TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אנדרסן גלובל נכנסת לזימבבואה


אנדרסן גלובל
אנדרסן גלובל בנתה נוכחות ביותר מ-14 מדינות אפריקניות תוך קצת פחות משנתיים

אנדרסן גלובל הודיעה שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Chimwamurombe Legal Practice (Zenas) בזימבבואה. אנדרסן גלובל בנתה נוכחות ביותר מ-14 מדינות אפריקניות תוך קצת פחות משנתיים.

Zenas הוקמה ב-2015 ויש לה עכשיו צוות של 11 אנשי מקצוע שמספקים שירותים משפטיים לאנשים, ארגונים, מוסדות וחברות. עם התמחות במתן שירות לעסקים קטנים עד בינוניים, הם מציעים פתרונות בכרייה ובנייה, מסחר, השבת חובות, דיני רכוש, דיני עבודה, דיני משפחה, מיסים, טכנולוגיה, תקשורת, מדיה ודיני קניין רוחני, וליטיגציה פלילית.

"כשהתחלנו, קבענו כמטרה להיות חברת עורכי הדין הכי מבוקשת ואמינה בזימבבואה", אמר פונגאי צ'ימוואמורומבה, המנהל כללי של המשרד של Zenas. "הערכים האלה מתיישרים קרוב מאוד לאותן החברות בארגון הבינ"ל של אנדרסן גלובל. אנחנו שמחים להצטרף לצוות של מקצוענים שמחויב במידה שווה להתייחס ללקוחות כמו למשפחה ולספק שירות הטוב מסוגו".

"פונגאי והצוות גדלו במהירות בגודל ובהערכה כלפיהם בתוך פרק זמן קצר יחסית", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "הם קבוצה דינמית צעירה בליבת העסק שלהם. יתר על כן, אפריקה היא חממה עסקית דינמית, והמשפחה החדשה שלנו בזימבבואה תהיה תוספת מצוינת לצוות האפריקני שלנו ותמלא תפקיד חשוב בהרחבת ההגעה שלנו אפילו רחוק יותר באזור".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il