TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וואן טכנולוגיות רוכשת את השליטה בחברת יוביטק סולושנס


יוביטק , עדי אייל מנכל וואן , צחי אסיף מנכל יוביטקCTO מימין לשמאל -רונן גבאי
עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות: "אנו שמחים על השלמת מהלך אסטרטגי, שצפוי להרחיב משמעותית את פעילותנו בתחום מחשוב הענן, ולבסס את מובילותנו בתחום זה. שירותי מחשוב הענן צפויים לצמוח בשנים הקרובות בקצב משמעותי, ואנו נערכים לקחת חלק משמעותי בצמיחה זו

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות: "אנו שמחים על השלמת מהלך אסטרטגי, שצפוי להרחיב משמעותית את פעילותנו בתחום מחשוב הענן, ולבסס את מובילותנו בתחום זה. שירותי מחשוב הענן צפויים לצמוח בשנים הקרובות בקצב משמעותי, ואנו נערכים לקחת חלק משמעותי בצמיחה זו. יוביטק נחשבת לשחקנית איכותית ומובילה בתחום, ואף נבחרה אשתקד כשותפה העסקית המצטיינת של מיקרוסופט בישראל. הצטרפותה של יוביטק לקבוצת וואן הינו מהלך שיהווה קפיצת מדרגה לשני הצדדים, ויאפשר לנו להעמיק את סל פתרונות הענן שאנו מספקים ללקוחותינו העסקיים".


 


צחי אסיף ורונן גבאי, מייסדי ומנהלי יוביטק: "אנו שמחים על חבירתנו לקבוצת וואן, המובילה את השוק הישראלי בעולמות מחשוב הענן, ומאמינים כי מהלך זה טומן בחובו פוטנציאל אדיר עבור עתיד שתי החברות, ויתרום להמשך הרחבת הפעילות של השתיים בשנים הקרובות. יוביטק תרחיב את מגוון המוצרים שוואן מציעה ללקוחותיה, ולצד זאת וואן, המרושתת היטב בשוק הישראלי, תפתח בפני יוביטק קהל לקוחות חדש, שיבטיח את האצת הצמיחה של יוביטק בשנים הבאות".


 


 


חברת וואן טכנולוגיות, שהינה מחברות ה-IT המובילות בישראל, מדווחת על מהלך אסטרטגי להרחבת פעילותה בעולמות של מיחשוב הענן. וואן הודיעה, כי חתמה על הסכם לרכישת 70% מההון המונפק והנפרע של חברת יוביטק, תמורת סך של כ-14 מיליון שקל, וזאת לפי שווי חברה של כ-20 מיליון שקל.


 


יוביטק עוסקת במכירה, יישום והטמעה של שירותי מיחשוב ענן למערכות בסביבת מיקרוסופט, בדגש על AZURE, M365 ו-Cyber Security, ובין שאר הסמכותיה גם הסמכת AZURE Expert MSP, והחברה הינה אחת מ-70 השותפים העולמיים של מיקרוסופט בדרגת הסמכה זו. יוביטק הינה מהמובילות בישראל בתחום מחשוב הענן, עם למעלה מ-500 לקוחות, והיא מעסיקה כ-75 עובדים.


 


מחזור ההכנסות של יוביטק, נכון לתקופה של ינואר-אפריל 2020, עמד על כ-41 מיליון שקל והרווח התפעולי הסתכם בכ-2.1 מיליון שקל. את שנת 2019 סיימה יוביטק עם מחזור הכנסות של כ-70 מיליון שקל, ורווח תפעולי של כ-671 אלף שקל.


 


במסגרת ההסכם תמשיך יוביטק לפעול במתכונת עצמאית על בסיס הנהלתה הקיימת, תוך שוואן תפעל לסייע לה להרחבת עסקיה, הן באמצעות מערך השיווק והמכירות הרחב שלה, והן במקורות הון ואשראי זמינים להרחבת פעילותה. כמו כן, סוכם בין הצדדים, כי שני מייסדי יוביטק - צחי אסיף (מנכ"ל החברה) ורונן גבאי (מנהל טכנולוגיות ראשי) – יישארו בתפקידיהם למשך 3 שנים ממועד השלמת העיסקה.


 


וואן טכנולוגיות פרסמה במאי 2020 את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. הכנסות החברה ברבעון צמחו לכ-431.6 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה לכ-31 מיליון שקל. את שנת 2019 סיימה וואן טכנולוגיות עם הכנסות של כ-1.6 מיליארד שקל ורווח תפעולי של כ-125 מיליון שקל. 


 


וואן טכנולוגיות תוכנה הינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים לאלפי לקוחות במגזרי המשק השונים. בחברה מועסקים כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל. מניית החברה נכללת במדד ת"א 125. מנכ"ל החברה הוא מר עדי אייל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il