TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מחזיקי אגרות החוב של פתאל החזקות הביעו אמון בחברה


פתאל
96% מהמחזיקים בסדרה ג' ו - 61% מהמחזיקים בסדרה ב' (5% מתחת לנדרש) הצביעו בעד דחיית הפעלת הקובננטים שקשורים לרווחיות.
96% מהמחזיקים בסדרה ג' ו - 61% מהמחזיקים בסדרה ב' (5% מתחת לנדרש) הצביעו בעד דחיית הפעלת הקובננטים שקשורים לרווחיות.

דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פתאל החזקות "רשת מלונות פתאל צמחה ב - 20 שנים האחרונות עקב בצד אגודל ובדרך צלחה לא מעט משברים . כל מי שהאמין בחברה במהלך צמיחתה זכה בריביות ותשואות גבוהות על ההשקעה ולכן בבואנו לדבר עם הבנקים וגם עם מחזיקי אג"ח סדרה ג' , הם היו קשובים לבקשות שלנו.

הירידה ברווח של החברה (ה - EBITDA) לא נוצרה בעקבות התנהלות לא נכונה של החברה, היא נוצרה בשל נגיף הקורונה בלבד שהפך לבעיה כלל עולמית.

בשיחות שקיימנו עם מחזיקי האג"ח הבנו שהם מאמינים בחברה, בפעילותה בהנהלתה ובעובדיה ויודעים שהחברה עשתה כל שביכולתה כדי להתמודד עם המשבר, אבל זה לא הפריע לאחדים לנצל את ההזדמנות לשפר את הרווחים .

בואו נזכור, הכסף הנוסף שהם מבקשים, הוא הכסף של אותו עובד שיכול להיות מפוטר מחר, כי הם לא נתנו יד להצלת המשק.

אני חושב שבעיתות משבר, כולם צריכים לשים יד להמשך צמיחתה של הכלכלה ומקור פרנסתם של אלפי עובדים. אין לי ספק שאחרינו חברות נוספות יודיעו על אי עמידה בקובננטים השנה וכולי תקווה שעם החברות הסולבנטיות, המשקיעים יהיו מצד אחד סובלניים יותר ומצד שני יפעלו באחריות כלפי כספי החוסכים.

חלק קטן מהשותפים שלנו להצלחה באג"ח סדרה ב', ראה באתגר הניצב מולנו הזדמנות לשפר את התשואה שלהם בשנה הקרובה ולא אישר את דחיית הפעלת הקובננטים.

אני רוצה להדגיש, לא ביקשנו הנחה (תספורת) ולא ביקשנו דחייה של התשלומים בשנה הקרובה. ביקשנו דבר אחד בלבד, שלא יבקשו פרעון של האג"ח בגלל אי עמידה באחד מהתנאים - ירידה ברווח, ובתמורה העלנו את הריבית בהתאם להסכם של החברה עם המחזיקים, שמסתכמת בעוד כ - 11 מיליון שקל בשנה הקרובה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il