TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נחתם הסכם קיבוצי המסדיר את זכויות עובדי eci במיזוג עם חברת ריבון


לוגו ההסתדרות-01
כשבוע לאחר שהוכרז סכסוך עבודה בחברת ההייטק eci טלקום, ההסתדרות והוועד חתמו על הסכם עם ההנהלה שמבטיח שמירה על זכויות 800 עובדיה, במהלך המיזוג עם ריבון האמריקנית
בין סעיפי ההסכם: עד יוני 2020 לא תוכל החברה לקיים פיטורי התייעלות, כל תהליך אינטגרציה עם ריבון יובא למו"מ עם העובדים וכן ההפרשות לפנסיה ותקציבי הרווחה יוגדלו

כשבוע לאחר ההכרזה על סכסוך העבודה ב-eci טלקום, נחתם הסכם קיבוצי מיוחד בין ההסתדרות, ועד עובדי eci והנהלת החברה. ההסכם מסדיר את תנאי 800 עובדיה של eci לקראת אישור המיזוג עם חברת ריבון האמריקנית.

בנובמבר האחרון הודיעה החברה על רכישתה על ידי ריבון. מיד עם הודעת הרכישה דרש ועד העובדים להיכנס למו"מ על מנת להבטיח את תנאיהם וביטחונם של העובדים ביחס לרכישה. לאחר שהמו"מ נקלע למבוי סתום, איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות הכריז על סכסוך עבודה בחברה.

כעת, ימים ספורים לאחר הכרזת הסכסוך, הגיעו הצדדים להבנות ונחתם הסכם קיבוצי מיוחד. המו"מ להסכם לווה על ידי יקי חלוצי יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות ועו"ד כפיר זאב המייצג את ועד עובדי eci.

על פי ההסכם בין הצדדים, עד חודש יוני 2020 לא תוכל לקיים החברה כל פיטורים מטעמי התייעלות. ככל שבכוונת החברה לקיים תהליכי אינטגרציה עם ריבון, היא מתחייבת להביא את הנושא למו"מ עם העובדים ולהסדיר את השלכותיו. בנוסף, כל תכנית הונית של אופציות ומניות שתאושר לעובדי ריבון, תחול גם על עובדי eci בישראל.

עוד הוסכם על הגדלת בסיס ההפרשות ועל הגדלה למקסימום של אחוז ההפרשה לפנסיה. פעימות ההגדלה יוקדמו מכפי שנקבע בהסכם 2018 למרץ 2021. כמו כן, תקציב הרווחה בחברה יגדל בהדרגתיות בשנתיים הקרובות, בנוסף לתקציב שסוכם בהסכם 2018.

telecom ECI עוסקת בתחום התקשורת והרשתות, מרכזה הוא בפתח תקווה ומרכז פיתוח נוסף פועל בבאר שבע. עובדי eci התאגדו בהסתדרות בשנת 2016 ובמהלך 2018 נחתם בחברה הסכם קיבוצי פורץ דרך לאחר מאבק ממושך שכלל שביתה במחאה נגד רצון החברה לפטר כ-100 עובדים.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, מסר: "עובדי eci באתרי הפיתוח בארץ הם הנכס והעתיד של חברת ריבון, אני שמח שהנהלת ריבון השכילה לחבור לנציגות העובדים ומתוך כך גם לתת אמון בעובדים במהלך המיזוג הזה. יש להנהלת ריבון ולנו אינטרס משותף והוא להבטיח את היציבות והביטחון התעסוקתי של העובדים באתרי הפיתוח בארץ מתוך מטרה להצעיד את ריבון העולמית ולהפוך את המיזוג לחיוני. אני מבקש להודות ליו"ר הוועד אופיר לוי ולחברי הוועד על העבודה העיקשת עד להסכם – עובדי eci בידיים טובות".

אופיר לוי, יו"ר ועד העובדים, ציין: "ההסכם הקיבוצי עליו חתמנו היום הוא בשורה אמיתית לעובדים. היה לנו חשש אמיתי שתיגרם פגיעה בביטחון התעסוקתי ושייעשה שינוי חד-צדדי בתנאי העבודה והשכר בעקבות עסקת ריבון. חשש זה קיבל בהסכם מענה מצוין באמצעות מנגנון הגנה הכולל חובת ניהול מו"מ. בנוסף, הבאנו בשורה נוספת לעובדים בדמות הגדלת הבסיס לפנסיה ותוספת משמעותית לתקציב הרווחה. כולנו מקווים שעסקת ריבון תעשה טוב לחברה ולעובדיה, ויודעים כעת שנדע להתמודד עם כל השלכה אפשרית שתהיה על העובדים בעקבות המיזוג".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il