TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רשת מתחמי העבודה הבינלאומית BRAIN EMBASSY נכנסת לראשונה לישראל


ניר קלנר מימין ואורן זוגלן BRAIN EBMBASSY . צלם תום קוק
הרשת מבית אדגר פותחת סניף ראשון בהיקף של כ- 4,000 מ"ר בנכס של החברה ברחוב השלושה בתל אביב

BRAIN EMBASSY מביאה עימה קונספט חדשני של גמישות מקסימלית בהשכרת שטחי עבודה ומציעה זמינות, גמישות ויציבות במגוון רחב של פתרונות החל מעמדה באופן ספייס, משרד פרטי במתחם או יחידה פרטית בנכסים של חברת האם אדגר.


BRAIN EMBASSY רשת מתחמי עבודה בינלאומית מובילה מבית אדגר, פותחת סניף ראשון בישראל ברחוב השלושה בתל אביב. הרשת שהחלה את פעילותה בפולין בשנת 2016 והפכה למובילה בתחומה, מנהלת נכון להיום כ- 20,000 מ"ר בפולין, וישראל ובקרוב תפתח סניף ראשון בבלגיה.


הסניף הראשון של הרשת משתרע על כ- 4,000 מ"ר ועל פני 4 קומות בבניין של חברת האם אדגר בתל אביב. הסניף שהוקם ועוצב בהשקעה של כ-20 מיליון שקל על ידי משרד אדריכלים רועי דוד יכלול כ- 450 עמדות עבודה ובנוסף יציע ללקוחותיו (בריינרים) מרחב עבודה פתוח, טרקלין, חדרי ישיבות, משרדים, מטבח פעיל ראשון מסוגו שיאפשר לבריינרים לבשל בו ומתחם אירועים.


למתחמי העבודה של BRAIN EMBASSY יתרון משמעותי על המתחרות היות והם נפתחים רק בנכסים של חברת אדגר. למעשה הקונספט הזה מאפשר להם להשקיע יותר בעיצוב ובציוד המתחמים ברמה הגבוהה ביותר, להעניק פתרונות מקסימליים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים ואת האפשרות ללוות עסק בכל שלביו וצרכיו.


אורן גוזלן, מנהל פעילות BRAIN EMBASSY בישראל "להיות בריינר זה לדעת שהכל פתוח. ללקוחות שלנו יש אפשרות מעבר חופשי בין המרחבים והמסלולים השונים בכל שלב ובהתחייבות חודשית בלבד. היום אתם באופן ספייס, מחר תוכלו להיות במשרד או ביוניט פרטי (מתחם פרטי), להתאים, להתחדש, להצטמצם או להתרחב, לסגור או לפתוח, לפי הצרכים המשתנים שלהם. בנוסף אנו מציעים ללקוחותינו וללקוחות מזדמנים מגוון מתחמים מאובזרים לעריכת כנסים, סדנאות ואירועים, המתחמים שלנו יכללו חדרי כושר וחדרי שרתים מתוך אמונה שאנו צריכים לספק ללקוחותינו מגוון פתרונות.


ניר קלנר, מנהל הפעילות הגלובאלית של תחום מתחמי העבודה המשותפים בחברת אדגר , "ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות היא טביעת אצבע ייחודית המזוהה עם המותג Brain Embassy בכל סניף בעולם. אנו לומדים מידי יום את שוק הנדל"ן המקומי והעולמי ומחוייבים לסטנדרט שהוא לא פחות מה- state of the art בתחום, כזה שמאפשר לבריינרים ליהנות מהתנאים האידיאליים ליצור, ליזום, לשתף, להתפתח ובהתאם לתפיסות המתקדמות ביותר הנהוגות כיום בעולם. על פי מחקרים מתחמי העבודה תופסים היום רק 1.5% משטחי הנדל"ן המניב למשרדים ואנו מאמינים שזוהי רק ההתחלה והקונספט צפוי להתרחב ולצמוח בשנים הקרובות לכ- 25% בארץ ובעולם.


חברת אדגר ראתה את העוצמה שבקונספט ופתחה את הסניף הראשון כבר לפני שלוש שנים בפולין ובכוונתנו להמשיך ולפתח את הקונספט בישראל בפרט ובארצות בהם אנו פועלים. סביבת העבודה שלנו עוצבה בתפיסת “עבודה מבוססת פעילות”, המעודדת מגוון עשיר של מרחבים יעודיים, ביניהם פינות השראה יחודיות, חדרי מדיטציה ומנוחה, חדרי ישיבות ואזורי מפגש לא פורמליים, מבחינה עיצובית ופונקציונלית אין חדר ישיבות שחוזר על עצמו בכל המתחמים שלנו בעולם , אזור לעבודה בעמידה, מטבח לבישול ראשון מסוגו ועוד. אנו נותנים ביטוי לאקוסטיקה, עיצוב ואפילו מאמינים שכל בריינר צריך חלון להשקיף עליו ".

מתחמי העבודה כוללים:
BE TOGETHER BASIC – החל מ – 300 ₪ לאדם ומתאים למי שצריך עמדת עבודה מידי פעם.
BE TOGETHER עמדת עבודה במתחם המשותף החל מ – 1200 ₪ לאדם לחודש.
BE INVOLED משרד פרטי במרחב המשותף החל מ 2200 ₪ לאדם בחודש.
BE YOURSELF יחידה פרטית לחברות מאובזרת בסטנדרט פרימיום, כולל ארון תקשורת פרטי החל מכ- 2,000 ₪ לאדם בחודש.
BE INSPIRED מתחמי חדרי ישיבות ואירועים החל מ – 80 ₪ לשעה.


BRAIN EMBASSY נפתחה בסוף שנת 2016 בפולין במטרה להגדיל את מגוון אפשרויות השכרת השטחים של חברת הנדל"ן המניב אדגר. החברה שחרטה על דגלה להתפתח בהתאם לקדמה ולשינוי צרכי הלקוחות, מתמחה בהשכרת שטחי מסחר ומנהלת מעל 500,000 מ"ר בארצות פולין, קנדה, בלגיה וישראל.
חברת אדגר המנוהלת על ידי רועי גדיש הנה זרוע ההשקעות בנדל"ן של קבוצת צור שמיר. החברה פועלת בתחום הנדל"ן המניב ומתמחה ברכישה, פיתוח והשבחת נכסי נדל"ן. עיקר פעילות החברה בישראל, קנדה (טורונטו) ופולין (וורשה) ובלגיה. בבעלות החברה נכסים בהיקף של כ- 370 אלף מ"ר ובשווי כולל של כ-4 מיליארד שקל, והיא פועלת מעת לעת בפעילות ייזום, בדרך של השבחת נכסים קיימים והקמת בנייני משרדים חדשים להשכרה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il