TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

תקיפה ממוקדת כנגד עיתונאים ומטרות פוליטיות במזרח התיכון על ידי קבוצת התקיפה Stealth Falcon


ESET
חוקרים גילו "דלת אחורית" בעלת תכונות מעניינות הקשורה לנוזקה אשר בשימוש הקבוצה הידועה
קבוצת Stealth Falcon פעילה כבר משנת 2012 וידועה כתוקפת אקטיביסטים פוליטיים ועיתונאים במזרח התיכון. ישנם אנליסטים אשר מקשרים את הקבוצה לפרויקט רייבן, יוזמה המעסיקה לכאורה פעילי NSA לשעבר.

מידע שנחשף אודות הקבוצה כולל ניתוח של החלק העיקרי בתוכנה הזדונית, דלת אחורית מבוססת PowerShell אשר מופצת באמצעות קובץ נגוע אשר מצורף למייל זדוני.

החוקרים של ESET גילו כעת דלת אחורית חדשה שטרם דווחה בשם Win32/StealthFalcon וראו באמצעותה מספר תקיפות באיחוד האמירויות, ערב הסעודית, תאילנד והולנד. באחד המקרים אף מדובר בתקיפה של דיפלומט ממדינה במזרח התיכון.

נמצא כי ישנם קווי דמיון בין הדלת האחורית החדשה מבוססת ה- PowerShellלבין הדלת האחורית שזוהתה בעבר עם הקבוצה ולכן ניתן להניח כי מדובר בדלתות אחוריות אשר משרתות את אותה קבוצת התקיפה.

הדלת האחורית החדשה משתמשת בטכניקה ייחודית בכדי לתקשר עם שרת השליטה והבקרה: שירות של Windows שמיועד להעברת קבצים בשם Backround Intelligent Transfer Service (BITS).

העברת המידע באמצעות BITS היא קשה יותר לגילוי וניטור, ומרבית חומות האש יאפשרו את התקשורות הנ"ל ללא חסימה או התראה.

בנוסף לתקשורת הבלתי שגרתית עם שרת השליטה והבקרה, הדלת האחורית משתמשת בטכניקות מתקדמות נוספות על מנת למנוע זיהוי שלה, לאפשר לה להישאר חבויה במערכות ולהקשות על תהליך הניתוח של הקוד שלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il