TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מטריקס תשווק ותיישם את הפתרונות הורטיקליים של חברת Vlocity על פלטפורמת ה- CRM של Salesforce


צילום: מטריקס
Vlocity היא ספקית מובילה של תוכנות ענן ומובייל בחלוקה לענפי פעילות שונים

חברת מטריקס חתמה החודש על הסכם שיתוף פעולה חדש ומבטיח עם חברת התוכנה האמריקאית Vlocity, להפצה ויישום של פתרונות ה- CRM הורטיקליים שלה. פתרונות Vlocity מבוססים על פלטפורמת Salesforce הנחשבת לאחת ממערכות ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) המובילות בעולם. Vlocity מציעה מוצרים ייעודיים לענפים שונים - מגזר התקשורת והטלקום, מגזר הביטוח, האנרגיה, והבריאות. במסגרת שיתוף הפעולה תקדם מטריקס את פתרונות ה- CRM הורטיקליים שלVlocity לארגונים גדולים בישראל. שיתוף הפעולה הושק השבוע במסגרת פגישת התנעה רחבה של מובילים במטריקס וב-Vlocity ישראל לקראת התנעת תכניות העבודה של 2020.


Vlocity היא ספקית מובילה של תוכנות ענן ומובייל בחלוקה לענפי פעילות שונים. החברה נבנתה בשותפות ועל בסיס פלטפורמת הCRM- המובילה בעולם של חברת Salesforce. Vlocity נחשבת לחלוצה בתחומה ומספקת פתרונות CRM מתקדמים, הנותנים מענה למגוון תהליכי הניהול, המכירה והשירות הרב ערוציים. הודות להתמחותה במגזרים השונים, החברה מציעה ללקוחותיה ערך רב.


Vlocity מלווה את לקוחותיה במסע המורכב של הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוך שהיא מספקת רובד חדשני המרחיב ומתאים את מוצר ה- Salesforce לצרכים האופייניים לכל אחד מהמגזרים. המוצר כולל תהליכים עסקיים מובנים, מבנה נתונים עשיר וממשק משתמש גמיש, המקל על מימוש הפרויקט, מאיץ ומפשט את המעבר לענן.
מטה החברה ממוקם בסן פרנסיסקו בצמוד למשרדי Salesforce. לחברה משרדים נוספים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. החברה עובדת עם מגוון לקוחות, מהמובילים בשוק, ברחבי העולם כגון MetLife , AZUR INSURANCE ו- Hagertyבתחום הביטוח ו- T-Mobile, Telus, Orange, Sky, Vodafoneו- Telia בתחום הטלקום והתקשרות. לחברה סניף מקומי בארץ וכן פרויקט CRM מבוסס על מוצר Vlocity בחברת סלקום.


אלכס לויטין, מנהל אגף CRM ופתרונות עסקיים במטריקס, מסר: " מטריקס רואה ערך מוסף ביישום פתרונות ורטיקליים בעולם ה- CRM, אשר פותחו בהתאם לצרכים של ארגונים כיום. ארגונים גדולים, בין היתר בתחום הטלקום והביטוח, אשר חווים בשנים האחרונות תחרות מסיבית, מעבר לדיגיטל ומתן דגש על חווית הלקוח, ימצאו כי פתרונות הורטיקליים של Vlocity נותנים מענה להתמודדות עם אתגרים אלו ועתידים לחסוך ללקוחותינו זמן וכסף בבניית פתרונות מותאמים משלב התכנון, אפיון ועד לביצוע.


התבססות על פתרונות וריטיקליים הייתה חזון לא ממומש בעשור האחרון, חברת Vlocity ביחד עם Salesforce הצליחו לקיים את ההבטחה ולתת ערך משמעותי לארגונים גדולים. אנחנו שמחים לשתף עימם פעולה ותמיד תרים אחר חידושים טכנולוגים ועסקיים על מנת לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר".


טל קיסילביץ סמנכ״ל איזורי של Vlocity מסר: "Vlocity הינה חברת מוצר הנמצאת בצמיחה מתמדת ושואפת להגיע לכמה שיותר לקוחות בארץ ובעולם במגזרים של תקשורת, ביטוח ואנרגיה. אנחנו נעזרים בשותפי יישום והטמעה לביצוע הפרויקטים, להטמעת מוצרי Vlocity ולביצוע מיטבית של טרנספורמציה דיגיטלית אצל לקוחותינו. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם מטריקס, חברת אינטגרציה וותיקה עם ניסיון בביצוע פרויקטים מבוססי מוצר אצל לקוחות גדולים, הזדמנות לקדם יחד הטמעות של מוצרי Vlocity במגזרים השונים לארגונים מובילים בתחומם בארץ.


בתמונה מימין לשמאל: טל וילק-גלזר, Delivery Director בולוסיטי; יעל מיתר-רי, מנהלת מרכז התמחות CRM במטריקס; אלכס לויטין, מנהל אגף CRM ופתרונות עסקיים במטריקס; רנית זקצר, CTO במטריקס; טל קיסילביץ, סמנכ"ל אזורי של ולוסיטי. צילום: מטריקס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il