TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אליום מדיקל: קבלת אישור מכירה ושיווק באוקראינה עבור קו הסטנטים של החברה


אליום מדיקל
אליום מדיקל מתכבדת להודיע כי התקבלו בידה האישורים הרגולטורים הנדרשים על ידי מערכת הבריאות באוקראינה, עבור שיווק מערכות הסטנטים האורולוגיים המיוצרים על ידה לאוקראינה.
עיקרי הדיווח:

· אליום מדיקל מתכבדת להודיע כי התקבלו בידה האישורים הרגולטורים הנדרשים על ידי מערכת הבריאות באוקראינה, עבור שיווק מערכות הסטנטים האורולוגיים המיוצרים על ידה לאוקראינה.

· עם קבלת האישורים הרגולטורים, נכנס לתוקפו הסכם ההפצה בו התקשרה החברה עם מפיץ באוקראינה בהיקף מצטבר של כ- 2.5 מיליון שקלים לפחות ובכפוף להוראות ההסכם. החברה צופה כי תקבל מהמפיץ כבר במהלך החודשים הקרובים הזמנות ראשונות עבור הסטנטים האורולוגיים.

· כמו כן התקבלו בידי החברה האישורים הרגולטורים הנדרשים על ידי מערכת הבריאות באוקראינה למכירת מערכות הסטנטים הביליאריים של החברה. נכון למועד זה, הסכם ההפצה באוקראינה אינו חל על הפצת מערכות אלו. החברה תבחן את האפשרות להפצת הסטנטים הביליאריים על ידי המפיץ או על ידי שותף פוטנציאלי אחר.

· למיטב ידיעת החברה, במהלך 2018, נכנסה לתוקף באוקראינה רפורמה במערכת הבריאות, במסגרתה הוקמו שירותי בריאות לאומיים וכן הושקה תוכנית בריאות לאומית. במסגרת תכנית זו נקבע כי מדי שנה, כחלק מתקציב המדינה, יוקצו למערכת הבריאות תקציבים בגובה 5% מהתל"ג. באמצעות תקציבים אלו, בשנת 2018 העבירו שירותי הבריאות הלאומיים כ-129 מיליון דולר למרכזים רפואיים ברחבי המדינה וכ-50 מיליון דולר במהלך ינואר 2019. השוק האוקראיני למכשור רפואי בשנת 2018 הסתכם לסך של כ-533 מיליון דולר, כאשר 90% משוק זה נבעו מיבוא למדינה.

· למערכות הסטנטים של החברה אישורי שיווק, בין היתר, באירופה, סין, רוסיה, מקסיקו, דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו וישראל. החברה פועלת באמצעות מפיציה ושותפיה האסטרטגיים לקבלת אישורים נוספים ברוסיה, סין ובמדינות נוספות. כמו כן, פועלת החברה לקבלת אישור שיווק בברזיל כחלק מהסכם ההפצה בו התקשרה לאחרונה החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il