TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בתוך פחות משנה: הראל פיננסים יוצאת עם קרן אלטרנטיבית שנייה


טל קדם, מנכל הראל פיננסים. צילום- מיה כרמי-דרור
היקף הגיוס המתוכנן 350 מיליון שח, סכום הגבוה פי שניים מקרן הנדל"ן שהשיקה החברה לפני פחות משנה ושגייסה 180 מיליון שקל בתוך פחות מחודשיים. הקרן מוכוונת למשקיעים מסווגים: יחידים ותאגידים
בעקבות הצלחתה של קרן הנדל"ן שהנפיקה זרוע הפיננסים של קבוצת הראל – הראל פיננסים, בתחילת שנת 2019, יוצאת בימים אלה הראל פיננסים בקרן אלטרנטיבית חדשה, המתמחה בהשקעה בחוב בארה"ב בגיבוי בטוחות נדל"ן – "הראל פיננסים אלטרנטיב ה.מ.ג.ן" ■ היקף הגיוס המתוכנן 350 מיליון שח, סכום הגבוה פי שניים מקרן הנדל"ן שהשיקה החברה לפני פחות משנה ושגייסה 180 מיליון שקל בתוך פחות מחודשיים. הקרן מוכוונת למשקיעים מסווגים: יחידים ותאגידים.

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל השקעות בביטוח ופיננסים, תחל בימים הקרובים בסבב גיוס ראשוני לקרן ההשקעות החדשה למשקיעים מסווגים "הראל פיננסים אלטרנטיב ה.מ.ג.ן" – הלוואות מגובות נדל"ן, שתפעל יחד עם שותפים מקומיים בארה"ב למתן הלוואות ליזמים עסקיים בסקטור הנדל"ן כנגד בטוחות נדל"ן. יעד הגיוס הכולל של הקרן הוא 350 מיליון ₪ , אך בשלב הראשון מתכוונת הראל פיננסים לגייס רק כרבע ממנו.

הקרן החדשה היא המוצר האלטרנטיבי השני של בית ההשקעות, לאחר השקה מוצלחת של "הראל פיננסים אלטרנטיב נדל"ן" בתחילת 2019, שבה גייסה החברה 180 מיליון ₪ בתוך חמישה שבועות.

הראל פיננסים אלטרנטיב שהינו השותף הכללי המנהל את הקרן החדשה נמנה על קבוצת הראל השקעות בביטוח ופיננסים, המנהלת נכסים בשווי של מעל 260 מיליארד ₪. להראל ביטוח ניסיון של כ-20 שנה בנדל"ן בארץ ובעולם והיא מנהלת פורטפוליו נדל"ן של כ-15 מיליארד ₪ במונחי שווי. יובהר, כי השקעותיה של קרן ההשקעות של הראל פיננסים מנוהלות בנפרד מהשקעותיה של קבוצת הראל ביטוח, בהתאם למדיניות השקעות נפרדת וצוות ניהול השקעות נפרד מהצוות של הראל ביטוח.

קרן הראל פיננסים אלטרנטיב ה.מ.ג.ן תנוהל על ידי גבי מושייב (מנכ"ל) ואורי שור (יו"ר דירקטוריון), המובילים את פעילות ההשקעות האלטרנטיביות בבית ההשקעות הראל פיננסים. יחד עם ועדת השקעות ודירקטוריון עליהם נמנים, בין השאר, דמויות מנוסות ומוכרות מעולם הנדל"ן בחו"ל.

טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים אמר בתגובה – "כהמשך ישיר לחיפוש המתמשך שלנו אחר מוצרים אטרקטיביים לקהל לקוחותינו לגיוון תיק ההשקעות שלהם, מצאנו כי השקעה בחוב לנדל"ן מציעה הזדמנות מעניינת ומשלבת מצד אחד את החשיפה לנדל"ן שמשקיעים רבים בכל העולם מאוד אוהבים ומצד שני את היציבות שמספקת השקעה בחוב עם ביטחונות. במהלך העשור האחרון צמחה הפעילות בתחום זה בעולם במאות אחוזים והיא נחשבת לאחד התחומים הצומחים ביותר בתחום האלטרנטיבי".

בקרן החדשה פועלת הראל פיננסים יחד עם קבוצה של שותפים מקומיים, כולן חברות הפועלות בתחום החוב לנדל"ן בארה"ב, בעלות ניסיון משמעותי בתחום החוב לנדל"ן. השותפים המקומיים אחראים לבחינת העסקאות, נכס הבסיס המהווה בטוחה להלוואות, התזרים הצפוי ופרמטרים נוספים. העסקאות כולן יאושרו על ידי ועדת ההשקעות של הראל פיננסים אלטרנטיב, החברה המרכזת את כל הפעילות האלטרנטיבית של הראל פיננסים.

הראל פיננסים נמצאת בשנתיים האחרונות במומנטום חיובי וגיוסים בכל תחומי הפעילות, כולל קרנות נאמנות, קרנות סל וניהול תיקים והחברה מנהלת כיום מעל 57 מיליארד ₪, כ-15 מיליארד ₪ יותר מכפי שניהלה לפני כשנתיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il