TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אלסטיק משחררת גרסה 1.0 של Elastic Cloud on Kubernetes


אלסטיק
ECK המעניק למשתמשים דרך פשוטה להתקין, לנהל ולתפעל את Elastic Stack על Kubernetes
חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), המפתחת של Elasticsearch ו- Elastic Stack, הודיעה היום על שחרור גרסה 1.0 של אלסטיק על קוברנטיס (Elastic Cloud on Kubernetes (ECK.

בהכרזה של אלסטיק על גרסת אלפא של ECK במאי 2019, החברה ציינה שהחזון של ECK הוא לתמוך באופן רשמי במוצרי אלסטיק על קוברנטיס. הפופולריות של קוברנטיס, שממשיכה לגדול, הפכה את קוברנטיס להיות אפשרות מועדפת עבור ארגונים רבים לניהול קונטיינרים ואפליקציות, ואלסטיק זיהתה גידול במספר המשתמשים אשר הטמיעו את Elastic Stack על קוברנטיס. ECK הוא צעד נוסף וחשוב לתמיכה שאלסטיק מציעה היום בניהול מוצרי אלסטיק בסביבות קונטיינרים, כגון official Docker images, ו Elastic Helm charts למוצרי אלסטיק, ומגיע לאחר שאלסטיק הודיעה על הצטרפות ל CNCF ב 2018.

ECK מביא יכולות שנבנו על שנים של ידע תפעולי שנצבר מפיתוח Elasticsearch ו- Elastic Cloud Enterprise והפעלת Elasticsearch Service. גרסת האלפא הראשונה (ושלושת גרסאות הבטא שבאו אחר כך) התקבלו בחיוב ביותר בקרב קהילת משתמשי אלסטיק, ועם השחרור של ECK 1.0, אלסטיק מציעה פתרון להטמעה ולייעול הניהול של Elastic Stack על קוברנטיס גם בסביבות פרודקשיין.

ניהול יעיל של Elastic Stack על קוברנטיס
כאשר מטמיעים תוכנה, ההתקנה הראשונית יכולה להיות קלה יחסית; הניהול השוטף הוא מאתגר יותר. ECK, שנבנה על בסיס Operator Pattern של קוברנטיס, מפשט פעולות רבות - כמו שדרוג גרסה וניהול קונפיגורציות - כאשר מנהלים הטמעה אחת או יותר של Elastic Stack בקוברנטיס. הפחתת העומס התפעולי הזה מאפשר למשתמשים ולצוותים שמנהלים את אותן התקנות להתמקד בצרכים העסקיים, לצמצם את היקף הזמן הנדרש לנהל את Elastic Stack בארגון.

בין התכונות הבולטות:
התקנה וניהול מספר רב של Elasticsearch, ו Kibana
שדרוגי גרסאות של Elastic Stack
שינוי כמות המשאבים המוקצים ל Elasticsearch כמו CPU או RAM בצורה פשוטה
שימוש באלסטיק סיקיוריטי להגנה מפני גישה לא מאושרת כברירת מחדל בכל Elasticsearch

כמפתחים של Elasticsearch ו- Elastic Stack, אלסטיק מציעה את ECK כפתרון הטוב ביותר עבור משתמשים שמחפשים להתקין את Elasticsearch על קוברנטיס.

אפשרויות התקנה ופיצרים ייחודיים
ECK מעניק למשתמשים חווית שימוש באלסטיק על קוברנטיס הכוללת גישה למגוון פיצ'רים ויכולות שניתן לקבל רק מאלסטיק - כמו APM, לוגים, מטריקות, SIEM, Canvas, LENS, Machine Learning וניהול מחזור חיי אינדקסים. כל הקלאסטרים המותקנים באמצעות ECK כוללים יכולות אלו.

ECK מציע שתי אפשרויות התקנה, הראשונה חינמית, ומשתמשת ברישיון ה Basic, על מנת לאפשר לכל משתמש שרוצה להריץ Elasticsearch על קוברנטיס את האפשרות לעשות זאת בצורה מהירה ונוחה, וכמו כן גישה לפיצ׳רים ייחודיים, לא משנה היכן הם מטמיעים את מוצרי אלסטיק. משתמשים יכולים בנוסף לקבל גישה לפיצ׳רים מתקדמים יותר ו support באמצעות רישיון Enterprise של אלסטיק.

איך מתחילים?
ניתן להתקין את ECK על מגוון פלטפורמות קוברנטיס, כולל Google Kubernetes Engine, Red Hat OpenShift, Azure Kubernetes Service, Amazon Kubernetes Service, vanilla Kubernetes
בצורה מהירה ופשוטה. עם הרצה של פקודה אחת תוכלו להתחיל ליצור קלאסטרים תוך מספר דקות. למידע נוסף כיצד להתקין את ECK קראו את מדריך ההתקנה.

להשתמש ב Elastic Stack לObservability
הסיפור של אלסטיק וקוברנטיס מציע הרבה מעבר לניהול של Elastic Stack על קוברנטיס. ניתן להשתמש ב Elastic Stack גם לספק יכולות observability מקיפה וסקיוריטי עבור קוברנטיס והאקו-סיסטם.
observability בסביבת קוברנטיס על ידי איסוף לוגים, מטריקות ונתוני APM
שילוב Envoy proxy ו CoreDNS ב Elastic SIEM

מה השלב הבא?
עם שחרור ECK 1.0, למשתמשים יש כעת בסיס חזק להתחיל בהתקנה וניהול של Elastic Stack על קוברנטיס. אלסטיק תמשיך לבנות חוויית שימוש עשירה יותר על גבי ECK, ותוסיף תמיכה בממשק משתמש ו API ייעודי לניהול של ECK, ופיתוח של יכולות נוספות כגון autoscaling, ועוד.

למידע נוסף
קראו בלוג על שחרור גרסת ECK
בידקו ECK GitHub repository ו Discuss forum
למדו עוד על ECK product page
קראו Get started with ECK
קראו על Elastic’s customers

אודות אלסטיק:
חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC) המייצרת מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח, הפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית - חיפוש נסיעה באובר, חיפוש מאצ' בטינדר, או חיפוש איומי סייבר בזמן אמת.

החברה נוסדה ב 2012 על ידי שי בנון, מנכ"ל החברה כיום, אורי בונס, סטיבן שורמן וסיימון וילנאואר. באוקטובר 2018 החברה יצאה להנפקה בבורסת ניו יורק וכמעט והכפילה את שוויה ביום הראשון למסחר.
נכון להיום לתוכנת הקוד הפתוח של אלסטיק יש למעלה מ 350 מיליון הורדות וקהילת אלסטיק מונה מעל 100 אלף חברים. קהילת המפתחים בישראל Tel Aviv Elasticseach meetup group אשר הוקמה זמן קצר לאחר שהחברה נוסדה, הינה אחת מהקהילות הפעילות של Elasticseach עם למעלה מ- 2500 חברים.

אלסטיק המפתחת של Elastic Stack הכולל את מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח – Elasticsearch, Kibana, Beats, Logstash המספקים לחברות תוכנה כשירות SaaS או בניהול עצמי, של מידע בזמן אמת, באמצעות חיפוש, רישום, אבטחה, ניתוח נתונים ועוד.

לחברה, הרשומה בהולנד, מעל 1500 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם, עם משרדים ראשיים בהולנד ובמאונטיין וויו. ומשרדים נוספים בפריז, לונדון, טוקיו, סינגפור, ניו יורק, שיקאגו ועוד. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.
 
לוידאו של החברה - https://youtu.be/yJarWSLRM24
לאתר החברה - https://www.elastic.co/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il