TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Aptorum Group מודיעה על הפיתוח של תרופה פוטנציאלית מיקרוביומית לטיפול בהשמנת יתר ותרופות פוטנציאליות שעברו שינוי יעוד לטיפול בנירובלסטומה


Aptorum Group
אודות CLS-1: טיפול בהשמנת יתר באמצעות ויסות של אותות כימיים שקשורים למיקרוביוטה של המעיים

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) ("Aptorum Group"), חברת תרופות ביולוגיות שמתמקדת בפיתוח של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו, מודיעה על הפיתוח של שתי תרופות פוטנציאליות קדם קליניות לטיפול בהשמנת יתר ובנירובלסטומה, בהתאמה.

אודות CLS-1: טיפול בהשמנת יתר באמצעות ויסות של אותות כימיים שקשורים למיקרוביוטה של המעיים

במסגרת הפלטפורמה לוויסות של המיקרוביוטה שנמסר עליה לאחרונה המופעלת על ידי Claves Life Sciences Limited, החברה הבת בבעלות מלאה של Aptorum Group, התחלנו בפיתוח הקדם קליני של התרופה המקרו מולקולרית הפוטנציאלית CLS-1 שמטרתה טיפול בהשמנת יתר. CLS-1 עוברת מיטוב תרכובות מובילות וצפויה להתקדם לשלב של ניסויי בטיחות ויעילות ב-2020.


השכיחות של השמנת יתר ממשיכה לעלות בכל העולם, אבל אין כיום טיפול אופטימלי למצב הזה1. אצל רוב החולים בהשמנת יתר, לטיפולים הרפואיים הרגילים (כלומר דיאטה, פעילות גופנית, ייעוץ התנהגותי) לעיתים קרובות יש שיעור כישלון גבוה בטווח הארוך2. אנחנו מאמינים שהיעילות של הטיפול התרופתי הנוכחי מוגבלת וקשורות בו בעיות בטיחות משמעותיות, וזה ייצור הזדמנות שוק ללא גבול ל-CLS-1.

אותות כימיים של המיקרוביוטה של המעיים ידועים כאחת הסיבות העיקריות של השמנת יתר3. CLS-1 היא מקרו מולקולה לא ספיגה שניתנת דרך הפה שמווסתת את המטבוליט שמופרש על ידי המיקרוביוטה של המעיים עם מידה רבה של זיקה וייחודית. באופן זה, אנחנו מאמינים שאפשר לעכב את הספיגה של המטבוליט הספציפי הזה, שקשור להשמנת יתר.

Aptorum Group עוסקת גם בשתי התוויות נוספות המבוססות על הוויסות של אותות כימיים מבוססי מיקרוביוטה שמעורבת בהן טכנולוגיית המולקולות הגדולות לעיל, שלדעתנו היא מאוד מדרגית ואנחנו מקווים להודיע הודעות נוספות לגבי הפעילות שלנו בבוא העת.

אודות SACT-1: תרופות פוטנציאליות שעברו שינוי יעוד לטיפול בנירובלסטומה

במסגרת הפלטפורמה לגילוי תרופות חישובי Smart-ACTTM שנמסר עליה לאחרונה המופעלת על ידי Smart Pharma Group, החברה הבת בבעלות מלאה שלנו, Aptorum Group השלימה סינון חישובי של בערך 1,615 תרופות משווקות נגד חלבוני מטרה ריפויים כדי להתמודד פוטנציאלית עם פרוגנוזה גרועה של נירובלסטומה, כלומר סוג נדיר של סרטן ילדים שנוצר בסוגים מסוימים של רקמות עצב ובתכיפות הרבה ביותר בבלוטות יותרת הכליה וגם בעמוד השדרה, החזה, הבטן או הצוואר, במיוחד אצל ילדים3.


בקבוצה שבסיכון גבוה, שיעור ההישרדות אחרי 5 שנים של המחלה הזאת הוא בסביבות 40-50%, לפי תצפיות של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן4. Aptorum Group זיהתה מערך של תרופות פוטנציאליות שעברו שינוי יעוד והתקדמה להעריך אותן במודלים מבוססי תאים ושל בעלי חיים כדי לאמת את השימוש הפוטנציאלי להתוויה החדשה הזאת ואת היעילות הפוטנציאלית.

Aptorum Group עוסקת גם בשתי התוויות נוספות במסגרת הפלטפורמה לגילוי תרופות Smart-ACTTM ומקווה להודיע הודעות נוספות לגבי המחקר שלנו בבוא העת.


אודות Aptorum Group Limited
Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) היא חברת תרופות שעוסקת בפיתוח ומסחור של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו. ל-Aptorum Group יש פרויקטי תרופות ואבחון בנוירולוגיה, מחלות זיהומיות, גסטרואנתרולוגיה, אונקולוגיה ותחומי מחלות אחרים.


למידע נוסף על Aptorum Group Limited, בקרו בבקשה באתר www.aptorumgroup.com.
אודות Claves Life Sciences Limited

Claves Life Sciences Limited היא חברת בת לתרופות בבעלות מלאה של Aptorum Group Limited. Claves מתמקדת בפיתוח הקליני של תרופות פוטנציאליות שקשורות לתחום של גסטרואנתרולוגיה. התרופות הפוטנציאליות שנבחנות ושאולי יפותחו מתמקדות בוויסות של מטבוליטים שמקורם במיקרוביוטה של המעיים, למניעה של מחלות או טיפול בהן. Claves גם חוקרת פלטפורמה לשינוי המיקרוביוטה של המעיים שיכולה ליצור תרופות פוטנציאליות מותאמות אישית חדשות שמסוגלות לבצע כיוונון עדין של הרמות של מטבוליטי מעיים, ופוטנציאלית לטפל בתחום רחב של מצבים רפואיים.

אודות Smart Pharma Group

Smart Pharma Group כוללת את Smart Pharmaceutical Limited Partnership, SMTPH Limited וחברות הבת שלה. Smart Pharma Group היא בבעלות מלאה של Aptorum Group Limited. Smart Pharma Group מתמקדת בשינוי ייעוד שיטתי של תרופות מאושרות קיימות לטיפול במערך גדול של מחלות יתומות. Smart Pharma Group מבצעת גם סינון מבוסס חישובים וגם אימות קדם קליני בקידום הפיתוח של התרופות הפוטנציאליות שעברו שינוי יעוד.


למידע נוסף על Smart Pharma Group, בקרו בבקשה באתר www.smtph.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il