 וגידול ב-FFO הפרויקטאלי לכ-17-19 מיליון שקל ב-2020, לעומת כ-16.9 מיליון שקל ב-2019.


 


בינואר 2020 התקשרה החברה בהסכם מימון עם עמיתים בו תעמוד לחברה מסגרת חוב של כ-127 מיליון שקל לטובת מימון מחדש של פרויקטים שהוקמו במהלך שנת 2019 ופרויקטים חדשים שיוקמו במהלך השנה הנוכחית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il