TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

איל סגל מונה למנכ"ל ומנהל השקעות ראשי ברוטשילד קרנות נאמנות


רוטשילד קרנות נאמנות
סגל בעל תואר שני (MBA) במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר ראשון (BA) מהאוניברסיטה העברית

דירקטוריון חברת הקרנות של בית ההשקעות אדמונד דה רוטשילד אישר היום (ב') את מינויו של איל סגל לתפקיד מנכ"ל ומנהל השקעות ראשי של אדמונד דה רוטשילד ניהול קרנות נאמנות. במסגרת תפקידו ינהל סגל את חברת קרנות הנאמנות המונה כ- 24 קרנות פעילות, במטרה להגדיל משמעותית את היקף הנכסים.

לסגל ניסיון עשיר ומגוון של מעל ל- 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל תכלית, חברת קרנות הנאמנות והסל של מיטב דש במשך כ- 17 שנה. לפני כן שימש כמנהל מחלקת ההשקעות של קופות הגמל של בנק דיסקונט ותפקידים נוספים בשוק ההון.

סגל בעל תואר שני (MBA) במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר ראשון (BA) מהאוניברסיטה העברית.

המינוי של סגל יכנס לתוקף החל ב- 16 באפריל השנה והוא יחליף את יריב יוריסטה שביקש לסיים תפקידו לאחר 14 שנה בקבוצה.

אודות קבוצת אדמונד דה רוטשילד

אדמונד דה רוטשילד ישראל הוקמה בשנת 1999 מתוך מטרה להביא לישראל את המורשת הפיננסית והמצוינות של שושלת אדמונד דה רוטשילד. קבוצת אדמונד דה רוטשילד ישראל פועלת במגוון תחומים שעיקרם ניהול נכסים ובנקאות פרטית. הקבוצה פעילה בישראל במתן שירותי ניהול נכסים לגופים פרטיים, חברות ומוסדיים תוך שהיא מציעה את מגוון מוצריה המקומיים והגלובליים בתחומים שונים.


בנוסף, הקבוצה מחזיקה בחברת ניהול התיקים אדמונד דה רוטשילד ניהול תיקי השקעות (ישראל), חברת ניהול הקרנות אדמונד דה רוטשילד ניהול קרנות וחברת פרובידנט העוסקת במתן שירות ייעוץ השקעות, באמצעותן מציעים ללקוחות את האפשרות לנהל את כספם בבנקים מקומיים. הקבוצה בישראל נשענת על צוות מקומי ותיק ומנוסה הפועל בסינרגיה מלאה עם מרכזי הקבוצה באירופה ואסיה.


בעלי התפקידים בקבוצה: מיקי קליגר – יו"ר הקבוצה, דורון כהן – מנכ"ל הקבוצה, יפית נמליך סוכרי – מנכ"לית חברת התיקים, איל סגל – מנכ"ל חברת הקרנות, דני דורין – מנכ"ל פרובידנט.
פרטים נוספים באתר: https://www.edmond-de-rothschild.com/site/israel/he





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il