TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אנדרסן גלובל מתרחבת בבוסניה והרצגובינה


אנדרסן גלובל
SAJIĆ שמושבה בבניה לוקה היא החברה הרביעית באזור שחותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל בחודש האחרון

אנדרסן גלובל מודיעה על התקשרותה בהסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי דין עם מלוא השירותים בבוסניה והרצגובינה. SAJIĆ שמושבה בבניה לוקה היא החברה הרביעית באזור שחותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל בחודש האחרון.

הבעלים והשותף המנהל אלכסנדר סאייץ הקים את החברה ב-2003 והרחיב אותה לארבעה שותפים וקרוב ל-20 אנשי מקצוע. SAJIĆ מספקת מערך של שירותים משפטיים ללקוחות כולל ליטיגציה אזרחית, דיני משפחה, משא ומתן בין חברות, קניין רוחני, מדע וטכנולוגיה ומיסים. שיתוף הפעולה הזה מרחיב את הכיסוי של אנדרסן גלובל שכולל עכשיו קרוב ל-65 מדינות ברחבי העולם עם שירותים משפטיים ביותר מ-55 מדינות.

"שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק את היצע השירותים שלנו ומרחיב את ההגעה חוצת הגבולות שלנו", אמר אלכסנדר. "הפלטפורמה הגלובלית של הארגון מאפשרת לנו להרחיב את היכולות שלנו ולהביא את היתרונות של חברה גלובלית ללקוחות שלנו".

"ההוספה של SAJIĆ מספקת לנו פתרון עוצמתי באזור שיאפשר לחברה שלנו להתחרות בחברות המובילות באזור", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "לאלכסנדר והצוות שלו כבר יש קשרי עבודה איתנים עם חברות עורכי הדין האחרות שלנו באזור: Miro Senica and Attorneys בסלובניה, Kallay & Partners בקרואטיה ו-JSP בסרביה, ונמשיך להוסיף קבוצות איכותיות שמאמצות את הערכים שלנו ומחזקות את היכולת שלנו לספק פתרונות חלקים הטובים מסוגם ללקוחות ברחבי העולם".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו קרוב ל-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-162 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il