TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Nutanix מציינת עשור בכנס השנתי- NEXT on Tour Tel Aviv


ניר הולנדר, מנכ"ל Nutanix ישראל. קרדיט צילום ניב קנטור
בכנס יציגו דוברי Nutanix כיצד פתרונות התוכנה בענן, פתרונות ניהול הדאטה ופתרונות מחשוב למשתמשי הקצה של החברה, מסוגלים לסייע לארגון לבנות בפשטות מערכי ענן גמישים וחכמים

חברת תוכנת מחשוב הענן Nutanix, תערוך זאת הפעם השלישית ברציפות את הכנס השנתי שלה, NEXT on Tour Tel Aviv., במרכז האירועים אווניו שבקרית שדה התעופה. הכנס ייערך בארבעה בפברואר בהנחיית אמן החושים שימי אטיאס. השנה מתקיים האירוע על רקע חגיגות יום הולדת 10 לחברה הבינלאומית.


הכנס יעסוק ביכולות מפתח שנדרשות לבניית אסטרטגיית ענן היברידית מוצלחת, וכיצד ניתן להטמיע ניהול מחזור חיי מוצר המונע על ידי למידת מכונה (ML) או בינה מלאכותית (AI) על מנת להבטיח חוויות לקוח וחווית עובד אידיאליות. כמו כן, יידון הכנס בשאלה כיצד אחסון מאוחד יכול לסייע לאיסוף תובנות עסקיות מנתוני הארגון. במהלך הכנס יבוצעו הדגמות חיות בפני האורחים על מנת להמחיש כיצד כל אלו מתרחשים בפועל. בכנס יציגו דוברי Nutanix כיצד פתרונות התוכנה בענן, פתרונות ניהול הדאטה ופתרונות מחשוב למשתמשי הקצה של החברה, מסוגלים לסייע לארגון לבנות בפשטות מערכי ענן גמישים וחכמים.


לאירוע צפויים להגיע משתתפים ממגזרים רבים בתעשייה הישראלית כמו ביטוח, פיננסים, רפואה, הייטק ועוד. בין האורחים הבולטים באירוע: אנדרו ג'יימס ברינדד – סמנכ"ל תפעול למערך המכירות של איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Nutanix, אארון ווייט – מנהל איזור מזה"ת טורקיה וישראל ב-Nutanix, ג'וליה אובריאן – סגנית נשיא בכירה ומנהלת מערך השיווק ב-Nutanix, ניר הולנדר – מנהל מנכ"ל Nutanix ישראל ועוד.


ניר הולנדר, מנכ"ל Nutanix ישראל אומר: "ארגונים צריכים לשחרר את עצמם מהמורכבות והעלויות הגבוהות הכרוכות בשימוש בתשתיות של הדור הקודם. בימים אלו מנהלים ואנשי צוות ה-IT בכל ארגון נמצאים תחת דרישה אינטנסיבית לייצר תפוקה פרודוקטיבית, חווית לקוח איכותית וצמיחה עסקית. על מנת לעמוד בדרישות אלו חברות רבות מאמצות את תהליכי הזירוז שמביאה איתה טרנספורמציית הענן. בתהליכי המעבר לענן וביצירת אסטרטגיית ענן היברידית לארגון ישנה חשיבות גדולה לבחירה בטכנולוגיה המתאימה, המספקת מקסימום פונקציונליות, קלה לניהול ולתפעול ובעלויות הגיוניות.


הולנדר הוסיף: "הכנס הנוכחי מאפשר לכל האורחים שכבר הטמיעו את פתרונות Nutanix או מתכננים לעשות זאת בעתיד, לפגוש את לקוחות ושותפי החברה בישראל, בכירים מהארץ ומחו"ל וכן את עמיתיהם לשוק הישראלי, ולהחליף חווית, רשמים ותובנות מתהליך המסע בענן. אנחנו שמחים לארח אירוע גדול וייחודי מסוג זה המהווה פלטפורמה לקפיצת מדרגה עבור ארגונים רבים בישראל, בדרך להגשמה ארגונית וצמיחה עסקית"
אודות Nutanix


Nutanix היא מובילה עולמית בתוכנות לענן ופתרונות תשתית hyperconverged, ההופכים את תשתיות ה- IT לבלתי נראות כך שצוות ה- IT יוכל להתמקד ביישומים והשירותים המעצימים את הארגון. חברות ברחבי העולם משתמשים במערכת ההפעלה Nutanix Enterprise Cloud OS על מנת לאפשר ניהול יישומי מיחשוב ואפליקציות מובייל בקליק אחד בעננים ציבוריים, פרטיים ומבוזרים, כך שהם יכולים להריץ כל יישום בכל היקף עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית. ארגונים המיישמים את פתרונות Nutanix מרוויחים מיכולת לספק ביצועים גבוהים על פי דרישה של מערך ה- IT . נוטניקס פועלת בישראל כ- 6 שנים באמצעות סניף מקומי ובין לקוחותיה הארגונים המובילים בכל מגזרי המשק. פרטים נוספים ב- www.nutanix.com או בטוויטר: @nutanix.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il