TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הסטארט אפ הישראלי וויש-טריפ מעלה את הטיול לענן


שרה היין, מנהלת השיווק של וויש-טריפ
"אנחנו זיהינו מספר נקודות חסר בעולם התיירות והטיולים", מספרת שרה היין, מנהלת השיווק של וויש-טריפ

את התופעה הזו כל מי שטייל יכיר – חוזרים מחופשה או טיול והטלפון מלא במאות תמונות וסרטונים. כמובן אחרי זמן קצר כבר לא זוכרים מה צולם, מתי צולם או היכן צולם. חברת הסטארט אפ הישראלית וויש-טריפ (WishTrip) מגיעה לעשות לכם סדר. מכאוס דיגיטלי אנחנו מקבלים יומן מסע. וויש-טריפ הופכת תמונות לזיכרונות, ושמה לה למטרה לעשות מהפכה בעולם הטיולים.


"אנחנו זיהינו מספר נקודות חסר בעולם התיירות והטיולים", מספרת שרה היין, מנהלת השיווק של וויש-טריפ. "ראשית, המטיילים עצמם שזקוקים לפלטפורמה שתנהל להם את החוויות הדיגיטליות. שנית, מפעילי האתרים התיירותיים – דוגמת רשויות או עיריות – שזקוקים לפלטפורמה שתאפשר להם בצורה דיגיטלית, פשוטה ונעימה לספק לכול מטייל המגיע לאתר מידע מלא אודותיו, לקבל מסלולי טיול באתר, ולאפשר למטייל למצות באופן מיטבי את השהייה באתר התיירותי".


וויש-טריפ פיתחה אפליקציה שלמעשה פונה לשני קהלים שונים. הקהל האחד הוא המטיילים עצמם, שמורידים את האפליקציה לסמארטפון שלהם, ומרגע זה ואילך כל תמונה או סרטון שהם מצלמים, מתווסף לתיעוד המסלול או הטיול בו הם נמצאים. האפליקציה יוצרת יומן מסע אישי, היא מייצרת בצורה אוטומטית ועצמאית אלבום תמונות וסרטון המסכמים את הטיול, מסלולי הטיולים נשמרים ומתועדים בספריית המשתמש ומסונכרנים על גבי מפה גיאוגרפית. לוויש-טריפ יש פיצ'רים נוספים, למשל - שיתוף מידע עם מטיילים נוספים. מטיילים יכולים לתכנן טיול באתר מסוים על בסיס המלצות וחוויות של מטיילים בעלי ניסיון וכך לקבל המלצה על סמך חוויה עשירה מאלבום התמונות והסרטונים של מטיילים אחרים. "המשתמשים באפליקציה סוללים את הדרך לבאים אחריהם שנהנים מההמלצות, החוויות והתמונות", מציינת היין.


הקהל השני אליו פונה האפליקציה הוא הגופים האחראים על אתרים תיירותיים. "זה יכול להיות גן חיות, זו יכולה להיות עיר, זו יכולה להיות שמורת טבע או גן לאומי", אומרת היין, "הגוף המפעיל את האתר התיירותי יכול להשתמש באפליקציה כדי לנהל את החוויות של המבקרים בצורה טובה יותר. קוראים לתחום הזה Tourism Experience Management, והפלטפורמה שלנו מציעה פתרון מיטבי גם לתחום הזה.


האפליקציה המותקנת בסמארטפון מאפשרת לאתר לספק למטייל יכולת ניווט באתר, היא מותאמת להולכי רגל הנמצאים במהלך מסלול טיול, והיא תאפשר גישה לכול מטייל למקומות המעניינים שלאורך המסלול. מפות האתרים המיושנות מוחלפות במפה אינטראקטיבית עם יכולות ניווט ומידע רלבנטי לכל נקודת עניין באתר או במסלול המיועד. בדרך זו - האפליקציה משמשת כמדריך אישי למטייל, שומרת על רמת העניין באתר, ומספקת מידע בצורה פשוטה וברורה.


היכולת השלישית שמספקת האפליקציה למפעילי האתר היא סטטיסטיקות על המטיילים באתר – ניתן לזהות את המקומות הפופולאריים באתר, לקבל מידע על השפות שהמטיילים דוברים בהן, גילאים, כמה זמן שהו באתר, לזהות דפוסים מסחריים הקשורים לביקור באתר – לדוגמא: האם בילו במסעדה לפני הביקור באתר או אחריו. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לאתר לשמור על מערכת יחסים ומעורבות עם המבקרים באמצעות המסלולים המתועדים אותם משתף המטייל בספריית המסלולים המשותפת של האפליקציה.


"יש לנו אלפי הורדות מדי יום מחנויות האפליקציה המובילות", מוסיפה היין, "ומשתמשים פעילים בכל 6 היבשות על פני תבל. הדרך שלנו לספק את השירות שלנו בצורה רציפה ואמינה היא באמצעות כוח המחשוב והעיבוד של שירותי אמזון ווב סרוויס AWS. אין שום דרך שבה סטארט אפ ישראלי יוכל לספק שירות גלובאלי, בזמן אמת, בצורה אמינה ורציפה, ללא הסתמכות על שירות ענן בעל יכולות גבוהות, דוגמת אמזון ווב סרוויס AWS. השימוש בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס גם מכין אותנו לקראת העתיד – אנחנו צופים המשך גידול מהיר במספר המשתמשים באפליקציה, ויכולות הסקיילינג של ספקית שירותי הענן תאפשר לנו להגדיל את קיבולת המדיה שעוברת באפליקציה בצורה יחסית פשוטה ומהירה".


WishTrip הוקמה בשנת 2015 על ידי שני יזמים אנשי הייטק חרדים, ומועסקים בה כיום כ-50 עובדים. המטה שלה ממוקם בירושלים, והיא מחזיקה סניפים באירופה ובאסיה. הסטארט אפ גייס עד היום קרוב ל-15 מיליוני דולרים ממשקיעים בארה"ב, אירופה וישראל, בין השאר מאיש העסקים איתן וורטהיימר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
2/12/21
1. מדהים - פניני סלושץ
מדהים
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il