TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מישורים הודיעה על מכירת נכס בפתח תקווה תמורת כ-43.5 מיליון שקל


מישורים
העסקה צפויה לייצר תזרים מזומנים פנוי, לאחר פירעון חוב שכנגד הנכס הנמכר של כ-15.5 מיליון שקל

החברה חתמה על הסכם למכירת נכס בקריית מטלון, פתח תקווה, בתמורה לכ-43.5 מיליון ש"ח. העסקה צפויה לייצר תזרים מזומנים פנוי, לאחר פירעון חוב שכנגד הנכס הנמכר של כ-15.5 מיליון שקל. הנכס נרכש ריק במהלך שנת 2008 תמורת כ-19 מיליון שקל וללא NOI, ובמהלך התקופה בו החזיקה בנכס ביצעה פעולות השבחה, העלתה את שיעור התפוסה וכן יצרה NOI של כ-2.6 מיליון שקל המשקפים תשואה של כ-9% על מחיר הרכישה.
מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס בקריית מטלון, פתח תקווה, לפי שווי של כ-43.5 מיליון שקל בדומה לשווי בספרים לפי הדיווח ליום 30 לספטמבר 2019. שיעור התפוסה של הנכס למועד זה עמד על כ-83% כאשר מחיר המכירה מגלם תשואת NOI של כ-6% על התפוסה הקיימת.


במהלך שנת 2008 רכשה החברה תמורת כ-19 מיליון שקל את הנכס, מבנה בן 5 קומות כשקומת הקרקע בעלת פעילות מסחרית וקומת המרתף משמשת כחניון. הנכס שוכן על מגרש בשטח כולל של כ-4,926 מ"ר וממוקם באזור התעשייה קריית מטלון המשתרע דרומית לציר ז'בוטינסקי ומדרום לאזור התעשייה קריית אריה.


במהלך התקופה בה מישורים החזיקה בנכס, ביצעה מספר פעולות השבחה לשיפור שיעורי התפוסה והביצועים התפעוליים של הנכס. פעולות אלו הניבו נכון ליום 30 לספטמבר 2019 NOI שהסתכם בכ-2.6 מיליון שקל, קרי שיעור תשואה של 9% על מחיר הרכישה.

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: " אנו שמחים לדווח על עסקת מכירה מוצלחת גם בישראל אשר מהווה צעד נוסף וחשוב ביישום האסטרטגיה שלנו למימוש הנכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם. את הנכס בו הנמכר מישורים החזיקה כ-12 שנים, ובמהלכם הפכנו את הנכס הריק שרכשנו לנכס המייצר תזרים מזומנים של כ-2.6 מיליון שקל לשנה וכן רשמנו רווח משמעותי בעקבות עליית הערך של הנכס, עם אכלוסו. עסקה המימוש נעשתה בדומה לשווי בספרים נכון למועד הדיווח בסוף הרבעון השלישי, המבליט את יכולות ההשבחה שלנו בשני האזורים הגאוגרפים בהם אנו פועלים. בנקודת הזמן הנוכחית מצאנו לנכון לממש את הנכס לאור מיצוי הפוטנציאל להשבחה ולעליית ערך נוספת וכן על מנת לפנות הון לטובת איתור הזדמנויות בעלות פוטנציאל רווח גבוה יותר התואמות לאסטרטגיית החברה.


אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו ובמקביל בהגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה גם בישראל."

אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר ) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-413 420 מיליון ש"ח (כ-11.912 ש"ח למניה). מישורים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 275 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון ליום 30 בספטמבר 2019, הסתכם בכ-452 מיליון ש"ח (כ-15 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-515 מיליון ש"ח .







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il