TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

עשרות אבות הבית במוסדות החינוך בחולון התאגדו בהסתדרות


הסתדרות
דורשים להיקלט בהעסקה ישירה
כ-70 אבות בית בלמעלה מ-60 מוסדות חינוך בעיר חולון התאגדו בהסתדרות על רקע מאבקם לשיפור זכויותיהם *** להבדיל מערים אחרות, בחולון אבות הבית מועסקים דרך חברות קבלן חיצוניות ומועסקים בתנאים בסיסיים ביותר לעומת שאר העובדים במוסדות *** עד כה העירייה מסרבת להכיר בדרישת העובדים

התאגדות חדשה בהסתדרות, על רקע פתיחת שנת הלימודים: עשרות אבות הבית מכל מוסדות החינוך בעיר חולון התאגדו ועומדים בפני מאבק במטרה לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את עתידם התעסוקתי.

להבדיל מערים אחרות, בחולון אבות הבית מועסקים דרך חברת אחזקה שאת שירותיה שוכרת העירייה דרך מכרזים משתנים. מחד, מעובדים אלו מצופה להיות חלק מליבת הצוות החינוכי והאחריות הבית ספרית – ועל כתפיהם מוטלות משימות רבות בבית הספר. מאידך, היחס אליהם הוא כאל נותני שירות בלבד וזכויותיהם ותנאי העסקתם בסיסיים ביותר – ולא מתבסס על הסכמים קיבוציים או ענפיים כשאר עובדי מוסדות החינוך.

בחודש הבא, לדוגמה, אבות הבית לא יצליחו לסגור את החודש שכן כולם יישלחו לחופשה כפויה במהלך חגי תשרי ולא יקבלו עבורם שכר כלל.

התאגדות אבות הבית מלווה על ידי רכזי האגף להתאגדות עובדים, ההסתדרות במרחב חולון בראשות אלי נעים ועל ידי ראש חטיבת עובדי החינוך בהסתדרות המעו"ף רותי לוי. פניות חוזרות ונשנות מההסתדרות למנכ"ל עיריית חולון בדרישה להעסקה ישירה של עובדים אלו ושיפור זכויותיהם – לא זכו לתגובה, וכעת שוקלת נציגות העובדים את המשך צעדיה הארגוניים.

ההתאגדות כוללות כ-70 אבות בית בלמעלה מ-60 מוסדות חינוך בחולון, שעמלו רבות במהלך חודשי הקיץ על הכנת המוסדות לפתיחת השנה, לרבות עבודות ניקוי, שיפוץ, צביעה, תיקונים ועוד. במהלך השנה אחראים העובדים לתחזוקה השוטפת של המבנים, ובבתי ספר לחינוך מיוחד הדרישות והשעות מאבות הבית אף חורגות מהמקובל.

מוועד הפעולה של אבות הבית נמסר: "אנו אוהבים את העבודה שלנו בבתי הספר ומרגישים חלק חשוב וחיוני מהצוותים החינוכיים, אך הגיע הזמן שנפסיק להיות עובדים שקופים מסוג ב'. גם לנו מגיע להיות מאוגדים ומיוצגים, גם לנו מגיע קרן השתלמות, גם לנו מגיע יחס טוב ההולם את היחס שלנו לעבודה שלנו, לבתי הספר לתלמידים ולהורים ולעיר חולון".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il