TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

השוק הגיע לפסימיות שיא על רקע התפשטות הקורונה


לומברד אודייה
האירו בשפל הגדול ביותר מאז 2017 והריבאונד של מטבעות השווקים המתעוררים

מצ"ב עיקרי סקירת מט"ח חודשית של וסיליוס קיונאקיס, ראש אסטרטגיית המסחר במט"ח בבנק השוויצרי לומברד אודייה.

וסיליוס קיונאקיס, ראש אסטרטגיית המסחר במט"ח בבנק השוויצרי לומברד אודייה על השפעת נגיף הקורונה על המט"ח: "למרות חוסר הוודאות בנוגע להכלה של הנגיף והשפעתו השלילית על התוצר הסיני ברבעון הראשון, ישנם סימנים מהוססים לכך שאנו אולי מגיעים ל"פסימיות שיא".


נראה כי מדדים על העניין הציבורי בנגיף, כמו מספר האייטמים בתקשורת המתמקדים בנגיף, התייצבו ברמות גבוהות ונמצאים אט אט בירידה. גם קצב זיהום הנגיף מאט. בשנת 2003, זה סימן את התחתית לירידת נכסי אסיה ומחירי סחורות. יתכן שאנו מגיעים לרמות כאלה, אם כי תהליך ההתייצבות עשוי לקחת זמן. עם זאת, אנו מאמינים כי ברגע שיהיו סימנים ברורים יותר לכך שהעלייה במספר הזיהומים בנגיף מאיטה ומעצבי המדיניות הסיניים יאותתו על גירוי חד יותר (ככל הנראה בקונגרס המפלגה הלאומית במרץ), יתכן כי התמיכה במט"ח תהיה חזקה יותר."

עוד הוסיף וסיליוס בנושא מטבעות השווקים המתעוררים על רקע התפשטות נגיף הקורונה: "אנו צופים "ריבאונד", בעיקר בצמיחת מטבעות שווקים מתעוררים, החל מרבעון שני והלאה, בגלל חבילת גירויים משמעותית של סין. סנטימנט השוק לטווח הקרוב עשוי להישאר שברירי ולהמשיך להיות מתומחר בפרמיית סיכון, ובכך להשאיר את הדולר חזק יותר משציפינו. אנו רואים במטבעות השווקים המתעוררים כמקומות האטרקטיביים ביותר ביחס לדולר, פעילות השווקים המתעוררים צריכה להתעצם בעזרת נורמליזציה בסחר העולמי והקלה משמעותית במדיניות המוניטרית והפיסקלית."

בנושא האירו אומר וסיליוס קיונאקיס: "שער האירו לדולר ירד בכ -3% עד היום, והתחזית שלנו לשער האירו לדולר משתנה ועומדת על 1.12 עד סוף השנה לעומת 1.15. ב- 12 בפברואר, השער ירד אל מתחת לאזור 1.09 והגיע לרמתו הנמוכה ביותר מאז 2017.


אין ספק כי חוזק הדולר השפיע אך הוא אינו הגורם הבלעדי, המגמה בייצור התעשייה בגוש האירו הייתה חלשה מהצפוי, בעיקר בענף האלקטרוניקה והרכב בגרמניה. אנו מניחים כי ההשפעה השלילית מגיעה בעיקר מאסיה על רקע חוסר הוודאות לגבי ההשפעה של התפרצות הנגיף על יצוא גוש האירו לסין ועל כן אנחנו מעריכים כי היא תשתפר בסופו של דבר. גורם נוסף הינו חוסר הוודאות הפוליטית לגבי יורשה של קנצלרית גרמניה. "

"עם זאת, אנחנו לא נוטים להפחית את האירו לרמה נמוכה מהנוכחית, מדדים כמו PMI, IFO ו- ZEW משקפים תמונה חיובית, ההשפעה של נגיף הקורונה על הפעילות הסינית אמנם תהיה משמעותית אך חולפת ובמידה רבה השפעתו כבר מתומחרת ובנוסף היורו לדולר הגיע לרמות נמוכות יותר (1.05) רק שלוש פעמים בהיסטוריה האחרונה שלו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il