TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת 'שרונים' בנייה ופיתוח מקימה מרכז לוגיסטי ענק בעלות של כ-50 מיליון ₪


חברת 'שרונים' בנייה ופיתוח
המרכז הלוגיסטי החדש בקיבוץ חפץ חיים תוכנן בהתאם לתהליכי העבודה, שינוע מגוון סחורות והוא משלב את כל הצרכים הייחודיים של מרכז לוגיסטי ,החל מתוצרת חקלאית ועד למכשירי חשמל

חברת 'שרונים' (2005) , המובילה בישראל בתחום הבנייה והפיתוח חתמה על הסכם להקמה של מרכז לוגיסטי בשטח כולל של 31.5 דונם בקיבוץ חפץ חיים. המרכז בשיטה החדשנית של 'תכנון וביצוע' הכוללת תכנון וחישוב המבנה כבר משלב הסקיצות, יכלול 15,000 מ' של אולמות אחסנה, 2,500 מ' של גלריות אחסנה מעל הפצה וכ-1,000 מ' משרדים. היקף ההקמה הינו עד מפתח בצפי של סיום עוד כ-8 חודשים. היזם : מחסני חפץ חיים. עלות: 50 מיליון ₪.

"אנו מתמחים בעבודות בנייה מתועשת ובהן בנייה ופיתוח פרויקטים לתעשייה, מרכזי מסחר ומשרדים מרכזים לוגיסטיים. ברוב עבודות הבנייה משולבים אלמנטים יצוקים, אלמנטים טרומיים, קונסטרוקציות פלדה, חיפויים קלים ועוד. אך המומחיות האמיתית כרוכה כאן בהליך המחשבתי המלווה את התכנון לבנייה." מסביר שרון נחום מנכל החברה.
"בעולם היזמות של היום, כאשר מבנים הופכים מורכבים יותר ויותר ומכילים מערכות טכנולוגיות מתוחכמות - עומד הצורך להיות תמיד עם האצבע על הדופק בכל הקשור לתכנון, ביצוע ופיתוח עבודות בנייה." מוסיף ערן גולן, מנכ"ל החברה.

המרכז הלוגיסטי הוא חלק מתנופה של בנייה והתדשות שעובר האיזור וכולל את איזור התעשייה המתפתח של גדרה, קיבוץ חפץ חיים ומרכזי המסחר והתעשייה ובהם עוד שני מרכזים לוגיסטיים גדולים - הנבנים על ציר כביש 3 וכביש 7 בסמיכות לכביש 6. יחד עם המרכז הלוגיסטי הקיים של חברת מגה-אור, זוהי תנופה ממשית לשטח המתוכנן למלאכה, תעשייה, אחסנה, מנהלה ושירות – מה שיפתח צמיחה גם במקומות העבודה שיווצרו.


בשטח מתוכננת הקמה גם של תחנה מרכזית לתחבורה ציבורית וחיבור האיזור לגדרה באמצעות 2 נקודות חיבור נוספות. בכל הקשור למרל"וג בחפץ חיים, אלו לא שלטי 'כאן יוקם' המותרים יתומים וזנוחים ללא התקדמות כפי שתושבי האיזור התרגלו לראות – אלא התחלת עבודה ממשית הצפוייה להסתיים בקצב מהיר וללא "מריחות זמן".


"העמידה שלנו בלוחות הזמנים הקצרים מתאפשרת הודות לשילוב בין צוות מומחים, ניהול פרוייקט יעיל ותכנון מראש. דגש על "מראש"! אנו צופים את סיום הפרוייקט תוך 8 חודשים." מוסיף נחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il