TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

עופר בסן מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת טלדור ולמזכיר החברה של הקבוצה


עופר בסן
בסן, (54), נשוי + 3, במסגרת תפקידו יוביל את מערך הכספים, הכלכלה והתפעול בחברה

ענקית ה -IT קבוצת טלדור, מודיעה על מינויו של עופר בסן לתפקיד סמנכ"ל הכספים ומזכיר החברה של הקבוצה.

בסן, (54), נשוי + 3, במסגרת תפקידו יוביל את מערך הכספים, הכלכלה והתפעול בחברה.

טרם הצטרפותו לטלדור, בסן שימש כסמנכ"ל הכספים והכלכלה בבזק בינלאומי, ולפני כן כמנהל הכספים וחבר הנהלה בחברת קודאק ישראל. לבסן ניסיון עשיר כמנהל כספים וכלכלן, ובעבר מילא שורה של תפקידים בחברות תקשורת ובניהן 013 ברק, סלקום ועוד.

לבסן, תואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת Heriot Watt ותואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת בר-אילן.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור:" תעשיית ה-IT חווה שינויים רבים, ומתקדמת לעולם הדיגיטציה והחדשנות, ואני שמח על הבחירה בעופר בסן, שמביא עמו ניסיון עשיר בתחום הכספים בחברות גדולות ומובילות. אני בטוח כי עופר יעזור לקבוצת טלדור למנף את נכסיה, ויתרום רבות לפעילותה הפיננסית הקבוצה. אני מברך את הגעתו ומאחל לו הצלחה בתפקיד מאתגר זה".

אודות טלדור
חברת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.


טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. החברה נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il