TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קומפיוג'ן מודיעה על תוצאות קליניות ראשוניות מניסוי שלב 1 עבור COM701 בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים בכנס בינלאומי לאימונואונקולוגיה


קומפיוגן
טיפול ב-COM701 הראה סבילות טובה ללא תופעות לוואי המגבילות את המינון אצל המטופלים

סממנים ראשוניים לפעילות אנטי-סרטנית נצפו בשלב העלאת המינונים של התרופה, בחולים שעברו טיפולים רבים אחרים

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בתחום הגילוי החישובי ופיתוח תרופות ראשונות מסוגן באימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום על תוצאות ראשוניות מהניסוי הקליני שלב 1 ב-COM701, נוגדן ראשון מסוגו כנגד PVRIG, בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. בשלב בדיקת מינונים עולים, טיפול ב-COM701 הראה סבילות טובה ללא תופעות לוואי המגבילות את העלאת המינון אצל המטופלים. יתרה מזאת, הטיפול ב-COM701 הראה סממנים ראשוניים של פעילות אנטי-סרטנית בחולים שכבר עברו לפני כן מספר רב של טיפולים אחרים. הנתונים הקליניים יוצגו בפוסטר מדעי שכותרתו "ניסוי שלב 1 לבחינת הבטיחות, סבילות ופעילות אנטי-סרטנית ראשונית במונותרפיה של COM701 בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים" בכנס השנתי ה-34 של האגודה האמריקנית לאימונותרפיה של סרטן (SITC 2019), ביום שישי, ה-8 בנובמבר, 2019.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "אנחנו מעודדים מפרופיל הבטיחות המתהווה ומהסממנים הראשונים לפעילות אנטי-סרטנית של COM701. בעוד שהמטרה העיקרית בחלק זה של הניסוי היא לבחון את הבטיחות והסבילות של COM701, שמחנו לראות סממנים מוקדמים של פעילות אנטי-סרטנית בחולים עם סוגי סרטן מגוונים שברובם לא מגיבים לטיפולים הקיימים, ובכללם חולים עם סרטן מעי גס מסוג MSS. אנחנו סבורים כי ל-COM701 יש את הפוטנציאל להרחיב את אפשרויות הטיפול הקיימות במעכבי חלבוני בקרה של מערכת החיסון (checkpoint inhibitors), בהתבסס על בחירת ההתוויות הרלוונטיות ביותר למסלול הביולוגי של .PVRIG אנחנו מצפים לתחילת שלב הרחבת הניסוי, שיתמקד בבדיקת COM701 כמונותרפיה בארבע סוגי הסרטן שחלות, רירית הרחם, שד וריאות שנבחרו בעזרת סמנים ביולוגיים שגילינו".

דר' יקטרינה איליאנה דומברבה, פרופסור חבר במחלקה לטיפולים ניסיוניים לסרטן, בחטיבה לרפואת סרטן במרכז MD Anderson Cancer אשר באוניברסיטת טקסס, אמרה, "הרחבת אפשרויות הטיפול באימונותרפיה לסרטן מהווה צורך דחוף לאור כמות החולים עם גידולים סרטניים מתקדמים שאינם מגיבים או שפיתחו עמידות לטיפולים קיימים. הסממנים הראשוניים לפעילות אנטי-סרטנית של COM701 הינם מעודדים, לאור העובדה שהטיפול ניתן לחולים אשר עברו טיפולים רבים בעבר והסובלים מסוגי סרטן מגוונים, ואשר רובם פיתחו עמידות לטיפולים קודמים. הבחנו כי התגובה לטיפול היתה תלויה במינון שניתן לאוכלוסייה קשה לטיפול זו, ובנוסף, ראינו סממנים מעודדים של פעילות אנטי-סרטנית נמצאו אצל חמישה מתוך שישה חולים שטופלו בסרטן מעי גס מסוג MSS, שלרוב אינו מגיב לטיפולים הקיימים כיום כנגד חלבוני בקרת מערכת החיסון".

הנתונים עליהם דווח בכנס הם משלב המונותרפיה מתוך הניסוי הקליני שלב 1 שנערך כעת, ניסוי לא סמוי לבחינת העלאת מינונים, והם כוללים את 7 הקבוצות הראשונות (n=13) במינונים של 0.01, 0.03, 0.1, 0.3, 1, 3 ו-10 מ"ג/ק"ג שניתנים בעירוי אחת ל-3 שבועות.

ממצאים מרכזיים שיוצגו בפוסטר ב-SITC כוללים נתונים מעודכנים ל-15 באוקטובר, 2019:
טיפול ב-COM701 הראה סבילות טובה אצל חולים עד למינון של 10 מ"ג/ק"ג ללא תופעות לוואי המגבילות את העלאת המינון.


התגובה שנצפתה(best timepoint response) היתה מחלה יציבה (stable disease), אשר נצפתה אצל 9 מתוך 13 חולים (69%), עם מספר חציוני של 7 טיפולים אנטי-סרטניים קודמים (טווח של 2 עד 15).
כל החולים עם סרטן המעי הגס (n=6) היו מסוג MSS, ו-5 חולים מתוך ה-6 (83%) הגיעו לתגובה של מחלה יציבה (best timepoint response).


הפרופיל הפרמקו-קינטי תומך במתן התרופה אחת ל-3 שבועות.
קישור ל-90% או יותר מקולטני PVRIG הושג במינוני COM701 של 1 מ"ג/ק"ג ומעלה.
2 חולים ממשיכים בטיפול ב-COM701 כמונותרפיה.

נמשך גיוס החולים לטיפול ב-COM701 כמונותרפיה במינון של 20 מ"ג/ק"ג במתן של אחת ל-4 שבועות.

הפוסטר יהיה זמין באתר החברה (www.cgen.com ) לאחר הצגתו בכנס.

אודות הניסוי Phase 1 של COM701
הניסוי הקליני שלב 1 מתוכנן להעריך את הבטיחות והסבילות של מינונים עולים של COM701 (נוגדן כנגד (PVRIG כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo® (nivolumab) של Bristol-Myers Squibb בחולים עם גידולים מוצקים מתקדמים. בנוסף, הניסוי יבחן עדויות ראשוניות של פעילות אנטי-סרטנית של COM701כמונותרפיה כמו גם כטיפול משולב עם Opdivo בחולים עם מספר גידולים, כולל סרטן ריאות מסוג תאים לא קטנים, שחלות, שד, ורירית הרחם. הניסוי שלב 1, שצפוי לכלול כ-140 חולים, מגייס כרגע חולים בארה"ב. מידע נוסף זמין ב- www.clinicaltrials.gov (NTC03667716).

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה בארה"ב, אשר היא המחייבת מבחינת החברה.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה קלינית לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות.


המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il