TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אינטל ישראל מרחיבה את חבילת התמיכה המשפחתית בעובדים


תממן הוצאות הליך פונדקאות או אימוץ בחול עד 55000 שח צילום דוברות אינטל
תממן הוצאות הליך פונדקאות או אימוץ בחו"ל עד ל- 55,000 שקלים בנוסף למגוון רחב של הטבות לתמיכה במשפחות העובדים

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל: "אנחנו גאים ומתרגשים להשיק את ההטבה החדשה. אינטל חרטה על דגלה לשים את צרכי העובדים במרכז, והדבר מתבטא, בין השאר, במכלול הטבות ותוכניות שנועדו לתמוך בהורים ובמשפחות העובדים"

אינטל ממשיכה במדיניות שממצבת אותה כאחת הטובות בשוק העבודה גם עבור משפחות עובדים. רגע לפני סיום הקיץ ותחילת שנת הלימודים, אינטל מכריזה על הטבה חדשה לעובדיה בישראל; החל מהיום, עובדי החברה הזכאים להליך של פונדקאות או אימוץ מחו"ל, יקבלו החזר הוצאות הכרוכות בהליך עד ל 55,000 שקלים ברוטו.


בין ההטבות שנכללות כבר היום בחבילת התמיכה המשפחתית של אינטל לעובדים ניתן למנות: חופשת הורות מורחבת הכוללת חופשה לבן הזוג האחר, ביטוח בריאות פרטי מקיף לעובדים ולבני המשפחה על חשבון אינטל, כיסוי רפואי נרחב הכולל בדיקות הריון ו/או טיפולי פוריות; ביטוח שיניים לעובדים ולבני המשפחה על חשבון אינטל; מלגות ללימודים אקדמיים עבור בני המשפחה, חופשה מורחבת אחת לשבע שנים (סבטיקל), תקציב לפעילות תרבות ופנאי שנתית; ו Employee Assistance Program-, תוכנית ייחודית במסגרתה כל עובד יכול לקבל ייעוץ על ידי מומחים שונים בהיקף של מספר פגישות שנתיות, כדוגמת יעוץ טיפול בילדים, יעוץ להורי ילדים העולים לכיתה א' ועוד.

לעובדים המצטרפים למעגל ההורות אינטל מציעה חופשת הורות מורחבת, בהיקף של חמישה שבועות נוספים, מעבר לחופשת לידה שהמדינה מציעה. הטבה נוספת היא חזרה הדרגתית לעבודה לאחר חופשת לידה. אינטל מאפשרת לחזור למשרה הדרגתית עד לשלוש שנים מהלידה. לדוגמה: העלאת אחוז המשרה מ-50% ל-75% ול-100%.

לשם תמיכה בהליך פונדקאות או אימוץ מחו"ל, אינטל מוסיפה מגוון הטבות נוספות אשר נועדו להקל על עובדיה אשר מעוניינים להקים משפחה ובחרו במסלולים אלו במהלך התהליך: התאמת ימי ההעדרויות בתשלום באופן דומה לזכאות בהריון, הענקת שבוע חופש על חשבון ימי מחלה במטרה ללוות תהליך הריון פונדקאות, כולל ליווי בן/בת הזוג או הפונדקאית ו-45 יום חופשה נוספים ללא תשלום, לכל עובד שיבצע את הליך האימוץ והפונדקאות בחו"ל.


לאחר האימוץ או לידת התינוק/ת בהליך פונדקאות, העובד יכול לבחור לקחת "חופשת הורות", מדובר בהטבה שמאפשרת לעובדים להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות. .

אלונה אייל-פריד, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל: "פונדקאות ואימוץ הן הטבה נוספת שאינטל מעניקה במסגרת סל ההטבות של אינטל למשפחות העובדים. כחברה שגאה בגיוון והכלה, אנו מאמינים שלכל אחד, יש את הזכות לממש את הרצון שלו להקים משפחה בישראל.


הליכי אימוץ ופונדקאות אורכים זמן ועולים ממון רב ומהווים גם אתגר כלכלי למי שנמצא בתהליך. לפיכך השקענו מאמצים בשנה האחרונה כדי להעניק לעובדינו את ההטבה הזאת. אנחנו מקווים שהעזרה הכספית ומתן האפשרות להיעדר מעבודה יעזרו לעובדינו לממש את חלומם בעזרת הליכי הפונדקאות והאימוץ".

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל " אינטל חרטה על דגלה לשים את צרכי העובדים במרכז. הדבר מתבטא גם במכלול הטבות ותוכניות שנועדו לתמוך בהורים ובמשפחות העובדים. ההטבה החדשה מצטרפת לשורת הטבות אחרות שהחברה מעניקה לכלל עובדיה, ולסל הטבות רחב ומגוון שכבר קיים עבור משפחות באינטל ומאפשר לעובדינו להגשים את חלומותיהם המקצועיים במקביל לחלומותיהם האישיים".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il