TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

YouTube Premium ו YouTube Music- מושקים בישראל


יוטיוב
צפייה בכל תכני YouTube ללא פרסומות * הפעלה של סרטונים ושירים ברקע גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות * חיפוש חכם למציאת שירים ללא שם השיר או המבצעים באפליקציית YouTube Music * השירות מוצע להתנסות למשך חודש ללא עלות
מהיום, גם ישראלים יכולים ליהנות מכל התוכן שיש ל-YouTube להציע, ללא פרסומות, באמצעות שירות YouTube Premium. השירות מציע בפעם הראשונה אפשרות האזנה ברקע לסרטונים ושירים מ-YouTube, גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות או כשהמסך נעול. עוד מאפשרת האפליקציה לשמור סרטונים ולצפות בהם גם ללא חיבור לאינטרנט, למשל בזמן טיסה או נסיעה ברכבת. השירות מוצע בחינם למשך חודש למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.

ברכישת מנוי YouTube Premium, כל משתמש יקבל גישה ל- YouTube Music, אפליקציה חדשה וייעודית להאזנה למוזיקה. בנוסף לקליפים לשירים אהובים, התוכן המגוון של YouTube מכיל גם אלבומים רשמיים, סינגלים, רימיקסים, הופעות חיות וגרסאות כיסוי שאת חלקם ניתן למצוא רק ב-YouTube. גם באפליקציית YouTube Music ייהנו המשתמשים מחווית ההאזנה ללא צפייה בפרסומת, ניגון ברקע לגלישה באפליקציות אחרות וגישה למוזיקה ללא חיבור לאינטרנט.

לאפליקציית YouTube Music, פיצ׳ר חיפוש חכם (Smart Search) המאפשר למשתמשים למצוא את השיר המבוקש גם אם אינם זוכרים במדויק את שם השיר או המבצע. אין לכם מושג איך לאיית את שם הלהיט של הזמר הבלגי סטרומה? גם בחיפוש ״פאפא אוטה״ תקבלו את השיר Papaoutai.

הודות לטכנולוגיית בינה מלאכותית ולהיסטוריית השימוש האישית ב-YouTube, אפליקציית YouTube Music מתעדכנת תדיר עם המלצות ייחודיות למשתמשים כמו רשימות השמעה המותאמות בדיוק לטעם של כל אחד ואחת. במידה ותאשרו לאפליקציה לדעת מהו המיקום שלכם, תקבלו המלצות לרשימות השמעה המתאימות לפעילות שאתם עושים באותו רגע - בין אם זה אימון בחדר הכושר, נסיעה לעבודה ועוד.

בנוסף, פיצ׳ר ה-Offline Mixtape מייצר עצמאית רשימות השמעה המבוססות על הטעם האישי של כל משתמש ומתעדכנות באופן קבוע בשעות הלילה אם המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט אלחוטי.

מנוי חודשי של YouTube Premium הכולל גם את YouTube Music עולה 23.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו- 31.90 שקלים למשתמשי iOS. ניתן לרכוש גם את שירות YouTube Music בלבד בעלות חודשית של 19.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-27.90 שקלים למשתמשי iOS.

רכישת YouTube Premium מתבצעת דרך אפליקציית YouTube או כאן. רכישת שירות YouTube Music בלבד מתבצעת בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ו-iOS. ניתן גם ליהנות מאפליקציית YouTube Music ללא עלות. במתכונת זו, ההאזנה תלווה בפרסומות ולא יהיה ניתן ליהנות מהאזנה ברקע בעת יציאה מהאפליקציה או לגשת לתכנים מבלי להיות מחוברים לאינטרנט.

לחומרי ויזואליה ווידאו היכנסו -
YouTube Premium and Music assets


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il