TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רשת מלונות דן חתמה עם קבוצת סילברוק בע׳׳מ על הסכם ניהול של מלון THE MODANI – LUXURY SPA RESORT


הדמיה מלון THE MODANI צילום HBA London
רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן אמר: "אנו גאים לצרף את המלון היוקרתי הזה עם קונספט ייחודי של ריזורט בריאות לרשת מלונות דן שמונה כבר 18 בתי מלון
גם מלון ה- MODANI ינוהל בסטנדרטים הגבוהים והמתקדמים של רשת מלונות דן ויציע את חוויית אירוח יוקרתית ומפנקת שטרם נראתה בישראל."

רשת מלונות דן חתמה עם קבוצת סילברוק בע׳׳מ על הסכם ניהול של מלון THE MODANI – LUXURY SPA RESORT, בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

מלון ה-MODANI ההולך ונבנה בימים אלו, משתרע על כ-14.3 דונם וממוקם בחבצלת השרון בסמוך לגבולה הצפוני של נתניה על צוק עם גישה ישירה לחוף הים. המלון צפוי להיפתח בסוף שנת 2021.

THE MODANI הינו מלון ספא יוקרתי ומפואר בדרגת 5 כוכבים דלקס אשר יציע 169 חדרים: 130 חדרים רגילים, 14 סוויטות ו-25 סוויטות ובתי חוף הכוללות בריכות פרטיות.

המלון החדש יציע קונספט אירוח ייחודי בישראל Integrative Wellness Resort, המשלב דיסציפלינות בריאותיות שונות ויכלול ספא מפואר ויוקרתי עם 17 חדרי טיפולים, חמאם תורכי, טיפולי הידרו-תרפיה ועוד.

מלון ה-MODANI החדש יציע מסעדת גורמה, אולמות, בריכה חיצונית ופנימית וכן מתחם כושר וספורט מתקדם.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן אמר: "אנו גאים לצרף את המלון היוקרתי הזה עם קונספט ייחודי של ריזורט בריאות לרשת מלונות דן שמונה כבר 18 בתי מלון. גם מלון ה- MODANI ינוהל בסטנדרטים הגבוהים והמתקדמים של רשת מלונות דן ויציע את חוויית אירוח יוקרתית ומפנקת שטרם נראתה בישראל."

משרד עו"ד פירון ליווה את מלונות דן בביצוע העסקה ומשרד עורכי הדין מיתר ליווה את קבוצת סילברוק בע׳׳מ בביצוע העסקה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il