TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

תחזית סיילספורס להתנהגות הצרכן הישראלי בעונת הקניות של 2019


סיילספורס
61 אחוזים מהצרכנים הישראלים העידו כי הם מתכננים לקנות יותר משווקים מקוונים

64 אחוזים מהצרכנים הישראלים אמרו כי הם נוטים לקנות כשהם יודעים מראש איזה מותג הם רוצים

סיילספורס, המובילה העולמית בתחום שירותי הענן וה-CRM משיקה את המהדורה השלישית של דו"חConnected Shoppers, החוקר ומנתח טרנדים של צרכנים המושפעים משלושה סוגי מכירה: קמעונאים, מותגים ושווקים מקוונים (Marketplaces). מהדו"ח עולה כי ישראל מובילה עולמית בתרבות הקניות הדיגיטליות, כאשר לכל צרכן ישראלי יש בממוצע ארבע אפליקציות לקניות בטלפון הנייד האישי שלו, בהשוואה לממוצע העולמי העומד על שלוש אפליקציות לצרכן.


המחקר מצא כי 13 אחוזים מהרכישות המקוונות בישראל מתבצעות דרך ערוצים דיגיטליים (כמו Instagram), זאת לעומת 9 אחוזים בממוצע בשאר העולם, ו-27 אחוזים מהרכישות מתבצעות באמצעות אפליקציות "ארנק דיגיטלי".

במחקר, נבדקו מעל 10,000 צרכנים ברחבי העולם, כולל בישראל, מארבעה דורות שונים: דור הבייביבומרס - Baby Boomers (בין השנים 1920-1964), דור ה-X (בין השנים 1965-1980), דור ה-Y - Millennials (בין השנים 1981-1996) ודור ה-Z (בין השנים 1997-2001).

כיום, יותר ויותר צרכנים מסתמכים על ערוצים דיגטליים לביצוע רכישות. בישראל, רכישות דרך אתרי אינטרנט ואפליקציות של קמעונאים (כמו Walmart, Carrefour, Woolworths) מהווים 24 אחוזים מכלל הרכישות המקוונות, בעוד שהממוצע העולמי עומד על 26 אחוזים. מודלים עסקיים ישירים לצרכן (D2C) ממשיכים לצמוח – אתרי אינטרנט או אפליקציות של מותגים (כמו Tory Burch, Columbia, Shiseido) מהווים 21 אחוזים מהרכישות המקוונות בישראל ו-18 אחוזים מכלל הרכישות המקוונות; בישראל, הקניות בשווקים מקוונים (כמו Amazon, eBay, Alibaba) מהוות 42 אחוזים מהקניות ברשת, לעומת 47 אחוזים בממוצע העולמי; ובתקופה שבה כפתורי "קנה עכשיו" נמצאים בכל מקום ברחבי הרשת, לא ניתן להתעלם מערוצים דיגיטליים אחרים כמו WeChat, Instagram, Pinterest דרכם מתבצעות 13 אחוזים מהרכישות המקוונות בישראל ו-9 אחוזים מכלל הרכישות המקוונות.

לקמעונאים, קיים אתגר להבדיל את עצמם בחוויות שהם מציעים כאשר עולם הקניות מתפתח והופך ליותר ויותר דיגיטלי. 61 אחוזים מהצרכנים בדור ה-Z העידו כי יותר סביר שיקנו ממותגים וקמעונים שמציעים חוויות קנייה ייחודית. המחקר ביקש לבדוק מהן התכונות החשובות לצרכן במותגים שהוא מגדיר כאהובים עליו. לפי הממצאים, לצרכן הישראלי הכי חשוב שהמותג יהיה מותאם לייחודיות שלו. גורמים נוספים שיגרמו לו להעדיף מותג אחד על פני אחר הוא האם המותג מעורר עניין במקומות שהצרכן מעדיף והאם המותג מציע חוויות קניה והטבות ייחודיות. 64 אחוזים מהצרכנים הישראלים אמרו כי הם נוטים לקנות כשהם יודעים מראש איזה מותג הם רוצים.

בישראל נמצא כי 27 אחוזים מהרכישות מתבצעות באמצעות אפליקציות "ארנק דיגיטלי" (כמו Apple Pay, Android Pay, Venmo). 20 אחוזים מהרכישות באמצעות מדיה חברתית ו-18 אחוזים מהרכישות מתבצעות באמצעות פלטפורמות להעברת הודעות. בנוסף, המחקר מצא כי בממוצע לכל צרכן יש שלוש אפליקציות לקניות בטלפון האישי, בעוד בישראל המחקר מצא כי הממוצע עומד על ארבע אפליקציות.

אפילו בנוף הקמעונאי, בו המסחר האלקטרוני הוא כוכב עולה, המציאות של חנויות פיזיות עדיין נותרות קריטיות. במקום לתפקד אך ורק כנקודות מכירה, לחנויות כיום יש תפקידים רבים המגשרים בין העולמות המקוונים והלא מקוונים. 62 אחוזים מהצרכנים הישראלים רכשו מוצר באינטרנט כדי לאסוף אותו בחנות, ו-55 אחוזים מהצרכנים בחרו במשלוח למוצר שלא קיים בחנות. המחקר בדק מהן סיבות הצרכנים להעדיף קנייה בחנות, ונמצא שבישראל, קונים יעדיפו ללכת לחנויות כדי שיוכלו לגעת ולהרגיש את המוצר, לקבל אותו באופן מיידי ולחוות את חווית הקנייה הכוללת.

ובנוגע לעונת החגים? בישראל 61 אחוזים מהצרכנים העידו כי הם מתכננים לקנות יותר משווקים מקוונים ו-67 אחוזים מהצרכנים עתידיים לבצע רכישות באמצעות אפליקציות. ומה יגרום להם להחליט אם לבצע רכישות מהאינטרנט? - מה זמין בחנויות, האם יש אפשרות למשלוח חינם או משלוח מהיר והאם יש סיילים או קופון הנחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il