TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

teamLab Planets, מוזיאון שבו אתה נע דרך מים בטויוסו, טוקיו, הוא עכשיו חלל של סתיו


teamLab
הקרפיונים ששוחים על פני המים משתנים לעלי סתיו כשהם מתנגשים במבקרים
לתקופה מוגבלת בלבד, פריטים פופולריים שמשתמשים בהם בדגים שנשלחים ישירות מהשוק של טויוסו זמינים עכשיו בדוכני המזון שבניהול משותף.

"המוזיאון שבו אתה נע דרך מים" של קולקטיב האמנות teamLab בטויוסו, טוקיו, teamLab Planets TOKYO DMM.com (להלן teamLab Planets) ישתנה לחלל סתווי לתקופה מוגבלת, החל ב-1 בספטמבר. תחוו חלל של יצירות אומנות שבו עלי סתיו וחרציות פרושים לפניכם, אבל רק עד 30 בנובמבר.

השינוי לחלל סתווי נעשה ביצירה אינטראקטיבית מסיבית בשם Drawing on the Water Surface שנוצר על ידי Dance of Koi and People - Infinity, כשבה מבקרים במוזיאון יכולים ללכת יחפים במים. היצירה הזאת משתנית במהלך השנה, עם פרחים שפורחים ומשתנים לפי העונה בזמן אמת. במשך התקופה הזאת של שלושה חודשים בלבד, דגי הקוי ששוחים על פני המים הנרחבים האינסופיים ישתנו לעלי סתיו, חרציות ופרחי סתיו אחרים בהתנגשם עם מבקרי המוזיאון.

יצירת האמנות: https://www.teamlab.art/jp/ew/koi_and_people/   
וידיאו של יצירת האמנות: https://youtu.be/12reeWeMXwQ  
teamLab Planets: https://planets.teamlab.art  

החל באוקטובר, לפי דרישת הקהל, תפריט במהדורה מוגבלת יהיה זמין שוב ב-Everything is in your hand, דוכן המזון של המוזיאון. התפריט מנצל את פירות הים והצדפות הטריים ביותר, שנשלחים ישירות מהשוק של טויוסו.

• הרעיון של המוזיאון: גוף טבול

teamLab Planets הוא מוזיאון שבו אתם נעים במים. הוא כולל ארבעה חללי תצוגה גדולים במרכזו, ושבע יצירות אומנות. היצירות מבוססות על הרעיון של קולקטיב האמנות teamLab "גוף טבול".

החלל הגדול של גוף טבול כולל אוסף של מיצבים שבהם כל הגוף טובל באמנות, הגבולות בין הצופה והיצירה נעשים מעורפלים.

המבקרים נכנסים למוזיאון יחפים, ונטבלים יחד עם מבקרים אחרים בחלל המיצבים הגדול.

• עם יותר מ-1.25 מיליון מבקרים בשנה שעברה מפתיחת המוזיאון, teamLab Planets קיבל יותר מבקרים מאשר מוזיאון פיקאסו ומוזיאון- תיאטרון דאלי.

בשנה מאז פתיחתו של teamLab Planets ביולי 2018, ביקרו בו יותר מ-1.25 מיליון מבקרים מיותר מ-106 מדינות ואזורים ברחבי העולם. המספר הזה של מבקרים עולה על המספר של שניים משלושת המוזיאונים של אמן יחיד הכי מבוקרים בעולם, מוזיאון פיקאסו בברצלונה עם קרוב ל-950,000 מבקרים ומוזיאון- תיאטרון דאלי בפיגוארס (גם בספרד) עם קצת יותר מ-1.1 מיליון מבקרים (ראו הערה 1). מבין 1.25 מיליון המבקרים האלה, בערך 30 אחוז הגיעו מחוץ ליפן (ראו הערה 2). בניתוח של ארצות המוצא של המבקרים האלה נמצא שהמוזיאון היה הכי פופולרי אצל אמריקנים, ואחר כך הונג קונג, טאיוואן, בריטניה ואוסטרליה, בסדר הזה.

teamLab

teamLab (הוקם ב-2001) הוא קולקטיב אמנות, קבוצה בין תחומית של אולטרה טכנולוגים שהעבודה המשותפת שלהם מבקשת לנווט בזרימה המשותפת של אמנות, מדע, טכנולוגיה, עיצוב והעולם הטבעי. המטרה של teamLab היא לחקור קשר חדש בין בני אדם לטבע ובין האדם עצמו לעולם באמצעות אמנות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il