TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רשתות הקפה גרג וביגה חתמו על הסכם חסות עם מועדון הכדורסל מכבי FOX ת"א בעלות של רבע מיליון שקלים


מימין ניר אדרי יאיר מלכה וגלעד אלמוג צלם אלעד גוטמן
יאיר מלכה: "החסות למכבי FOX ת"א הינה חלק מסדרת מהלכים אסטרטגיים של הרשת המבססת את מעמדה כרשתות הקפה המובילות בישראל"
רשתות בתי הקפה גרג וביגה חתמו אמש על הסכם חסות הסכם זו השנה הרביעית ברציפות עם מועדון הכדורסל מכבי FOX תל-אביב. הסכם החסות מוערך בכרבע מיליון שקלים .

במסגרת החסות, חדר ה- VIP הממוקם בתוך אולם המשחקים יהיה ממותג קפה גרג וביגה. כמו כן בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה, הן בליגה הישראלית והן ביורוליג, יופיעו סרטונים על מסכי לד עם משפטים קריאטיביים כמו: "מכבי ת"א כובשת את אירופה המטבח האירופי כובש את ביגה", "ארוחת הבוקר של גרג ובגדול!", שיופיעו באולם מנורה בזמן המשחקים של מכבי ת"א ועוד.

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת גרג וביגה: "כספורטאי המתאמן מידי יום, הספורט עבורי הוא ערך עליון ולכן, זה אך, טבעי שרשתות הקפה גרג וביגה המובילות בישראל יתחברו לקבוצה מובילה בתחומה, עם הישגים אליה הגיעה ואליהם היא שואפת באופן קבוע, מעמידים אותה כבחירה הטבעית שלנו לשיתוף פעולה הן מבחינה עסקית וערכית". לדבריו: "החסות למועדון הכדורסל מכבי ת"א הינו חלק מסדרת מהלכים אסטרטגיים של הרשת, כמו השקת תפריט ספורט ייחודי, שהושק בימים אלו ברשת קפה גרג ועוד"

גלעד אלמוג מבעלי רשת קפה גרג וביגה: "מועדון הכדורסל מכבי ת"א הוא המועדון המצליח ביותר בספורט הישראלי ומהמובילים באירופה. מכבי זכתה עד היום ב-102 תארים רשמיים – שיא עולמי לקבוצת כדורסל מקצוענית – ושש פעמים זכתה להניף את הגביע היוקרתי מכולם, גביע אירופה לאלופות (בשמותיו השונים), כולל הזכייה המרגשת האחרונה במילאנו 2014. אני מאמין ששובו של כספי לקבוצה יחזיר עטרה ליושנה ואנו שמחים להיות נותני החסות של הקבוצה".

רשתות הקפה גרג וביגה בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי רשת קפה גרג מונה כיום כ- 120 סניפים ורשת קפה ביגה מונה כ- 40 סניפים בפריסה ארצית.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il