TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הבנקים שנוקטים צעדים למלחמה בהתחממות הגלובלית


רינאוד דה פלנטה
בנק פיקטה השוויצרי חתם על עקרונות האו"ם ל"בנקאות אחראית" כחלק מאסטרטגיית הקיימות והאחריות התאגידית שלו

בספטמבר 2019 הודיעו 130 בנקים ששוויים הכולל עומד על כ- 47 טריליון דולר ומהווים שליש מתעשיית הבנקאות העולמית, על אימוץ עקרונות "בנקאות אחראית" כחלק ממדיניות האקלים של האו"ם והסכמי פריז למלחמה בהתחממות הגלובלית, וביניהם בנק פיקטה השוויצרי, העוסק בניהול הון ונכסים

בשנת 2007 הייתה קבוצת פיקטה השוויצרית לניהול הון ונכסים, מהראשונות לאמץ את עקרונות האו"ם להשקעות אחראיות (ה- UNPRI), המנסחים את תפקידם של מנהלי הנכסים ומספקים בסיס איתן לשילוב שיקולים סביבתיים, חברתיים וממשלתיים, לאורך כל תהליך ההשקעה. כעת, עושה הקבוצה צעד נוסף ומהותי בדרך לבנקאות אחראית ובת- קיימא.

העקרונות לבנקאות אחראית הם למעשה מסגרת המשמשת כצעד עתידי חשוב ומשלים. מסגרת זו מתמקדת בסוגי המוצרים והפתרונות הניתנים ללקוחות וכיצד הם בסופו של דבר מייצרים ערך עבורם, כמו גם עבור כל יתר בעלי המניות. מדובר בצעד חיוני במסע לעבר מערכת פיננסית בת קיימא.

עקרונות הבנקאות החכמה הושקו בספטמבר האחרון במהלך האסיפה בכללית השנתית של האו"ם, ומספקים את המסגרת למערכת בנקאית בת- קיימא, והם:

התאמות: התאמת האסטרטגיה העסקית לצרכי הלקוחות וליעדי החברה, כפי שבאים לידי ביטוי ביעדי פיתוח ברי- קיימא, בהסכם האקלים בפריז ובמסגרות הלאומיות והאזוריות הרלוונטיות.


השפעה והגדרת יעדים: העלאת ההשפעות החיוביות באופן רציף, תוך הפחתת ההשפעות השליליות וניהול הסיכונים לאנשים ולסביבה המושפעים מהפעילות, המוצרים, והשירותים המוצעים על ידי פיקטה. לשם כך, יוגדרו ויפורסמו יעדים עליהם ישפיעו בצורה המשמעותית ביותר.


לקוחות וצרכנים: עבודה באחריות מול הלקוחות והצרכים כדי לעודד פעולות בנות- קיימא ולאפשר פעילויות כלכליות שיוצרות רווחה משותפת לדורות הנוכחיים ולדורות הבאים.


בעלי מניות: התייעצות באופן יזום ואחראי, שיתוף פעולה וחבירה עם בעלי המניות הרלוונטיים להשגת יעדי החברה.


ממשל ותרבות: יישום המחויבות לעקרונות אלה באמצעות ממשל אפקטיבי ותרבות של בנקאות אחראית.
שקיפות ונטילת אחריות: מעת לעת ייבחן היישום הפרטני והקולקטיבי של עקרונות אלה, תינטל אחריות ושקיפות על ההשפעות החיוביות והשליליות שלנו ותרומתנו למטרות החברה.

רינאוד דה פלנטה, שותף בכיר בפיקטה, אמר: "קיימות היא עקרון מרכזי בדרך החשיבה של פיקטה. כשותפים, אנו עצמאיים כלכלית ומתרכזים באינטרסים ארוכי הטווח של לקוחותינו, אנשי הצוות, הקהילות בהן אנו עובדים ומתגוררים, ובסופו של דבר של החברה עצמה. זה הולך יד ביד עם אימוץ נושא הקיימות בהחלטות ההשקעה השוטפות שלנו, המוצרים והפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו, וברוח זו התחייבנו לעקרונות הבנקאות האחראית".

את הגרסה המלאה של עקרונות הבנקאות האחראית ומסמכים קשורים, ניתן למצוא בכתובת:
https://www.unepfi.org/banking/bankingprinciples/

אודות פיקטה
קבוצת פיקטה הינה שותפות של שבעה בעלים מנהלים, עם עקרונות רצף והעברת בעלות שנותרו ללא שינוי מאז הקמתה בשנת 1805. פיקטה מציעה ניהול הון, ניהול נכסים, ושירותי נכסים נלווים. פיקטה אינה בנק השקעות ואינה עוסקת בהלוואות מסחריות. עם נכסים תחת ניהול או משמורת בגובה של כ- 544 מיליארד פרנק שוויצרי (558 מיליארד דולר/ 490 מיליארד אירו) פיקטה, אשר בסיסה בז'נבה, שווייץ, נחשבת כיום כאחד מהבנקים המובילים באירופה בתחום ניהול הון ונכסים, עם 27 נציגויות ברחבי העולם, בערים כמו תל- אביב, אמסטרדם, ברצלונה, בריסל, דובאי, הונג קונג, לונדון, פריז, סינגפור, ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il