TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הצצה לדור העתיד של עולם הטכנולוגיה:


התלמידים בתחרות. צילום: יח"צ
500 תלמידים מ - 50 בתי ספר השתתפו בתחרות הרובוטיקה הגדולה של FIRST ישראל, בשיתוף מרכז היזמות והרובוטיקה היישומית ירוק

אולם בית הספר בעמק חפר, הפך לפני מספר ימים לזירת רובוטים עמוסת משתתפים במסגרת התחרות האזורית של ליגת FLL (FIRST LEGO League ) מארגון FIRST ישראל, בשיתוף עם מרכז היזמות והרובוטיקה היישומית ירוק.


מאות תלמידי כיתות ד' – ט', לבושים בצבעי קבוצתם, לוו במנטורים מנוסים, מלב ליבה של תעשיית ההייטק הישראלית, וברובוטים שבנו בעצמם. ניצחון בתחרות זו, מהווה שלב נוסף בדרך לאליפות ישראל ברובוטיקה. המנצחים באליפות ישראל אף יזכו לייצג את המדינה בתחרות העולמית, שנערכת כל שנה בטקסס, ארצות הברית, ובתחרויות נוספות ברחבי העולם.


"גיל הנעורים הוא הגיל הנכון ביותר לדעתי לחשוף לטכנולוגיה" אמר יאן ביאליס, איש הייטק וותיק שמתנדב מזה שנים ב - FIRST ישראל, ושפט בתחרות. "העניין האמיתי שהם מגלים בתחום, מסייע לשלב אותם, לתוך התחומים הללו בעתיד, באופן טבעי". עוד סיפר בגאווה: "יש כאן היום ילדים מבתי ספר יהודים, ערבים, ותלמידים בעלי צרכים מיוחדים, ו - 40% מתוכם הן בנות. לכולם יש כאן מקום, תחושת שייכות ועשייה".


המתחרים הצעירים לא מקבלים ניקוד רק על הביצוע של הרובוטים אותם בנו בזירה, אלא גם על ערכים, שלדעת רבים לא לומדים היום בבתי הספר, והם אלה שיעזרו לאותם ילדים כשיגיעו לעולם העבודה האמתי כמו עבודה כחלק מצוות, שיתוף פעולה, חדשנות, עבודה בצורה יעילה ועזרה לזולת.

באירוע נכח אביהו בן נון, מפקד חיל האוויר לשעבר, אשר הקים את FIRST ישראל, ומכהן כיושב ראש הארגון, שסיפר:" הילדים הפגינו היום יכולות נפלאות, ותמיד מרגש לראות כיצד המפגש בין אנשי ההייטק הוותיקים והילדים, מצליח לייצר את ההתלהבות מהתחום הטכנולוגי עבור שני הצדדים, זוהי רק ההתחלה, ואני מאחל לכולנו עונה מוצלחת ומהנה.


אלי ברק, שותף מייסד של מרכז ירוק סיפר: "בכל שנה הרמה של התלמידים בישראל עולה, והיכולת שלהם ליצור ולפתח פתרונות בצורה כל כך יצירתית, מפתיעה אותנו כל פעם מחדש. לא סתם ישראל נמצאת במקום כל כך טוב ביחס למדינות אחרות. בסופו של דבר, אנחנו מגדלים כאן את הדור הבא של היזמים, של המנהלים, ושל האנשים שיובילו את תחום הרובוטיקה והטכנולוגיה בישראל. הם מקבלים הכוונה מאנשים בכירים בתעשייה, שרואים בחינוך של אותם צעירים ערך עליון, ודרך הרובוטיקה הם לומדים על העולם הזה, והופכים לחלק ממנו כבר מגיל צעיר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il