TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

באטמ מעדכנת את תחזיות החברה כלפי מעלה


חברת באטמ
באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מדווחת על עדכון התחזיות ועדכון עסקי.

25 ביוני 2020 – באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מדווחת על עדכון התחזיות ועדכון עסקי.


בהמשך להכרזתה מיום ה-30 באפריל 2020, בה סיפקה באטמ עדכון להשפעת התפרצות נגיף הקורונה  (COVID-19) על פעילות שתי חטיבותיה, החברה מתכבדת לעדכן כי ביצועי חטיבת הביו-מדיקל היו טובים בצורה יוצאת דופן במחצית הראשונה של 2020. ביצועים אלו הינן לאור מספר יוזמות, ביניהן, מכירת ערכות דיאגנוסטיות לזיהוי נוגדנים לרשויות בריאות במספר מדינות ומכירה של מכונות הנשמה.


חטיבת רשתות התקשורת והסייבר הושפעה במעט מנגיף הקורונה (COVID-19) ברבעון הראשון של 2020, עם הכנסות גבוהות מהכנסות הרבעון המקביל ב-2019.


כפי שעדכנה החברה, היתה האטה מסוימת בחטיבה זו בתחילת רבעון שני של 2020 עם הטלת סגר ברחבי העולם. עם זאת, מסוף חודש מאי 2020 החטיבה רואה חזרה לפעילות רגילה, כשחלק מהלקוחות שהשהו פרויקטים מסוימים החלו בהכנות מחודשות.


עם הסרת המגבלות, החטיבה חידשה פעילויות שהושהו בעקבות הגבלות התנועה ללקוחות וספקים. אם כי טרם אפשר להעריך, צוות ההנהלה מאמין כי השפעת המגפה על הפעילות השנתית של חטיבת רשתות התקשורת והסייבר, תהיה מינימלית.


הצמיחה בחטיבת הביו-מדיקל, קיזזה ביתר כל ירידה בהכנסות מחטיבת רשתות התקשורת והסייבר.


באטמ צופה כי תציג עליה משמעותית בהכנסות השנתיות של 2020, של לפחות 25%, בהשוואה להכנסות הקבוצה ב-2019 ובאופן מהותי מעבר לתחזיות השוק. בנוסף צופה הקבוצה כי תדווח על EBITDA גבוה משמעותית מתחזיות השוק.


הצמיחה בחטיבת הביו-מדיקל נובעת מהשקעה ושיתופי פעולה משמעותיים שביצעה הקבוצה בשנים האחרונות לבניית פלטפורמה דיאגנוסטית ברמה הגבוהה ביותר.


החטיבה הצליחה לספק במהירות פתרונות הכוללים ערכות דיאגנוסטיות לכל פתוגן חדש שהתגלה ומכשור נדרש לטיפול בכל הצדדים של מחלות זיהומיות. כמו גם יכולות להטמעת פתרונות לכל פתוגן חדש שמתגלה, מכשור  וערכות דיאגנוסטיות למעבדות ובתי חולים, מכונות הנשמה ומערכות לטיפול בפסולת ביולוגית.


 כתוצאה ממוכנות זו, החטיבה הגיבה במהירות עם העדות הראשונה להתפרצות נגיף הקורונה (COVID-19).


במחצית הראשונה של 2020, הקבוצה השיקה בדיקה דיאגנוסטית מולקולרית (RTPCR) חדשה לצורך זיהוי נגיף הקורונה(COVID-19) אשר עברה אימות והערכה קלינית על ידי אוניברסיטאות ובתי חולים מובילים בחודש פברואר, וקיבלה אישור בסוף חודש מרץ 2020.


בנוסף, בחודש מאי 2020, הקבוצה השיקה בדיקה סרולוגית מדויקת מאוד מסוג ELISA המאבחנת אם מטופל חלה בנגיף הקורונה (COVID-19) באמצעות איתור נוגדנים בדמו.


הייצור והמכירות של שני  סוגי הערכות נמצא בשלב ההאצה והקבוצה סיפקה מאות אלפי בדיקות עם צבר הזמנות של מעל מיליון הממתין לאספקה.


בנוסף למכירות של הערכות החדשות שהושקו (ריאגנטים), הקבוצה זוכה לביקוש גובר עבור מכשור הנועד לפיענוח הבדיקות.


במהלך חודשי הקיץ, יוגדל כושר הייצור עבור ריאגנטים והמכשור, על מנת לספק את ההזמנות הצפויות מהעניין הרב לו זוכה החברה מכל רחבי העולם.


כפי שדווח, החברה נמצאת בתהליך פיתוח, יחד עם חברת נובהמד, לערכות דיאגנוסטיות ביתיות מהירות עבור גילוי נוגדני נגיף הקורונה(COVID-19), אשר צפויים להיות מושלמות בחודשים הבאים עם מכירות ראשונות צפויות ברבעון הרביעי של 2020.


 כמו כן נמצאת חטיבת הביו מד בשלבים מתקדמים ביותר של פיתוח פתרונות ייחודיים, שמסחורם יחל בחודש ספטמבר 2020 לאור הצורך במוכנות לגל שני של צפוי פתוגנים הפוגעים במערכת הנשימה, במיוחד שפעת וקורונה(COVID-19).


כמו כן, במהלך המחצית הראשונה של 2020, הקבוצה קיבלה הזמנה בהיקף 29 מיליון יורו (כ-31 מיליון דולר) עבור ממשלה אירופאית לאספקת 1,000 מכונות הנשמה לצורך התמודדותה בנגיף הקורונה (COVID-19).


הקבוצה התקדמה משמעותית בהשלמת אספקה זו במועד.


באטמ מתכבדת לדווח כי גייסה איש מפתח להשבחת היכולות בחטיבת הביו מד. בחודש יוני 2020, החל לעבוד בחטיבה מר ג'רמי מוס, לשעבר מנהל בכיר בחברת Roche. מר מוס, אשר יפעל מאנגליה, כיהן בתפקידי ניהול בכירים ב-Roche מעל 22 שנה, כשהאחרונים בהם Head of Management Centre European Agents ו Senior Vice President Roche Centralised and Point of Care Solutions.


עד כה ובהמשך פעלה ופועלת באטמ  בנחישות ובנקיטת כל הצעדים האפשריים להבטחת בריאות עובדיה ויכולתם לפעול.


דירקטוריון החברה מאמין כי הפעולות שנעשו עד כה בתגובה למגפה, יחד עם שאר פעילות החברה יבטיחו כי החברה תשיג את יעדיה האסטרטגיים בשנת 2020 תוך ייצור ערך אמיתי ומשמעותי לחברה בה היא פועלת ועבור בעלי המניותיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il