TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פיליפס מציגה ב-IFA פתרונות בריאות חכמים המתאימים עצמם לצרכים האינדיבידואליים של המשתמשים


פיליפס
פיליפס מציגה מגוון פתרונות בריאות חדשים בתחומי הבישול הבריא, טיפוח הגבר, שינה ועוד

פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, הציגה בתערוכת IFA שורה של פתרונות בריאות חכמים ומותאמים אישית לחיי היום-יום של הצרכנים, אשר מאפשרים להם לקבל החלטות בריאות יותר ולהגשים את צרכיהם הבריאותיים האישיים.

ה-Airfryer החדש לוקח שליטה ומבשל בשבילכם

המזון שאנו צורכים הוא בעל השפעה משמעותית על הבריאות והרווחה שלנו. הארוחות הבריאות שאנו אוכלים עם האנשים שאנו אוהבים הן המהנות ביותר ומספקות את חוויית האכילה הטובה ביותר, בנוסף, הן משפרות את מצב הרוח ועוזרות לבנות מערכות יחסים. יחד עם זאת, יש אנשים רבים אשר תהליך הבישול הוא לא פשוט עבורם – כיצד מתאימים את המתכון? כיצד יודעים שהאוכל הוכן בדיוק בצורה הנכונה? מכשיר ה-Airfryer של פיליפס מכר עד היום מעל ל-10 מיליון יחידות מאז 2008, וכעת, החברה עושה את הצעד הבא עם Philips Airfryer XXL החדש המציע את טכנולוגיית ה-Smart Sensing אשר לוקחת שליטה על תהליך הבישול כדי להבטיח שהארוחה בושלה באופן מושלם.


כל מה שצריך הוא לחיצת כפתור אחת בלבד כדי להבטיח שטכנולוגיית ה-Smart Sensing של פיליפס תבצע התאמות אוטומטיות להגדרות הזמן וטמפרטורת הבישול הרצויה של ה-Airfryer, תוך שמירה על מידת העשייה ועל כל הטעמים שמבטיחים ארוחות ערבות לחיך. האוכל מתבשל בצורה מושלמת אשר חוסכת שימוש באביזרי מטבח ומקטינה את הסיכון שבפספוס צעדים בתהליך הבישול.

עור שנראה ומרגיש בריא

יותר ויותר גברים מציינים את בעיית העור הרגיש כנושא החשוב ביותר עבורם בזמן הגילוח. כדי לתת מענה לבעיה זו, Philips Smart Shaver series 7000 מנתחת את תנועות מכונת הגילוח ומספקת תוכנית גילוח מותאמת אישית. תוכנית זו מציעה התמודדות מדויקת עם הבעיות והצרכים הספציפיים של סוגי עור הפנים השונים. עם סדרת Smart Shaver 7000, פיליפס ממקדת את הזרקור בפתרון הגילוח המקושר היחיד הפועל באמצעות בינה מלאכותית.


המכונה כוללת חיישן מובנה שמזהה את תנועת הגילוח של המשתמש ומספק הדרכה ויזואלית מתאימה. מכונת גילוח זו משתלבת בקלות בשגרת היום-יום ומגיעה עם אפליקציה המשתמשת בשאלות יומיות למשתמש בשילוב הנתונים שהיא מקבלת מהחיישן כדי לאבחן את המצב הבריאותי של עור הפנים של משתמש אינדיבידואלי ולספק תוכנית גילוח בהתאמה אישית שעוזרת לשמור על עור בריא שגם נראה נהדר.

לישון טוב ולנוח מספיק

כרבע מהנשים וכ-40% מהגברים סובלים מנחירות, אשר לרוב מפריעות לשינה של השותפים שלהם. עבור חלקם, הנחירות נגרמות מתוצאה משינה על הגב. כדי לפתור בעיה זו, פיליפס מציגה את SmartSleep Snoring Relief Band, המהווה את הפתרון החדשני ביותר בפורטפוליו ההולך וגדל של פתרונות שינה צרכניים המתייחסים לכ-80% מבעיות השינה. Snoring Relief Band של פיליפס הושק השנה בארצות הברית, וההפצה שלו תתרחב לאירופה ולשווקים גלובליים אחרים במהלך 2020.


מדובר בפתרון אישי ומוכח קלינית לנחירות הנגרמות עקב תנוחת שינה. חיישן המשולב בחגורת בד רכה ונעימה לחבישה אותה חוגרים על החלק התחתון של החזה, מזהה את הרגע בו האדם הישן מסתובב ונשכב על גבו. ברגע זה, הפתרון משתמש ברעידות מותאמות שגורמות למשתמש להסתובב על צידו במטרה להימנע משינה בתנוחה הגורמת לנחירה. משפחת פתרונות ה-SmartSleep של פיליפס כוללת גם את ה-Connected Sleep and Wake-up Light עם תכונות אימון שינה חדשות ומשופרות ואת ה-SmartSleep Deep Sleep Headband.

"אנחנו רואים במידה הולכת וגוברת את הצורך בגישה מותאמת אישית לנושא הבריאות. הצרכנים מודעים כיום יותר מתמיד לבריאותם והם רוצים פתרונות שמשתלבים בקלות בחיי היום-יום שלהם", אמר רוי ג'ייקובס, מנהל עסקי ראשי בקבוצת ה-Personal Health בפיליפס. "אנו משתמשים בטכנולוגיות העדכניות ביותר במטרה להבין את הצרכנים כדי שהפתרונות שלנו יתאימו את עצמם באופן חכם לצרכים השונים של כל צרכן וצרכן. החדשנות שאנחנו מציגים ב-IFA השנה מציעה תובנות ועצות המבוססות על נתונים בהתאמה אישית, ולכן קל יותר לצרכנים לאמץ החלטות בריאות יותר המשתלבות בצורה חלקה בשגרה היום-יומית שלהם".

מוצרים נוספים של פיליפס ב-IFA

מוצרים חדשניים נוספים אשר יוצגו על ידי פיליפס כוללים ליין חדש של מכשירים לטיהור אוויר; הפורטפוליו השלם של פתרונות בריאות השיניים והפה של Philips Sonicare, כולל שירותי בריאות שיניים עדכניים; האפליקציות Pregnancy+ ו-Baby+ התומכות בהורים החל מתחילת ההיריון ולאורך שנותיו הראשונות של הילד; ו-Lumea Prestige ואפליקציית האימון שלה המספקת לנשים תוכנית הסרת שיער גוף בהתאמה אישית. פתרונות אלו מוצגים לצד פתרונות חדשניים רבים אחרים בתחום השינה, טיפוח בריאות השיניים והפה, טיהור האוויר, תזונה וטיפוח אישי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il